Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Britney ja Matias - Suomituben ihanin pari?

loveseeker22
28.01.2020 |

Tää on kyllä sellai pari, joka saa mun toivon nousemaan että ehkä joku päivä mäkin löydän sen oikean itselle.

Kommentit (87)

Vierailija
61/87 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oo tietoo millanen pariskunta ovat mutta tästä Briitusta jäi huono kuva siitä Hennyn videosta. Britney siis ilmaseks asunu Hennyn kämpässä vastineena että siivoo sotkut mut ei oo siivonnu. Toivottavasti ei oo yhtä kiero tota Matiasta kohtaan.

Mulle jäi niistä yhteisistä videoista fiilis, että Briitu on todella herkkä ja Henny taas kylmänkiskoinen narttu... silloin!

Siinähän hyvinkin selvitettiin se ilmainen asuminen ja sopimukset. Eikä jäänyt fiilistä hyväksikäyttäjästä sluipasta. Huonot sopparit kuitenkin ja huono keskinäinen kommunikaatio.

Itse nyt oon ihan vanha akka, mutta jännä, miten eri tavoin ihmiset tulkitsevat asioita. Tällä "Britneyllähän" oli joka asiaan jokin muikisteleva selitys olevinaan, vaikka todellisuudessa selitykset olivat täyttä paskaa. "No joo jäi vähän siivoukset, niin juu en kertonut mitään, etten halua muuttaa yhteen, mä järjestelin kaikki jo valmiiksi, hihhih" ja jatkuvasti virne naamalla, kun kertoo näitä. Lisäksi äimisteli, että ihanko jäi kämppään sen romuja (pakkausmateriaaleja), kun muutti pois, ja oho, ihanko luvatta otti ilmapatjan mukaansa, kun oli maksanut siitä puolet. Jos on maksanut puolet, toinen on maksanut tällöin toiset puolet -> ei voi ottaa luvatta mitään mukaansa. Kiero kuin korkkiruuvi vaikutti olevan.

Mitä taas tähän pariskuntaan tulee, niin Matias vaikutti mukavalta, mutta vähän hänen motiivinsa mietityttävät. Toisaalta jos B näyttää riittävästi naiselta Matiaksen mielestä ja on erinäisiä seksi-intressejä, niin ei kai siinä. Muuten mun on kyllä vaikeata uskoa, että kovin moni umpiheteromies haluaisi olla nimenomaan transnaisen kanssa.

Vierailija
62/87 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matias näyttää tyypilliseltä FTM:ltä. Sievät, pienet naisen kasvonpiirteet ja onneton parrankasvu.

Mikä on FTM?

Female to man

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/87 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oo tietoo millanen pariskunta ovat mutta tästä Briitusta jäi huono kuva siitä Hennyn videosta. Britney siis ilmaseks asunu Hennyn kämpässä vastineena että siivoo sotkut mut ei oo siivonnu. Toivottavasti ei oo yhtä kiero tota Matiasta kohtaan.

Mulle jäi niistä yhteisistä videoista fiilis, että Briitu on todella herkkä ja Henny taas kylmänkiskoinen narttu... silloin!

Siinähän hyvinkin selvitettiin se ilmainen asuminen ja sopimukset. Eikä jäänyt fiilistä hyväksikäyttäjästä sluipasta. Huonot sopparit kuitenkin ja huono keskinäinen kommunikaatio.

Itse nyt oon ihan vanha akka, mutta jännä, miten eri tavoin ihmiset tulkitsevat asioita. Tällä "Britneyllähän" oli joka asiaan jokin muikisteleva selitys olevinaan, vaikka todellisuudessa selitykset olivat täyttä paskaa. "No joo jäi vähän siivoukset, niin juu en kertonut mitään, etten halua muuttaa yhteen, mä järjestelin kaikki jo valmiiksi, hihhih" ja jatkuvasti virne naamalla, kun kertoo näitä. Lisäksi äimisteli, että ihanko jäi kämppään sen romuja (pakkausmateriaaleja), kun muutti pois, ja oho, ihanko luvatta otti ilmapatjan mukaansa, kun oli maksanut siitä puolet. Jos on maksanut puolet, toinen on maksanut tällöin toiset puolet -> ei voi ottaa luvatta mitään mukaansa. Kiero kuin korkkiruuvi vaikutti olevan.

Mitä taas tähän pariskuntaan tulee, niin Matias vaikutti mukavalta, mutta vähän hänen motiivinsa mietityttävät. Toisaalta jos B näyttää riittävästi naiselta Matiaksen mielestä ja on erinäisiä seksi-intressejä, niin ei kai siinä. Muuten mun on kyllä vaikeata uskoa, että kovin moni umpiheteromies haluaisi olla nimenomaan transnaisen kanssa.

Homo se Matias on ja keksinyt Britneyn varjolla peittää munan himonsa sillä koska "britney on transnainen jne paskaa" !!

Vierailija
64/87 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homomiehet haluaa pynttäytyä pimpoiksi, ei tossa transuilussa ole mistään muusta kyse. Ikävä että kuvittelevat vissiinkin itse esittävänsä naisia näiden hipakko-rooliensa kanssa.

Eihän naisetkaan oikeasti ole pimpoja, se on vain rooli.

On meitä moneen junaan.

Vierailija
65/87 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks se oo Teemu nimeltään? 

Vierailija
66/87 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, nyt klikkasin sitten jo johonkin toiseenkin tämän "britneyn" videoon, sen alussa on joku salakuva, jossa se pussaa lihavaa naista, se nainen on selvästi tuo matias. Ilmeisesti oikealta nimeltään Liina. Ainakin videolla livahtaa tämä nimi.

No niin, nyt minäkin olen mukana jossain transdraamassa, vaikka vastustan koko transasiaa, miehet saa mun puolesta meikata ja keikistellä niin paljon kuin haluavat, kunhan tekevät sen rehellisesti, eivätkä väitä itseään naisiksi.

Vierailija
67/87 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanohan Briney niissä videoilla, että hän oikeasti PELKÄSI Henryä silloin. Mun mielestä selittänee hyvinkin, miksi halusi vaan sluipata ja antaa koko asian olla jo.

Vierailija
68/87 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo Matias vaikuttaa ihanalta mieheltä

Tuo Matias vaikuttaa homolta mieheltä.

Onkai se homo kun miehen kans on.

Juuri näin. Tämä Britney sanoi yhdellä videollaan ettei aio leikkauttaa itselleen vaginaa vaan pitää miehen vermeet jotka hänellä onkin jo. Onko hän sitten shemale vai mikä?? Poika nimeltä Päivi?

Britney ei ole millään videolla avannut tätä muutostaan kuin siten, että EI AIO ASIASTA PUHUA JULKISUUDESSA eli videoillaan.

Että lopeta p*skan puhuminen.

Vierailija
69/87 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Videon kommenteissa:

"Hieman piti viis vee pojalle miettiä mitä keksii selitykseks kun vetäsit tekopil lun esille 😅 mut siitähän tuli sit luonnollisesti jäätelömuotti 🍦"

Kuka katselee tollasta panoista hölöttävää ilmapäätä 5vuotiaan kanssa! 

Vierailija
70/87 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi kauhea miten ilkeästi täällä puhutaan toisesta? Ei uskoisi, että 2020 vaihtui juuri ja puheet on näin transvastaisia.. Ei voi teille kirjoittelijoille toivoa muutakuin kaikkea pahaa ja huonoja asioita elämään. Hyi olkoon.

Vierailija
71/87 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ub

Vierailija
72/87 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi kauhea miten ilkeästi täällä puhutaan toisesta? Ei uskoisi, että 2020 vaihtui juuri ja puheet on näin transvastaisia.. Ei voi teille kirjoittelijoille toivoa muutakuin kaikkea pahaa ja huonoja asioita elämään. Hyi olkoon.

Ei siinä ole mitään ihmistä vastaan, jos toteaa vaikka faktan, ettei trans"nainen" ole nainen. Minusta ihmiset pakkeloikoot itseään niin paljon kuin huvittaa, mutta miksi siihen pitää sana 'nainen' liittää kun mies tällä itseään. Ei meikkaus ole naiseutta.

Vierailija
73/87 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä ole mitään ihmistä vastaan, jos toteaa vaikka faktan, ettei trans"nainen" ole nainen. Minusta ihmiset pakkeloikoot itseään niin paljon kuin huvittaa, mutta miksi siihen pitää sana 'nainen' liittää kun mies tällä itseään. Ei meikkaus ole naiseutta.

Ja miksi pitää taas sitten toisten ihmisten vaivautua siitä, että joku määrittelee itsensä joksikin? Tätä en käsitä. En nyt ole sen kummemmin tähän tubettajaan perehtynyt, mutta katsoin tuota videota, eikä siinä voi olla pelkästä pakkelista kyse, kun äänikin on noin naisellinen. On siis käynyt jonkinlaisia hoitoja läpi.

Vierailija
74/87 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä kertoo kuinka tietämätön olet prosessista minkä transihmiset käyvät läpi. Ainoa fakta on se että sinä et tiedä mitään. Luuletko, että meikkaaminen on ainoa asia mitä hän tekee? Käsittääkseni Britney on hormoneilla, käy karvanpoistolaserissa, ja muokkaa itseään muutenkin koko ajan ulkoisesti.

Oletko lukenut mitä muuta täällä kirjoitellaan vai oletko kenties lukihäiriöinen (veikkaan tätä vahvasti)? Täällä ei todellakaan vain todeta, että transinainen ei ole nainen, vaan haukutaan transnaista mieheksi, ivataan toisten sukupuolielimiä, haukutaan toisen poikaystävää naiseksi, vaikka tiedetään että näin ei ole.

Nämä kaikki täysin 100% asiallista faktaa? Jos näin ajattelet niin olet todella sairas päästäsi.

Vierailija
75/87 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo Matias vaikuttaa ihanalta mieheltä

Tuo Matias vaikuttaa homolta mieheltä.

Onkai se homo kun miehen kans on.

Juuri näin. Tämä Britney sanoi yhdellä videollaan ettei aio leikkauttaa itselleen vaginaa vaan pitää miehen vermeet jotka hänellä onkin jo. Onko hän sitten shemale vai mikä?? Poika nimeltä Päivi?

Britney ei ole millään videolla avannut tätä muutostaan kuin siten, että EI AIO ASIASTA PUHUA JULKISUUDESSA eli videoillaan.

Että lopeta p*skan puhuminen.

Kylläpäs on avannut asiaa sen verran että ei näe tarpeelliseksi poistaa biologisia sukuelimiään koska leikkauksessa on aina komplikaatioita jne. Joten miksi muuttaa se kun omaa jo terveen elimen!!

Vierailija
76/87 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse olisin kiinnostunut henkilöstä jolla on vagina, olisin siinä tapauksessa lesbo koska olen nainen. Ja Matias on kiinnostunut Britneystä ja hänellä on PENIS joten Matias on HOMO. Jos britneyllä olisi leikkauksessa tehdyt naisen sukupuolielimet ei siltikään Matias voi itseään heteroksi nimittää sillä ALKUJAAN syntymästä saakka tämä Britney on ollut (ja tulee olemaan) MIES. Miten sokeita lampaita täällä ihmiset on kun eivät ymmärrä simppeliä anatomiaa? Miehellä on pippeli ja naisella on pimppi.

Vierailija
77/87 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi Teemu ei oo nainen, sillä on penis ja se sanoo sen tuolla videolla. Kuinka monella naisella on penis?

Britney*. Vaikka luuletkin olevasi todella nokkela käyttäessäsi hänen vanhaa nimeä, totuus on se, että teet itsestäsi todella nolon näköisen. Maailmassa on tod näk. satoja tuhansia ellei jopa miljoonia transnaisia joilla on penis.

Kylläpä taitaa estradioli Teemu-poikaa kiukuttaa? Tuntuuko ihan kiveksissä kipua?

Mikä ihme sua oikein vaivaa? Jossain netissä purat työttömän luu-serin arkea täällä aukomalla päätäsi asioista, joihin ei se oma ymmärrys ihan riitä. Vaikka kaikkea hankalampaa tai erilaista ei ymmärtisikään niin aina voi olla vaikka hiljaa tai mennä tekemään niitä työhakemuksia. Käyttäisit aikaasi vähän paremmin ja saattttaisit joku päivä sinäkin saada elämässäsi jotain aikaiseksi. Ei tarvitse olla ikuisesti pelkkä ylimääräinen roska maapallolla. 

Vierailija
78/87 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos itse olisin kiinnostunut henkilöstä jolla on vagina, olisin siinä tapauksessa lesbo koska olen nainen. Ja Matias on kiinnostunut Britneystä ja hänellä on PENIS joten Matias on HOMO. Jos britneyllä olisi leikkauksessa tehdyt naisen sukupuolielimet ei siltikään Matias voi itseään heteroksi nimittää sillä ALKUJAAN syntymästä saakka tämä Britney on ollut (ja tulee olemaan) MIES. Miten sokeita lampaita täällä ihmiset on kun eivät ymmärrä simppeliä anatomiaa? Miehellä on pippeli ja naisella on pimppi.

Huoh, mikä ihmeen pakko on tänne tulla valittamaan asioista, joista ei mitään ymmärrä? Mene nyt vaan takaisin mököttämään sinne sohvannurkkaan naama mutrulla ja anna muun maailman mennä eteenpäin  ja kehittyä. Ei ole mikään pakko pysyä muiden matkassa, jos ei halua. Ei sinua kukaan jää kaipaamaan. 

Onneksi itselläni ei ole mitään vaikeuksia ymmärtää transihmisiä eikä hyväksynnänkään kanssa, vaikka olen ihan cis nainen. Hirvittäisi ajautua joksikin ikuiseksi ruikuttaja-valittajajuntiksi, joka ei ymmärrä maailmanmenosta tuon taivaallista :) Ja siitä sitten mieli on niin pahana, että pitää tulla tällaisiinkin avauksiin selittelemään niitä omia pölyyntyneitä noloja juttuja. huoh. Itkettäisi, jos ei naurattaisi.

Vierailija
79/87 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoh, mikä ihmeen pakko on tänne tulla valittamaan asioista, joista ei mitään ymmärrä? Mene nyt vaan takaisin mököttämään sinne sohvannurkkaan naama mutrulla ja anna muun maailman mennä eteenpäin  ja kehittyä. Ei ole mikään pakko pysyä muiden matkassa, jos ei halua. Ei sinua kukaan jää kaipaamaan. 

Onneksi itselläni ei ole mitään vaikeuksia ymmärtää transihmisiä eikä hyväksynnänkään kanssa, vaikka olen ihan cis nainen. Hirvittäisi ajautua joksikin ikuiseksi ruikuttaja-valittajajuntiksi, joka ei ymmärrä maailmanmenosta tuon taivaallista :) Ja siitä sitten mieli on niin pahana, että pitää tulla tällaisiinkin avauksiin selittelemään niitä omia pölyyntyneitä noloja juttuja. huoh. Itkettäisi, jos ei naurattaisi.

Ja taas näitä Setalaisia sateenkaarilasit silmillään. Huhhuh hulluus ei oo ilo kenellekään.

Vierailija
80/87 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on urospuolinen ihminen ja ihmisen sukupuoli. Mieheksi kutsutaan yleensä aikuista miespuolista henkilöä, kasvuikäisestä miehestä käytetään nimitystä poika. Ihmisen suvullisessa lisääntymisessä miehen sukusolut eli siittiöt hedelmöittävät naisen munasolun.

Miehen sukupuolikromosomipari on XY.

Nainen on toinen ihmisen biologisista sukupuolista, naaraspuolinen ihminen. Naiseksi kutsutaan yleensä aikuista naispuolista henkilöä, kasvuikäisestä naisesta käytetään nimitystä tyttö. Muiden nisäkäsnaaraiden tapaan naisen biologisia tunnusmerkkejä ovat muun muassa kaksi X-kromosomia, synnytyselimet (emätin, kohtu, munasarjat) ja maitorauhaset imettämistä varten. Naiset ovat keskimäärin miehiä pienikokoisempia ja heidän äänialansa on keskimäärin korkeampi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi