Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänne positiiviset kokemukset koululiikunnasta!

Vierailija
27.01.2020 |

Osallistuin koulujenvälisiin kori- ja pesäpalloturnauksiin. Oli hienoja kokemuksia ja mitalit kaulassa tultiin kotiin! Tykkäsin myös telinevoimistelusta.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitin maastojuoksussa hopeaa muistaakseni kasilla.

Vierailija
2/12 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika omituiset lajit. Ihan kivaa oli koulujenvälisissä. Sai vapaapäiviä koulusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkäsin melkein kaikista lajeista. Eniten pesäpallosta.

Vierailija
4/12 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunnanopettajani kannusti minua urheiluseuraan, ja sieltä jäi hienoja muistoja ja ystävyyksiä nuoruusvuosilta sekä liikunnallinen elämäntapa todennäköisesti loppuelämäksi.

Vierailija
5/12 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiihtäminen ja luisteleminen oli kivaa. Luistelussa opin sen valssihypyn, jos se oli se kolmonen ja hyppy loppuun. Sekä sirklaamaan. Pesäpallosta tykkäsin ja joskus uimisestakin.

Vierailija
6/12 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luokkien välisessä juoksukilpailussa voitimme kun olin ankkuri ja ohitin muut jotka oli edellä minua. Luokkakaverini tuli kehumaan minua ja taputti hartioille. Aivan ihana fiilis!

Vierailija
7/12 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uiminen oli parasta. Meillä suoritettiin uintimerkit ja sain priimusmaisterin "arvon" joskus viidennellä tai kuudennella. Hienoa oli ja hyvästä uintitaidosta on ollut elämässä myöhemminkin hyötyä.

Vierailija
8/12 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisurheilussa kaikki lajit oli hauskoja. Pituushyppy, kolmoisloikka, korkeushyppy, kuulantyöntö...en varmaan missään ollut huippuhyvä, mutta yritystä riitti.

Vierailija
9/12 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan miten aluksi vihasin liikuntaa.

Käännekohta oli se kun opettaja kertoi että jos jalkapallossa pallo on jalkojen välissä, niin saa potkaista kovaa.

Potkaisin sitten eräässä pelissä kiusaajan naamalleen. Ja jatkoin tätä väkivaltaa opettajan silmien alla.

Minusta tulikin hyvä puolustaja ja tajusin että väkivallastahan urheilussa on kyse.

Lopussa huomaisn vuosien varrella että voimat kasvaa kun urheilee ja voi alkaa kiusaamaan takaisin. Eihän sille loppua tullut. Tietenkin kiusasin paljon ja varastoon.

Kostin kaiken mikä minulle annettiin ja vähän ylikin.

Ne urheilusta saadut voimat tavallaan kohosi pääkoppaan. Lopussa riitelin opettajienkin kanssa ja väänsin painimatsia koulun käytävällä. Kyllä siitä kohistiin pitkään.

Alunperinhän minä olin se kiusattu ja uhri. Miten tässä näin kävikään?

T: Jouduin tarkkikselle 86

Vierailija
10/12 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
11/12 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan miten aluksi vihasin liikuntaa.

Käännekohta oli se kun opettaja kertoi että jos jalkapallossa pallo on jalkojen välissä, niin saa potkaista kovaa.

Potkaisin sitten eräässä pelissä kiusaajan naamalleen. Ja jatkoin tätä väkivaltaa opettajan silmien alla.

Minusta tulikin hyvä puolustaja ja tajusin että väkivallastahan urheilussa on kyse.

Lopussa huomaisn vuosien varrella että voimat kasvaa kun urheilee ja voi alkaa kiusaamaan takaisin. Eihän sille loppua tullut. Tietenkin kiusasin paljon ja varastoon.

Kostin kaiken mikä minulle annettiin ja vähän ylikin.

Ne urheilusta saadut voimat tavallaan kohosi pääkoppaan. Lopussa riitelin opettajienkin kanssa ja väänsin painimatsia koulun käytävällä. Kyllä siitä kohistiin pitkään.

Alunperinhän minä olin se kiusattu ja uhri. Miten tässä näin kävikään?

T: Jouduin tarkkikselle 86

Relax - se oli vain unta.

Vierailija
12/12 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin osallistuin, lisäksi yleisurheilukisoihin (mm. maitokannukisoihin). Vaikka ylsin noihin kilpailusuorituksiin, oli liikunnan numeroni aina 7. Olin "poikamaisesti" liikuntaan suuntautunut tyttö, joten siitä epäsiroudesta yms. tuli miinusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan