Miksi juoda kahvia tai varsinkaan teetä jos se pitää laimentaa maidolla, kermalla ja sokerilla
Jos ei pidä kahvista, niin eikö ole helpompi olla juomatta sitä ollenkaan?
Kommentit (132)
Onko aloitus provo/vitsi?
ylänuoli = kyllä
alanuoli = ei
Sulle sinä, harrastusten tarjoaja ja elämän sisällön tyrkyttäjä:
Kyllä täällä on juteltu ja kommentoitu pahemmiakin asioita, kuin kahvi tai tee maidolla tai ilman.
Olet jotenkin häiriintyneen oloinen. Tämähän on keskustelupalsta, et sinä voi määräillä, mistä aiheesta ihmiset voivat täällä keskustella.
Ja muista ottaa iltalääkkeesi, aamulla varmaan unohtuivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi juoda Leijona- yms. bulkkiviinoja, jos ne pitää laimentaa limpparilla?
Sen takia minä en juokkaan alkoholia.
Juon teetä ja se on hyvää sellaisena.
Ihmettelen näitä kookoksen palmuöljyaivoja itsekkin.
Tuntuisi että ketään ei ymmärrä minua maapallossa. Vihaajat haluavat makeita juttuja.Mitkä ihmeen vihaajat`? Sulla ei oo selkeesti kaikki hyvin.
Sellaiset ketkä kysyvät vaikka on jomsanonut mitä haluaa itse. Jos sanon että juon kahvia mustana ja ihmiset kysyvät päivästä toiseen laitatko sokeria ja maitoa niin se on vihaamista.
Nämä samaiset tissiposkikahvinjuojat tilaavat etelässä reissussakin Americaanoja ja jotain höpöhöpö siirappin makuisia kahveja. Espresso on kauhistus vaikka se on oikeasti parasta!
Vierailija kirjoitti:
Käytätkö ap mausteita kun syöt ruokaa.
En laita aamumunan ja -pekonin päälle kermaa ja sokeria. En varsinkaan 1:5 - suhteella.
Kylässä harvoin menee perille että ”mustana kiitos”.
Miten vaikeaa se on ymmärtää että en todellakaan halua maitoa tai sokeria.
Samaa mieltä. Kahvi ei ole kahvia, jos se on lantrattu maidolla ja mahdollisesti vielä sokerilla, hyh.
Miksi syödä pastaa, jos siihen pitää laittaa kastiketta sekaan?
Miksi syödä pihviä suolalla, eikö voi syödä pelkkää pihviä?
Miksi paahtaa kasvikset kun voisi syödä raakana?
Miksi voidella leipä kun voisi syödä ilman levitettä?
Äly hoi...
Musta kahvi alkaa pidemmän päälle ärsyttämään mahaa.
En pidä kahvista sellaisenaan, mutta pidän siitä pienen kermatilkan kera tai maitovaahdolla.
Katsos kun asioista voi nauttia monella tavalla, mikä lienee sinulle täysin käsittämätön ajatus.
Vierailija kirjoitti:
Miksi syödä pastaa, jos siihen pitää laittaa kastiketta sekaan?
Miksi syödä pihviä suolalla, eikö voi syödä pelkkää pihviä?
Miksi paahtaa kasvikset kun voisi syödä raakana?
Miksi voidella leipä kun voisi syödä ilman levitettä?
Äly hoi...
Pihvi 150 grammaa LIHAA, suolaa ja pippuria hyppysellinen.
"Kahvi" = laiha litku jota ei kahviksi edes "mustana" tunnista puoli desiä, desi rasvaisinta maitoa ja toinen sokeria. Ihme että tuon liisterin saa edes valumaan ulos mukista.
No miksiköhän?? Makunsa kullakin.
Vierailija kirjoitti:
Nämä samaiset tissiposkikahvinjuojat tilaavat etelässä reissussakin Americaanoja ja jotain höpöhöpö siirappin makuisia kahveja. Espresso on kauhistus vaikka se on oikeasti parasta!
Americanohan on mustaa, joskin laimennettua espressoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi juoda Leijona- yms. bulkkiviinoja, jos ne pitää laimentaa limpparilla?
Sen takia minä en juokkaan alkoholia.
Juon teetä ja se on hyvää sellaisena.
Ihmettelen näitä kookoksen palmuöljyaivoja itsekkin.
Tuntuisi että ketään ei ymmärrä minua maapallossa. Vihaajat haluavat makeita juttuja.Mitkä ihmeen vihaajat`? Sulla ei oo selkeesti kaikki hyvin.
Sellaiset ketkä kysyvät vaikka on jomsanonut mitä haluaa itse. Jos sanon että juon kahvia mustana ja ihmiset kysyvät päivästä toiseen laitatko sokeria ja maitoa niin se on vihaamista.
Höpö höpö. Mene hoitoon.
Ja miksi sinä luulet että ihmiset muuttaa omi maku tottumuksiaan vaan sen takia että sinä et jostain tietystä tykkää. Hei haloo...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Americanohan on mustaa, joskin laimennettua espressoa.
Kuka laimentaa espressonsa etelässä?
Kahvi on minun makuuni liian karvaan/happaman makuista sellaisenaan, mutta hyvään espressoon tehty cappuccino on paras aamukahvi mitä tiedän. Sokeria en kaipaa, maidon tuomaa pehmeyttä vain.
Tervetulleita herätyksiä tämmöiset. Pitääpä nauttikin huomisaamun kahvi mustana, mutta sokerilla 30v tauon jälkeen. Pari teelusikallista sokeria voi vaikka antaa siivet.
Ostakaa oikeaa kahvia, ei mitään juhlamokkia. Hyi. Ero pavuista jauhetulla hyvällä kahvikoneella tehdyllä kahvilla ja juhlamokalla on merkittävä. Sama kun vertaisi tummaa suklaata ja joulukalenterisuklaata keskenään.
Paitsi että juhlamokan juojat varmaan valitsisivat sen lelusuklaan tumman sijasta koska tumma suklaa on tietenkin pahaa, ihan niin kuin oikea kahvikin. Ei myöskään ymmärretä viinien päälle, konjakeista puhumattakaan. Pitää olla makeaa päärynä”siideriä” jotta alas menee.
Nää on nähty. Kertoo tietystä ihmistyypistä.
On on makuasioita. Tietty. "Asennekkin" on sokerilla ja maidolla juomansa pilaavilla makuasia kohtainen niitä kohtaan ketkä eivät pilaa juotaviaan.
Minulta ei koskaan kysytä mitään ja saan vapaasti nauttia juotavista raakana ja ihmiset näkevät sen.
Kirjoitin sarkastisesti.