Työkaveri yh on taas lähdössä tuetulle lomalle?
Koko perhe, eli työkaveri ja kolme lasta. Viikko kylpylässä täysihoidolla, ja tietysti pomo lupasi loman. Meillä on myös 3 lasta ja olemme keskituloinen tai hiukan alle sen, perhe. Ei meillä ole mitään mahdollisuuksia saada tuettua lomaa vaikka
miehellä onkin elämää rajoittava perussairaus. Mielestäni keskituloiset tai pienituloiset ydinperheet ovat ahdingossa siinä missä yksinhuoltajatkin. Me maksamme kaikesta täyden hinnan saamatta mistään mitään tukia.
Kommentit (68)
Ainahan voit erota niin pääset nauttimaan yksinhuoltajan eduista, irtisanoutumalla saat vielä työttömänkin ilmaiset rahavirrat.
Siinä missä yksinhuoltajatkin? Yksinhuoltaja on YKSIN, teitä on siinä kaksi aikuista. Kahden aikuisen tulot ja henkiset ja fyysiset voimavarat.
Kateus ei ole kaunista..
Älä jaksa kadehtia huono-osaisempia.
Ei heidän lomansa ole sinulta pois.
Miksette itse hae tuettuja lomia? Niitä on ammattiliitoillakin, joten s en kun katsotte oman ammattiliiton nettisivut. Lomista ilmoitetaan myös jäsenlehdissä.
Komppaan edellistä, tekemään vaan hakemusta. Lomatuet myönnetään taloudellisin, terveydellisin ja sosiaalisin perustein hakemuksesta.
Ei kannata karehtia naapuria, vaan tekemään itse asialle jotain. Ärsyttää nämä tuettujen lomien kadehtijat !
Oletko itse edes hakenut tuettua lomaa?
Minä pienituloisena kahdehdin.
terveisin omillaan toimeentuleva
Huhuu, ap...Oletko hakeneet edes sitä lomaa?
Eli yhteiskunnan pitäisi maksaa lomamatka kahden työssäkäyvän vanhemman perheelle? Riittäisikö yksi loma vuodessa? Ehkä kuitenkin tarvitaan viikon talviloma ja viikon kesäloma, 10.000€ lomatuki vuodessa? Mikä sinulle riittäisi?
Mitäs tukia sinä oletat niiden yksinhuoltajinen saavan?
Vierailija kirjoitti:
Huhuu, ap...Oletko hakeneet edes sitä lomaa?
Olen hakenut joskus muutama vuosi sitten kun itse masennuin ja olin sairaslomalla. Ei kuulunut mitään.
Mulla ei ollut yksinhuoltajana varaa tuettuihin lomiin. Äkkilähdöt tulivat halvemmiksi. Tosin silloinkin maksoin alakouluikäisestä lapsestani aikuisen hinnan...
Saa kadehtia.
Vierailija kirjoitti:
Minä pienituloisena taas kadehdin omillaan toimeentulevaa.
Yh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yh
Miksi et tule omillasi toimeen?
Vierailija kirjoitti:
Eli yhteiskunnan pitäisi maksaa lomamatka kahden työssäkäyvän vanhemman perheelle? Riittäisikö yksi loma vuodessa? Ehkä kuitenkin tarvitaan viikon talviloma ja viikon kesäloma, 10.000€ lomatuki vuodessa? Mikä sinulle riittäisi?
Yhteiskunta ei maksa näitä tuettuja lomia edelleenkään.......
Sitten vaan lomaa hakemaan, Ap. Ja voin lohduksesi sanoa etteivät nuo tuetut lomat suuntaudu mihinkään luksuskohteisiin ja jotain niistä joutuu itsekin maksamaan, näin ainakin meidän ammattiliiton tuetuilla lomilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
YhMiksi et tule omillasi toimeen?
En pysty elättämään itseäni ja kahta lastani vain käymällä töissä. Tarvitsen asumistukea ja elatustukia sekä lapsilisää jotta saan pakolliset laskut maksettua ja punalaputettuja tuotteita jääkaappiin.
Yh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yh
Pitäisiköhän sinun kadehtimisen sijaan kuitenkin miettiä ja organisoida niitä menoja uudelleen ja suhteuttaa ne tuloihin?
Yh
Olen yh ja en ymmärrä näitä tuettuja lomia, varsinkaan työssä käyville. Onneksi itse pystyn kustantamaan omat ja lapseni lomailut duunari tason palkallani.
Tottakai on, senkus haet sitä tuettua lomaa!