Asia, johon olet haksahtanut ja joka on osoittautunut rahanhukaksi?
Itselläni viimeisin oli joku pitkän kaavan mukaan tehty kasvohoito, jolla olisi pitänyt olla ties mitä mullistavia vaikutuksia ulkonäköön. Oli tietysti kallis ja seuraavalla viikolla iho oli samanlainen kuin ennenkin.
Kommentit (903)
Hoyrypesuri. Pesee maalitkin seinista ja kaakelien saumaukset. Kayttamatta jai.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on mennyt rahaa turhuuksiin pienen valtion budjetin verran. Ja tästä se lähtee:
Oriflame, Partylite, Fustra, höyrypesuri, luxus-kiharrin, kananmunakeitin, suoristusrauta, höyrypaplarit, ikkunavärit, oraidenkasvatusastia, jäätelökone, smoothie kone,fitnessranneke, kirjasarja, maalausteline,ukulele,valokuvakirjat, kiikarit, kukkamaljakkoja erikokoisille kukka-asetelmille, kukkasienet em. asetelmille joita en koskaan tee IRL vaan ostan kukkakimput ruokakaupasta. Eväsrasiat, vaellusastiat, hyöteisverhopäähine, moskiittoverkko, sisustuslyhdyt ulkoterassille, maissinmuotoiset piikit avuksi maissin syömiseen, omenapora, blinipannu ja ompelukone. Ylimääräiset pöytäliinat, kangasservetit ja -laudeliinat. Viinipullon avaaja, kalaveitset ja etanapannu. Munakello, ripsien pidennyksen, luomivärit ja hajuvedet. Paljasjalkakengät, aamurossut ja uimatossut ja - lakki.
Kananmunaleitin, suoristusrauta, munakello ja ompelukone. Parhaita hankintoja ikinä.
Tästä on varmaan 20 vuotta aikaa, mutta koskaan en ole kehdannut tätä kertoa kellekään.
Olin nuorena tosi epävarma tisseistäni... Postimyynnistä löytyi sellainen tuote, joka "kiinteyttää ja suurentaa".
En muista paljonko maksoi (markka-aikaan), mutta ei ihan halpaa kuitenkaan.
Pakkaus oli sellainen kuin on roll on -deodoranttipulloissa ja sitä ainetta piti päivittäin levittää rinnoille sen pullon avulla.
Juu ei, ei toiminut. Nolointa tässä on se, että minä todella levittelin sitä ainetta ja odotin että jotain tapahtuisi. Kyllä voi ihminen olla tyhmä.
Lähestulkoon kaikki ihon- ja hiustenhoitotuotteet. Nykyään käytän vain muutamaa yksinkertaista tuotetta, jotka tekee juuri sen mitä tarvitsee. Eipä ole enää iho-ongelmiakaan kun on lakannut turhien tököttien käyttämisen niihin "ongelmiin".
Kaupasta saatavat hampaidenvalkaisukynät.
Kapselikeitin.
Vierailija kirjoitti:
Hohde hyaluronihapposeerumi. Kuivattaa vain kasvojen ihoa. Haksahdin, kun oli saanut hyviä arvosteluja. Omassa naamassani en huomannut mitään positiivista muutosta.
Jos käytät hyaluronihapposeerumia itsekseen, varmasti kuivattaa. Hyaluronihappo sitoo itseensä moninkertaisen määrän kosteutta, joten jos päälle ei lisätä toista voidetta/kasvovettä tai muuta kosteuttavaa, imaisee se kosteuden sun ihosta pois!
Eikö kukaan ole maininnut Enjo-siivousrättejä? Nämä menivät ainakin muutama vuosi sitten kuin häkä päähän varsinkin suomenruotsalaisissa piireissä. Siis kotimyyntinä myytiin mikrokuiturättejä monessa eri koossa ja muodossa, ja tietty oma setti omalla värikoodilla joka kodintilaa varten erikseen. Hinta oli jotain ihan sairasta, tyyliin saat koko paketin tonnilla, mutta muutamalla satasella, jos sitoudut pitämään tietyn määrän esittelyjä kotonasi...
Ostin sieltä yhden kylppäripuhdistussienen, mutta muuten kävelin Prismaan ja ostin muutamalla eurolla uuden keittiöliinan ja noin kympillä Sinin mikrokuituisen tripla-ikkunanpesimen, joka on kyllä oikeasti ollut hyvä.
Olen monasti haksahtanut tälle palstalle , vaikka aina se siten on lopulta joka kerran jälkeen osoittautunut vain ajanhukaksi ...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalevalainen jäsenkorjaus. Ei auttanut vaivoihin, vähän epäilen miten sellainen raajojen vetely todellisuudessa auttaisi mihinkään. Vaikka yritin kyllä uskoa! 100€ meni hukkaan.
Kärsin yli vuoden kantapääkivusta, plantaarifaskiitista. Sain tuosta kalevalaisesta jäsenkorjauksesta avun vaivaani.
Olisit saanut sen parannettua ihan ilmaiseksikin, venyttelemällä takareisiä. Muutama viikko ja vaiva ohi.
Luuletko, että en venytellyt? Kyllä kaikki mahdolliset venytykset, hieronnat ja poppakonstit tein. Ei kukaan rupea kärsimään vuoden päivän ikävästä vaivasta, joka mm.esti pitempien matkojen juoksemisen.
En maksanut paljon tuosta kalevalaisesta jäsenkorjauksesta, koska sen teki sukulaispoika, joka opiskelee osteopatiaa.
Mulla jäsenkorjaus vienyt mm tenniskyynerpään, leikkaukseen menossa olleet rannekanavat, kierteiskalvon tulehduksen olkapäästä sekä monta jumiutunutta niskaa. Ihannparas hoitomuoto kun ongelmana on hermopinteet ja jumit. Lihaksia huollan hierojalla. Halvemmaksi tuo hoito tulee kuin monen viikon sairaslomat. Mm olkapäästä lääkäri määräs vähintään 3viikkoa saikkea. Korjauksen jälkeen olkapää oli käyttökunnos 3pv jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Tupakanpoltto. Mitään niin totaalisen idioottimaista rahantuhlausta, ja bonuksena oman hyvinvoinnin turmelemista ei voikaan tehdä. Onneksi pääsin eroon. En halua edes ajatella mitä olisin voinut ostaa niillä rahoilla mitä, kirjaimellisesti, haihtuivat savuna ilmaan.
Toi on kyllä!! Itse lopetin 10 vuotta sitten 8 vuoden tupakoinnin jälkeen. Tupakan hintakin kallistuu kokoajan, joten..
Itse laitan esim. tällä hetkellä kummallekin lapselleni säästöön 45 e / kk. Varmaan saman verran eli n. 90 e / kk on mennyt mulla joskus tupakkaan kuukaudessa tai varmaan enemmänkin. Nyt se menee paljon parempaan tarkoitukseen, mennyt jo 10 vuotta 😘
Ja huvittavintahan on se, että poltin tupakkaa aikoinaan juuri köyhimpinä aikoinani, opiskelijana!!!
Kuntosalijäsenyys. Onneksi tuli opittua kerrasta.
Avioliitto ja omakotitalo, en suosittele kenellekään.
Osakesalkku ja spekulatiivinen sijoittaminen noin yleensä. Ihan vitu**ista rahan, vaivan ja ajan tuhlausta. Käteen jää indeksikoroilla ihan jotain pähkinöitä ja itse en ainakaan säästele eläkepäiville yhtään mitään, vaan elän tätä elämää mieluummin hetkessä.
Ehkä munattomin omaisuudenhankintamuoto, jota harrastavat lähinnä munattomat, sielultaan Espoolaiset silmälasipäiset pelkurinössöinsinöörit.
Sellanen muutaman kuukauden etävalmennuspaketti, joka maksoi lähemmäs satasen kuussa, jota ei voinut sanoa irti ja joka oli käytännössä sitä, että valmentaja antoi aivan tavallisen ruokaohjelman, jota en noudattanut ja aivan tavallisen treeniohjelman, jota en noudattanut ja sitten viikottain sähköpostilla vaihdeltiin kuulumisia ja kerroin miten olen syönyt ja liikkunut ihan päin seiniä ja ahdistaa. Eikä näissä hänen vinkeissään tietenkään ollut mitään, mitä en olisi jo tiennyt. Sitä on tullut mietittyä jälkikäteen, että mitä helvettiä mahdoin ajatella, kun luulin että tuolla saisin motivaation kuntoon, kun joku muka valvoo touhujani.
Joskus nuorempana ostin myös sellaisen ostostv:n tärisevän laihdutusvyön ja Alli-tabletteja. Laihdutustuotteet ovatkin varmaan ainoita, joihin muistan haksahtaneeni, on ollut varmaan vaan niin epätoivoinen. Onneksi sain lopulta pudotettua painoa ihan perinteisin kotikonstein.
Vierailija kirjoitti:
Osakesalkku ja spekulatiivinen sijoittaminen noin yleensä. Ihan vitu**ista rahan, vaivan ja ajan tuhlausta. Käteen jää indeksikoroilla ihan jotain pähkinöitä ja itse en ainakaan säästele eläkepäiville yhtään mitään, vaan elän tätä elämää mieluummin hetkessä.
Ehkä munattomin omaisuudenhankintamuoto, jota harrastavat lähinnä munattomat, sielultaan Espoolaiset silmälasipäiset pelkurinössöinsinöörit.
No jopas nyt on suolaista :D Ei siitä kannata muille hermostua, jos et vaan osaa.
Kaikki kallis kosmetiikka ja shampoot yms. Halvemmilla tuotteilla saa ihan saman lopputuloksen ja kukaan ulkopuolinen ei taatusti erota, että onko minulla naamassa Lumenea vai Chanelia tai olenko pessyt hiukset 2 euron markettishampoolla vai 20 euron kampaamotuotteella. Ihon kannalta on myös ihan sama, että hierooko siihen Niveaa vai jotain kullattujen korealaisten etanoiden limaa. Ihmisten epävarmuudella tienataan hyvät rahat.
Totta. Johtajan palkkaan menee 150 000€/vuosi