Miksi juoda kahvia tai varsinkaan teetä jos se pitää laimentaa maidolla, kermalla ja sokerilla
Jos ei pidä kahvista, niin eikö ole helpompi olla juomatta sitä ollenkaan?
Kommentit (132)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku haluaa harjoittaa seksiä muulla tavalla kuin penetroimalla peniksellä vaginaan?
Kyllä ne homot käyttävät myös takaluukkua.
Ei saa. Ainoa hyväksyttävä tapa on peenis-vaagina, samoin kuin juoda kahvi mustana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostakaa oikeaa kahvia, ei mitään juhlamokkia. Hyi. Ero pavuista jauhetulla hyvällä kahvikoneella tehdyllä kahvilla ja juhlamokalla on merkittävä. Sama kun vertaisi tummaa suklaata ja joulukalenterisuklaata keskenään.
Paitsi että juhlamokan juojat varmaan valitsisivat sen lelusuklaan tumman sijasta koska tumma suklaa on tietenkin pahaa, ihan niin kuin oikea kahvikin. Ei myöskään ymmärretä viinien päälle, konjakeista puhumattakaan. Pitää olla makeaa päärynä”siideriä” jotta alas menee.
Nää on nähty. Kertoo tietystä ihmistyypistä.Kyllä! Sinä sen sanoit. Kertoo vaan kehittymättömästä makuaistista, ei ymmärretä oikeasti aromien päälle mitään.
Ei kyseisen ihmisen makuaistissa ole mitään vikaa. Hän ei vain pidä kahvista ilman maitoa. Pidätkö sinä kaikesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku haluaa harjoittaa seksiä muulla tavalla kuin penetroimalla peniksellä vaginaan?
Kyllä ne homot käyttävät myös takaluukkua.
Ei saa. Ainoa hyväksyttävä tapa on peenis-vaagina, samoin kuin juoda kahvi mustana.
Homot laittavat myös kahviinsa maitoa.
Typerin keskustelunaihe tänään. Ap on seinähullu ja itse wt.
Miksi kahvista ei saisi tehdä ns. drinkkejä kuten alkoholista? Kahvi maidolla on juomasekoitus. Vrt. kossukola.
Minä törmään usein ihan jankuttamiseen ja vihaisiin tuhahduksiin kun kieltäydyn lisukkeista kahvissa.
Vierailija kirjoitti:
Minä törmään usein ihan jankuttamiseen ja vihaisiin tuhahduksiin kun kieltäydyn lisukkeista kahvissa.
No niin varmaan :D
Minua taas aina naurattaa eräs työkaveri joka pitää itseään oikeana kahvikissana ja tekee suuren numeron aamukahvistaan ja päiväkahvistaan. Sitten hän kippaa mukiin puolet jotain rasvatonta maitoa!
Hyi hele...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika monelle on käsittämätöntä, miten joku voi juoda kahvinsa mustana. Vaaditaan selityksiä. Usko pois.
Tykkään kahvin mausta, kun se on ”maustettu” esim. soijajuomalla, joka on vielä vaahdotettu. Yhtä hyvin voisit kysyä, miksi joku syö leipää ja laittaa siihen voita päälle - no siksi, että se maistuu vielä paremmalta, kun siihen lisää jotain!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika monelle on käsittämätöntä, miten joku voi juoda kahvinsa mustana. Vaaditaan selityksiä. Usko pois.
Sun omassa käytöksessä on vikaa, jos joku reagoi noin. Todennäköisimmin kuvittelet vain omiasi.
Meillä ei ole ainakaan maitoa. Jos meille tulee kahville, juo sen mustana.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kahvista ei saisi tehdä ns. drinkkejä kuten alkoholista? Kahvi maidolla on juomasekoitus. Vrt. kossukola.
Galliano Hot-shot on myös kahvia sisältävä ja erittäin hyvä piristävä juoma :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turhan suuret liikkuvat massat. Kuis käs käüb.
Tere tulemast taguabäi!
Aikuiset muutenkin vetävät nykyään limuja ja karkkeja kuin pikkulapset, mikseivät laittaisi kahviinsa maitoa.
Ajatella ap, eikös olekin kummallisia ihmisiä. Minulle tarjottiin kylässä tomaattikeittoa ja siihen oli laitettu oreganoa (vai oliko basilicaa). Ihmettelin, että miksi syövät tomaattikeittoa jos eivät kerta pidä tomaattikeitosta.
Vierailija kirjoitti:
Aikuiset muutenkin vetävät nykyään limuja ja karkkeja kuin pikkulapset, mikseivät laittaisi kahviinsa maitoa.
Pelaavat vielä tietokoneellakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna vaatia, jos joku noin juntti on.
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei ole ainakaan maitoa. Jos meille tulee kahville, juo sen mustana.
Ei kai kukaan oleta että satunnaisia vieraita varten pitäisi ostaa maitoa homehtumaan kaappiin?
Minä juon teeni maidolla ja kahvini mustana. Olen tottunut siihen.