Olen alle 1000kg dietillä ja tänään on mun ahmimispäivä!
Joka kuukausi yhdellä aterialla annan itselleni luvan syödä oikein paljon jotain toooosi hyvää. Tänään teen pellillisen pizzaa ja syön niin paljon kuin pystyn.
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Alle 1000 kalorin tietty piti kirjottaa.
Joo sori mun paha : ap
Eihän tuossa mitään jos saat oikeasti rajattua päivään. Itselläni on joskus käynyt tiukoilla kuureilla vaan niin että herkuttelupäivästä on tullut herkuttelukaksiviikkoinen, ja sen aikana on onnistunut lihomaan takaisin esim. kahden kuukauden laihdutustulokset.
Nyt mulla on tahtomattani kyllä myös päällä näköjään 1000 kcal dieetti. Olen lakto-ovovege ja aloin kokeilemaan vhh:tä kun luin, että sekin onnistuu myös vegetaristina. No onnistuu ja olen voinut tosi hyvin, ei nälkää, vatsa rauhoittunut, mutta kun syötin syömäni kalorit Fatsecretiin tuli siitä noin 1000 kcal per päivä vain. En ole tajunnutkaan kuinka paljon energiaa on tullut niistä kaikista hiilariruoista joita olen syönyt.
Voitko listata jotain simppeleitä ruokia mitäs syöt tolla vege- VHH:lla? siis vaikka tyypillisiä aamu- ja iltapaloja ja joku päivällisruoka? Kiinnostaisi, voin toki googlettaakin mut jos voit suositella lyhyesti joitain. Ja kun noissa kmoniss alihankorvikkeissa on kuitnekin suhteessa hiilareita aika paljon? tofu, soijarouhe jne.
Alle 1000 kalorin tietty piti kirjottaa.