Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perjantai-dokkarin pyörätuolinainen on kaikissa Ylen ohjelmissa

Vierailija
27.01.2020 |

Satuhäät, Tuhkimotarinoita, Perjantai-dokkari... miksi sama ihminen on valittu/pyydetty kaikkiin näihin ohjelmiin? Eikö Suomessa muutoin riitä osallistujia, kun yleensäkin kaikkialla pyörivät samat naamat?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan Ylellä ovat ajatelleet, että naisen tarina on kiinnostava.

Vierailija
2/5 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennytkään, että on ollut muissakin ohjelmissa, vaikutti kyllä tutulta.

Itse tarina oli jokseenkin outo, kuten itse totesikin, että oli saanut negatiivista palautetta harrastuksistaan, joissa loukkaantumisriski on suuri. Itseä särähti korvaan, ettei pyörätuoliin joutuminen ollut kummoisempi kriisi teinitytölle tai jalan amputoiminenkaan ei olisi juuri hetkauttanut. Hienoa tietenkin, että osaa suhtautua noin positiivisesti asioihin, kaikille se ei ole yhtä helppoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiennytkään, että on ollut muissakin ohjelmissa, vaikutti kyllä tutulta.

Itse tarina oli jokseenkin outo, kuten itse totesikin, että oli saanut negatiivista palautetta harrastuksistaan, joissa loukkaantumisriski on suuri. Itseä särähti korvaan, ettei pyörätuoliin joutuminen ollut kummoisempi kriisi teinitytölle tai jalan amputoiminenkaan ei olisi juuri hetkauttanut. Hienoa tietenkin, että osaa suhtautua noin positiivisesti asioihin, kaikille se ei ole yhtä helppoa.

Niin särähti täälläkin, oudon välinpitämätön tuntui olevan. Pääasia elämässä pääsee ajaa...Ei sympatioita tuolle.

4/5 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tuo kyllä lapsiansa paljoa ajattele

Vierailija
5/5 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka tää pyörätuolinainen on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi