Britney ja Matias - Suomituben ihanin pari?
Tää on kyllä sellai pari, joka saa mun toivon nousemaan että ehkä joku päivä mäkin löydän sen oikean itselle.
Kommentit (87)
Itse näin transnaisena kun näkee että on tuon Matiaksen kaltaisia tyyppejä niin nousee toivo että ehkä jonain päivänä löydän samanlaisen tyypin, joka arvostaa mua ja pitää mua normaalina. Aivan ihana pari ja toivon heille kaikkea hyvää<3
Britney on kyllä youtuben parhautta! :) Sillä on hyvää pohdintaa eri aiheista, eikä se pelkää sanoa mielipidettään vaikka se ei olisi valtaväestön mielestä "se oikea" mielipide. Tosi rohkea muutenkin, kun tuo elämänsä noin julkisesti esille vaikka ei varmasti ole helppoa olla trans julkisuudessa.
Matias on trans myös? Vaikuttaa siltä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan biologinen mies hän vaikuttaa olevan. Mistä tälläistä sait päähäsi?
Kiistattomasti ovat! Heidän näkemisestään yhdessä tulee aina niin hyvä mieli. Rakkaus ja lämpö heidän välillään on jotenkin niin käsinkosketeltavaa.
Britney on ehkä ihanin ja rehellisin tubettaja jonka tiedän ❤️️❤️️
Mielestäni Britney on mielenkiintoinen persoona suomitubessa . Huumori on hauskaa ja harmitonta hömppää. Samalla hän vastaa asiallisesti kysymyksiin, ja pohtii monesta näkökulmasta asioita. Eikä kanava ole mennyt sellaiseksi yhteistyö- ja tuotekikkailuksi. Hänen esiintyminen ja hän itse tuo sisältöä kanavalleen, ammentaen sitä elävästä elämästään. Matias vaikuttaa todella sympaattiselta tyypiltä. Tulee hyvä mieli, kun katsoo heidän yhteisiä videoitaan.
Vierailija kirjoitti:
ei todellakaan ole trans
Jos tää ei seurustelis, ottaisin itse hänet..
Tuo Matias vaikuttaa ihanalta mieheltä
Vierailija kirjoitti:
Britney on kyllä kaunis
Teemu
Vierailija kirjoitti:
Tuo Matias vaikuttaa ihanalta mieheltä
Tuo Matias vaikuttaa homolta mieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on.
Janne ja Valtteri on söpömpiä kun nuo <3
Toi Teemu ei oo nainen, sillä on penis ja se sanoo sen tuolla videolla. Kuinka monella naisella on penis?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on.
Onko sulla jotain perusteluja tälle?
Oon seurannut Britneytä melkeen alusta asti ja oon niin onnellinen sen puolesta, kun se on löytänyt itselleen noin ihanan miehen. Se niin ansaitsee kaiken tuon onnen!!