Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ongelmana persettä puristeleva työkaveri

Vierailija
27.01.2020 |

Olen tosi ujo nuori nainen, vähän päälle 20v. Olen tehnyt keikkatöitä yhdessä firmassa vajaan vuoden ajan. Yksi työkavereistani, suunnilleen 50v mies, on alusta asti koittanut flirttailla kanssani. Nyt se on ruvennut puristelemaan töissä persettänikin. En ole kehdannut sanoa sille siitä mitään, olen vaan toivonut että se tajuaisi lopettaa, kun en reagoi puristeluihin ja muuhun flirttiin mitenkään ja koitan välttää tilanteita joissa ollaan kahdestaan tai se pääsee taakseni. Mutta se tuntuu pikemminkin innostuneen enemmän. Voiko se olla niin tyhmä ettei se tajua? Vai saako se jotain kiksejä nuoren naisen ahdistelusta?

En tiedä mitä tekisin. Se mies puristelee mua perseestä vaikka muita työkavereita olisi ympärillä ja virnuilee mulle silmät voitonriemusta kiiluen. Ällöttävää. Toisaalta mulla on syytä katsoa peiliinkin, kun olen antanut tilanteen kehittyä tällaiseksi enkä viheltänyt peliä heti poikki. Mutta kun tilanne on mulle niin hankala. Olen muutenkin ujo ja mun on tosi vaikea pitää puoliani, saati sitten tällaisissa asioissa. Pelkään myös töitteni puolesta jos hoidan asian huonosti, koska olen pelkkä keikkatyöläinen ja mies on jo ajat sitten vakiinnuttanut paikkansa työyhteisössä.

Mitä mun kannattaisi tehdä?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niin moni väittää ap:ta provoksi vaikka sanoo heti perään, että tällaista tapahtuu?

Vierailija
42/48 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita poliisille heti ja aseta salaa video kamera pöydällesi ja seiso sen edessä ja kun saan sen rentun kameralle viet käräjille ja kynit sen kukkaron tyhjäksi. Ei enää puristele ketään sen jälkeen. 

TAI vedät sitä turpaan niin että sen kääkkähampaat lentää suusta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot nyt heti esimiehellesi ja kerrot hänelle myöskin tämän ukon nimen. Tämä on selvää työpaikka ahdistelua ja tänä päivänä sille pitää olla 0 toleranssi!

Vierailija
44/48 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrot nyt heti esimiehellesi ja kerrot hänelle myöskin tämän ukon nimen. Tämä on selvää työpaikka ahdistelua ja tänä päivänä sille pitää olla 0 toleranssi!

Pitäisi olla, vaan kun ei ole. Monella työpaikalla sellaista "pientä ja viatonta" häirintää ei oteta tosissaan, vaan siitä valittava saa herkkähipiäisen kantelupukin leiman otsaansa. Ja jos häirintää ei voi todistaa ja mies kiistää sen, esimiehelle kertominen voi muutenkin kääntyä uhria vastaan. (Se siis ei riitä todistamaan häirintää, että flirttailu on kaikkien tiedossa, jos kukaan ei ole kuullut uhrin sanovan vastaan. Muut voi kuvitella, että uhri on aiemmin hyväksynyt flirttailun.)

Vierailija
45/48 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehotaan tekemään hommasta julkista ja mahdollisen äänekkäästi. Todennäköisesti muut ovat puolellasi, kun ahdistelija on paljastettu ja tilanteessa ei ole enää mitään epäselvää.

Itse ainakin olisin.

M34

Vierailija
46/48 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarraa seuraavan kerran  kulkusiin kiinni ja purista lujaa, myös kynsillä.  Ja kysy että vieläkö huvittaa roikkua kiinni perseessä, hä?

Vierailija
47/48 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä nuoria pyllyjä tekisi mieli puristaa. Mutta pitää yrittää kestää että pääsee kotiin vetämään käteen. M38

Vierailija
48/48 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouraise sitä palleista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän