Sopiiko teille että kaikki hiukset vedetty edestä taakse poninhännälle tai nutturalle?
Ja kasvojesi muoto.
Itsellä timantin muotoiset kasvot ja usein pidän hiuksia noin. Mietin sopiikohan ne mulle?
Kommentit (36)
Kattelin just röökimuijia tiksussa niin kaikilla oli hiukset noin.
Mulla vähän kulmikkaat, neliömäiset kasvot, eikä sovi yhtään. Näytän ihan laatikolta noin.
Ei sovi. Pää on jotenkin päärynämäinen. Otsa on korkea mutta kapea, posket paksut ja leukaperät jykevät. Varmaa kamalin hiustyyli olisi leukapituinen polkka ja toiseksi kamalin taaksevedetyt hiukset. Keskijakaus on paras.
Mä näytän ihan kananmunalta tai jalkapallolta. Minulla on iso pyöreä pää, hiusraja on hieman hento, iso otsa ja todella vaalea iho Naama näyttää aivan valtavalta kun on tukka kiinni. Tukka on vielä tosi paksu ja pitkä ja se jotenkin tekee vielä raskaampi ja veltompi ulkonäöstä. Kun ponnari valahtaa, näyttää epäsiistiltä.
Että kun "kateus iskee", kun näkee Instassa näitä hoikkia jolla on joutsen kaula ja soikea pieni pää, heille korkea ponnari näyttää ihanalta.
Ei. Olen silloin pelkkää kasvoa. Mulla on korvat takana ja päätä myöten, joten ne eivät edes näy kunnolla etuprofiilista. Lisäksi tuo kampaus saa silmäni näyttämään olevan lähellä toisiaan (mitä ne ovatkin). Mulla on yhtä korkea ja leveä pää, jotain pyöreän ja neliön väliltä.
Sopii äärimmäisen hyvin. Minulla on klassiset kasvonpiirteet, sanoisin, että ehkä neliömäinen kasvojen muoto. Pistän hiukseni aina ylös ja pois kasvoilta, jos haluan olla erityisen kaunis.
Mulle ei passaa. Leveä naama ja iso nenä. Kaiken kruunaa huono iho ja ohut tukka.
Ei sovi, joten en pidä. Pitkät kasvot, korkea otsa.
Usko että sopivat, minusta sopii monille naisille ja yleensäkin hyvä tukkatyyli mimmeille. Kuten muutkin mutta tuo on sellainen kuitenkin aika rento tapa. Tykkään sellaisesta tyylistä muutenkin enkä nyt mitenkään arvaile tyyli(äsi) enkä sano että tuollainen tyyli olisi mitenkään liian huoleton. No joo. Oon mies 44
Sopii hyvin. Ihan perusnaama. Näytän hyvältä myös sivustapäin, kun takaraivossa on muotoa. Ja ei ole oma arvio, olen saanut kehuja ulkopuolisiltakin.
En tiedä sopiiko, mutta pidän niin.
Matti 59v
Mulla on pyöreä pää joten ei sovi mutta laitan silti niin
Vierailija kirjoitti:
Sopii äärimmäisen hyvin. Minulla on klassiset kasvonpiirteet, sanoisin, että ehkä neliömäinen kasvojen muoto. Pistän hiukseni aina ylös ja pois kasvoilta, jos haluan olla erityisen kaunis.
Neliömäiset kasvot eivät ole klassiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neliömäiset kasvot eivät ole klassiset.
Grace Kelly?
Ei sovi. Kasvojen muoto on jotain pyöreän ja neliskanttisen väliltä. Jonkinlainen otsatukka on oltava, mikä kehystää kasvoja. Saa ehkä kasvot näyttämään vähemmän leveiltä? Lisäksi kasvonpiirteet näyttävät jotenkin miehekkäämmiltä, jos vedän hiukset päätä myöten. Voi minua...
En tiedä sopiiko, koska en pidä niin. Minulle tulee jotenkin alaston olo. Vähän kuin vaatteet puuttuvat, kun hiukset puuttuu. Jokin suortuva pitää olla kehyksenä.
Sopiihan se, että muut pitävät hiuksensa sidottuna, mikäpäs siinä.
Minulla on soikeat kasvot. En tosin ymmärrä, mitä minun kasvojeni muodolla on asian kanssa tekemistä.
Ei varmaan, mutta pidän hiuksia silti niin. En oikein muutakaan jaksa niille tehdä.