Mies vapisi suudellessa - mitä mieltä??
Vietin iltaa ihan kivan miehen kanssa, jonka olin juuri tavannut. Kun sitten illan päätteeksi pussailtiin, tuntui tosi kummalliselta, koska aluksi mies ikään kuin vapisi. Pussailut sujui kyllä muuten hyvin. Mikähän juttu tämä vapiseminen on?
Kommentit (42)
Tunsi hankaussähköä, kipinöitä munissa...
Eikös täällä juuri todettu toisessa keskustelussa, että kokemattoman miehen kanssa ei kannata alkaa seurustelemaan? Syynä se, että kun mies saa lisää itsevarmuutta naiselta, niin muutkin naiset alkaa kiinnostamaan ja lisääntynyt itsevarmuus pitää ottaa hyötykäyttöön
Pidätteli oksennusta kun kohteliaisuudesta kuitenkin pussas sua. Yritti ajatella että siinä on hoikka ihminen ryhävalaan sijasta.
Vierailija kirjoitti:
Eikös täällä juuri todettu toisessa keskustelussa, että kokemattoman miehen kanssa ei kannata alkaa seurustelemaan? Syynä se, että kun mies saa lisää itsevarmuutta naiselta, niin muutkin naiset alkaa kiinnostamaan ja lisääntynyt itsevarmuus pitää ottaa hyötykäyttöön
Nää on näitä palstauilottajien hajatelmia. Älä rakas ihminen erehdys luulemaan normaalin ihmisen ajatuksiksi.
Muiden puolesta en voi puhua, mutta minä tutisen silkasta innokkaasta jännityksestä. En ole suudellut(kaan) ketään viiteentoista vuoteen, ja aikoinaankin suutelu- ja seksikumppanit olivat harvassa, mutta kokemattomuudesta ei varsinaisesti ollut kysymys.
Tärinä lähtee jostain pallean hermojen seudulta ja leviää sitten raajoihin asti. Se ei kestä kauan, eikä saman kumppanin kanssa paria kertaa enempää. Se on aika hauska tunne.
Yksi kumppani tiuskaisi minulle, että "lopeta toi täriseminen", ja tärinän lisäksi loppui kaikki muukin. Ei vain kiinnostanut enää, kiitos. Jonkinlaista herkkyyttä pitäisi osata osoittaa.
Omalta kohdaltani voin kertoa, että tämä ei-tahdonalainen tutina on tavallaan suuri kunnianosoitus suutelukumppania kohtaan. Jos siihen haluaa reagoida, paras tapa on hidastaa vauhtia ja ottaa hetkestä kaikki irti. :)
Tykkää susta oikeasti. Pidä kiinni!
Kuulostaa ällöttävältä. Älä tee toiste.
Tuosta ei seuraa mitään hyvää. Toki jotkut pitää siitä että omista perässävedeltävän vöpökkään haisemassa sohvalla.
Vierailija kirjoitti:
Muiden puolesta en voi puhua, mutta minä tutisen silkasta innokkaasta jännityksestä. En ole suudellut(kaan) ketään viiteentoista vuoteen, ja aikoinaankin suutelu- ja seksikumppanit olivat harvassa, mutta kokemattomuudesta ei varsinaisesti ollut kysymys.
Tärinä lähtee jostain pallean hermojen seudulta ja leviää sitten raajoihin asti. Se ei kestä kauan, eikä saman kumppanin kanssa paria kertaa enempää. Se on aika hauska tunne.
Yksi kumppani tiuskaisi minulle, että "lopeta toi täriseminen", ja tärinän lisäksi loppui kaikki muukin. Ei vain kiinnostanut enää, kiitos. Jonkinlaista herkkyyttä pitäisi osata osoittaa.
Omalta kohdaltani voin kertoa, että tämä ei-tahdonalainen tutina on tavallaan suuri kunnianosoitus suutelukumppania kohtaan. Jos siihen haluaa reagoida, paras tapa on hidastaa vauhtia ja ottaa hetkestä kaikki irti. :)
Juurikin näin. Ja kokemusta on mutta kun on latausta on värinääkin. Terveisin toinen värisijä
Sukupuolet toisinpäin niin miehen olisi pitänyt osata tulkita tärinä suostumuksen puutteeksi
pattereissa on yhä virtaa ja vahingossa käynnistit sitä sattuu
Olit sen mielestä niin vastenmielinen, että tärisi kuvotuksesta.
.
.
Ihan mielenkiinosta, tykkäättekö tällaisesta "värinästä" vai onko se vastenmielistä?
.
.
Fort kirjoitti:
.
Ihan mielenkiinosta, tykkäättekö tällaisesta "värinästä" vai onko se vastenmielistä?
.
En tykkää. Se on tavallaan merkki heikkoudesta. Jää jotenkin outo olo.
Itsekin olen tanssinut hitaita sellaisen äärimmäisen ujon tyypin kanssa joka oli rakastunut minuun. Tärisi siinä sitten koko tanssin ajan, reppana.
Kannattaa tietysti vaihtaa se itsevarmempaan ottajamieheen, jolle suuteleminen on business as usual.
Eiköhän tuo nyt ihan selkeästi lievää jännitystä ollut, ei sen kummempaa. Tavallaan ihan siistiä, jos joku on noin herkkä, että vapisee suudellessa. Ei varmaan kovin usein ole tuota elämässään tehnyt, onko kovinkin nuori mies kyseessä?