Asia, johon olet haksahtanut ja joka on osoittautunut rahanhukaksi?
Itselläni viimeisin oli joku pitkän kaavan mukaan tehty kasvohoito, jolla olisi pitänyt olla ties mitä mullistavia vaikutuksia ulkonäköön. Oli tietysti kallis ja seuraavalla viikolla iho oli samanlainen kuin ennenkin.
Kommentit (903)
hulavanne jonka annoin pois, liian ahdásta ja sattui ne nystyrät. Maksoi onneks 5e.
Vesi-imuri, maksoi 200e. Tarkoituksena oli ettei pöly tule takaisin ilmaan ja pölyn määrä vähentyisi mut unohdan joka ikinen kerta tyhjentää sen säiliön. Haisee aivan kammottavalle jos unohtaa. Ja pöly ei ole vähentynyt koska nyt ei huvita enää imuroida ollenkaan.... :D
j mine kirjoitti:
Ennustus ja enkelirahastus. Vaikka miten avoin mielin menee niin lähtökohta on selvä: Nää ei sitten toteudu jos et usko näihin riittävästi. Vastuu maksun lisäksi siis täysin kuulijalla.
Kun tilaa aikaa ja antaa yhteystiedot, ennustajahoitajalla (mikäsenyt oli) onkin kaveri pankissa joka käy urkkimassa tietoja ja hokkus pokkus - nappiinhan ne menee tiettyyn pisteeseen saakka. Yllättävän tarkasti. Selittämättömän tarkasti. Tarkemmin kuin googlella menisi.
Jos tällaiselle menee, ne tietää jo heti että johonkin haavoittuvuuteen sieltä haetaan helpotusta. Ja onhan se kiva kuulla miten asiat korjaantuu. Ja jos ei korjaannu niin oma vika. Kukapa ei halua olla niin erityinen että mielikuvitusenkelikin kunnioittaa läsnäolollaan vaikka sitä ei näy missään.
Mieti nyt vähän. Ei todellakaan ole missään pankissa "kaveria" urkkimassa tietoja. Eka se olisi superlaitonta ja toka, kyllä pankeilla on teitojärjestelmät jotka varoittavat heti jos työntekijä alkaa tekemään tuollaista. Sama koskee terveydenhuoltoa.
Kyllä on noita ennustajia joilla on oikeat taidot. Pitää vaan osata etsiä.
Esim minä olen saanut monta toimivaa pörssi- ja bisnessvihjettä ennustajaltani. 2008 taantuman vältin täysin ja yrityksen voitto kasvaa 50% vuosittain. Todella moni muukin käyttää hyvällä menestyksellä astrologiaa kun tekevät sijoituksia.
Lasten merkkivaatteet. Nyt ostan niitä vain kirpparilta jos hyvässä kunnossa ja halpoja.
Kaiken maailman bisnes-, rahoitus- ja sijoitusideat.
Ja takaajaksi ryhtyminen.
Ai että harmittaa. Nyt velkaa on tuhansia euroja, varmaan lähemmäs kymppitonni.
Ikinä ei voi luottaa kehenkään täysin.
Nyt olen vanhempi ja viisaampi ja hakemassa velkajärjestelyyn, mutta menetettyjä luottotietoja ja tehtyjä velkoja ei saa tekemättömäksi.
Onneksi kyseessä oli sentään noinkin ”pieni” summa.
Exäni oli rahoittajana ja osakkaana yrityksessä, jonka idea varastettiin.
Kahdessa muussa yrityksessä yrityksen perustaja kusetti kaikkia osallisia, petti heidät ja vei rahat.
Kyse oli sadoistatuhansista euroista.
Piikkimatto ja hulavanne on minulla ihan parhaita hankintoja! Piikkimatto rentouttaa lihaksia, auttaa unen tulossa jne, vaikka aluksi oli IHAN tuskaa maata sekuntikin sen päällä. Nyt ei satu enää yhtään, voisin nukahtaa sen päälle. On ollut käytössä jo vuosia. Samoin hulavanne (kivuliaan alun jälkeen) maailman helpoin tapa vahvistaa ja aktivoida keskivartaloa, ja oikeastaan koko muutakin vartaloa.
Vierailija kirjoitti:
90-luvulla tuulilasinpyyhkijät, joissa auton omistusajan kestävä takuu (tuulilasinvaihdossa sanottiin, että lasim takuu ei ole voimassa jos ko. pyyhkijät ovat autossa rikkoutumishetkellä)
Nämä iholle laitettavat lätkät, jotka laittavat rasvat liikkeelle 😂😂😂
Zumba-dvd:t
Sähkötupakka
Rullauslaite kasvoille
Muut allekirjoitan mutta sähkötupakalla sain viimein lopetettua tupakoinnin 15v jälkeen. Kaikki muut oli tuloksetta kokeiltu kallista Champix-kuuria myöten. Oikein käytettynä oikeinkin hyvä vekotin.
Wonderbra-KANANFILEE-rintaliivi-lätkyrät. Eihän siinä rahaa mennyt kuin muutama kymppi, mutta sitäkin turhempi ostos. En tiedä kenelle tuollaiset liivit istuvat, pitää ilmeisesti olla silikonirinnat? B-kupin rinnat saivat sovitettaessa roikkuvan, pakaravakoa muistuttavan yleisilmeen kun kiristin ne nyörit. Liima tuntui inhottavalta iholla, liivit olivat sen oloiset että saattavat tipahtaa minä hetkenä hyvänsä.
Ajattelin antaa lätkyröille mahdollisuuden kun olin menossa häävieraaksi, sillä mekkoni vaati sen tyyppisiä liivejä. Asetin liivit paikoilleen huolellisesti, kaikkien ohjeiden mukaisesti. Kuivattelin hiuksia alusvaatteet päällä, kunnes liivit vihdoin väsähtivät ja tipahtivat syliini. Tässä vaiheessa ne olivat olleet päälläni 30min. Täysin turha ostos, en suosittele kenellekään. Miksi näitä kehutaan?
Pari vuotta sitten ostin jostain Anttilan alennusmyynnistä NicerDicerin, kun sai halvemmalla kuin ostos-tv:stä. Joo, kokoa on vain paahtoleipäpaketin verran ja mahtuu hienosti pöydälle, mutta kun ostin toisenkin ison laatikon, ja muita lisäosia, niin vievätkin tilaa kahden paahtoleivän verran. Mandoliiniosa toimii mahtavasti, mutta muilla leikkuuosilla ei saa leikattua esim. pehmeää salaattia tai kovempia asioita, kuten hyvin ohuita siivuja punajuurta. Vaatii yllättävän paljon voimaa ja terät on niin terävät, että parit tikkejä vaatineet haavat saatu sormiin.
Kaapista löytyy myös tuollainen hiusten kiharruspuikko. Mukana tuli etusormelle ja peukalolle mitoitettu "hanska", mutta silti sormet paloi enkä vaan osannut tehdä sillä minkäänlaista kiharaa.
HighRoller. Foamrollerin jälkeläinen, jossa on jalat, eli itse rulla on aina jonkin verran irti maasta. Lyhyillä jaloilla rullalla saa tehtyä yhdenlaisia liikkeitä ja kun laittaa pitkät jalat kiinni rullaan, voi tehdä toisenlaisia liikkeitä. Auttaa kyllä lihasjumeihin, mikäli käyttää säännöllisesti. On nyt ollut vuoden kellarissa, muuten oli lähinnä sisustuselementtinä olkkarissa.
Vierailija kirjoitti:
Uusi auto. Sen arvo putoaa kuin lehmänhäntä. Kerran ostettiin uuden auton kanssa myös huoltosopimus kun edellistä rakkinetta oli saatu korjailla tämän tästä. No, tällä kertaa se uusi auto oli Toyota, joka kesti 10 vuotta ilman yhtäkään vikaa.
Sulleko tuli tosiaan yllärinä, että autossa on kuluvia osia eikä se kestä ikuisuutta uudenveroisena? Jos autosta huolehtii hyvin ja tekee vuosihuollot (öljynvaihdot sun muut) ajallaan niin kyllähän se kestää käytössä montakymmentä vuotta, mutta ei tietenkään niin, etteikö IKINÄ tarvitsisi mitään isompia remontteja tehdä.
Mun pettymykset on ollu lähinnä meikkituotteita. Puoliso sen sijaan.. 😃
Liiat vaateostokset. Minä kuvittelen aina jonkun mielenkiintoisen vaatteen nähdessäni käyttäväni sitä jossain tietyssä tilanteessa. Todellisuudessa elämäni on varsin arkista taapertamista ja en tarvi edes kovinkaan usein mitään erikoisia puhumattakaan sitten hienoista vaatteista kuten esimerkiksi iltajuhliin sopivista pitkähelmaisista mekoista.
Oikein suututtaa ajatus siitä, kuinka paljon olen elämäni aikana tuhlannut rahaa ”sitku”-elämän puvustukseen...
Vierailija kirjoitti:
Wonderbra-KANANFILEE-rintaliivi-lätkyrät. Eihän siinä rahaa mennyt kuin muutama kymppi, mutta sitäkin turhempi ostos. En tiedä kenelle tuollaiset liivit istuvat, pitää ilmeisesti olla silikonirinnat? B-kupin rinnat saivat sovitettaessa roikkuvan, pakaravakoa muistuttavan yleisilmeen kun kiristin ne nyörit. Liima tuntui inhottavalta iholla, liivit olivat sen oloiset että saattavat tipahtaa minä hetkenä hyvänsä.
Ajattelin antaa lätkyröille mahdollisuuden kun olin menossa häävieraaksi, sillä mekkoni vaati sen tyyppisiä liivejä. Asetin liivit paikoilleen huolellisesti, kaikkien ohjeiden mukaisesti. Kuivattelin hiuksia alusvaatteet päällä, kunnes liivit vihdoin väsähtivät ja tipahtivat syliini. Tässä vaiheessa ne olivat olleet päälläni 30min. Täysin turha ostos, en suosittele kenellekään. Miksi näitä kehutaan?
Joo, mullaki on jos jonkinmoista filettä. Yleensä tosiaan hiostavat ja meinaavat irrota, jos vaatteessa on vähääkään löysyyttä. Ja minulla on pienet rinnat, ja nänni katsovat eri suuntiin. Useimmat fileet vain lötköttävät päällä, eivätkä siis imartele... Rintani näyttävät roikkuvilta, ellei mekossa ole tukea tai ellei ole muuten tarpeeksi kireä. Kankaiset versiot ovat ihan ok, kun pysyvät päällä paremmin, mutta asun on oltavat tarpeeksi paksu, etteivät liivit näy läpi tai niiden reunat törrötä rumasti.
Kävelysauvat ovat jääneet ihan minimikäyttöön eli aika turha ostos. Ja tavoitefarkut.
Hulavanne ihan huippu hankinta, kun vaan joka päivä käyttää. Tuli isot mustelmat ja pyörittäminen teki kipeää, mutta viikon päästä helpotti.
Ehdottomasti ex avomieheni. Rahani menivät aivan hukkaan häntä elättäessäni.
Kirpputori pöytien vuokraus. Maksoi myyntipöydät enemmän mitä lopulta sain kaiken sen tavaramäärän myynnin jälkeen, ottaen huomioon vielä se kaikki vaiva ja aika mikä myymiseen meni.
Vierailija kirjoitti:
Kirpputori pöytien vuokraus. Maksoi myyntipöydät enemmän mitä lopulta sain kaiken sen tavaramäärän myynnin jälkeen, ottaen huomioon vielä se kaikki vaiva ja aika mikä myymiseen meni.
Monet kehuu, että saavat kirpparilta hirmuisia voittoja, jotain 300-700 euroa/ kerta. Ihmettelen, mitä luxustavaraa he kaupittelevat, kun mua vaan jännittää, tuleeko yhtään tuottoa vai meneekö +/- 0, vai jäänkö jopa tappiolle pöydän vuokran jälkeen.
Onneks oon sentäs jokusen kympin saanut takas, mutta kaikki se vaiva, kun hinnoittelee, kantaa tuotteet kirpparille, käy siivoamassa hyllyjä ja lopuksi tyhjentää hyllyt tavaroista, jotka ei oo menneet, niin eipähän se kovin tuottoisa harrastus ole.
Design Lettersin thermospullo. Korkki vuotaa ja kahvivalumat ei irtoa mattapinnasta. Plus tietysti että kahdesti meni kassin sisältö pilalle vuotavan korkin takia. Design Lettersin juomapullo oli ihan yhtä huono, korkki vuosi kuin seula, mutta luulin, että lentokentältä ostettu pullo sattui olemaan viallinen. Ilmeisesti kuuluu tanskalaiseen muotoiluun ettei korkit pidä. Ei enää ikinä näitä tuotteita!