Corona-virus paljon huhuttua levittyneempi?
Kommentit (176779)
Tiesittekö, että Jos globalisti Hillary Clinton olisi valittu v.2016 Usan ja satanisti illuminati cabalin presidentiksi niin olisimme nyt paljon pahemmassa tilanteessa. He olisivat jatkaneet Usan tuhoamista. Jo vuosia vuosia sitten oli suunniteltu COVID pandemiaa jonka avulla meidät olisi pakotettu piikille ID sirutusta varten Gatesin rokotteella väestön vähentämistä ja täyttä NWO kontrollia varten.
Mutta oli enemmistö ihmisiä jotka halusivat lopettaa globalistien vallan. J.F.K. tiesi mikä oli vialla aikoi samaa mutta murhatiin.
Oli olemassa suunnitelma ja Trump voitti ja on nyt toteutettu oikeita ja hyviä asioita maailmassa yhdessä patrioottien ja muiden liittolaisten kanssa ja se työ jatkuu. Ihmiskauppaan liittyvät rikokset ja korruptoidut maanpetturit paljastetaan. Demokraattien ja Kiinan annettiin toteuttaa covid19 suunnitelmiaan ym. mellakat,tuhopoltot ym. kieroilut mitä nähty koska näin ihmisille näytettiin ketkä olivat mätiä omenia ja minkälaisia on heidän tavoitteensa ja keinonsa.
Korona virus on common cold eli flunssa joten ei ole syytä pelätä mitää vakavaa. Katsokaa tilastot eri maista. Iäkkäitä ja kr sairaita nuorempia kuolee joka vuosia influenssaa,pneumoniaan nyt ne on merkitty covidiksi. Kuolleiden määrä ei ole lisääntynyt.
Vouhotatte liikaa nyt asioista turhaan. Muutaman viikon ja kuukausien päästä näette tilanteen paremmin. Jos seuraatte vain oman maan valhe mediaa ette tiedä kaikkea. Trump voittaa vaalit. 🙏🙌. Vastapuoli on jo hävinnyt.
Miksi niin monet menee selvästi normaali flunssa oireiden takia turhaan testeihin? Mitä hyötyä siitä teille on? Omassa kunnassa kuulemma tekevät kymmeniä testejä pv/ viikossa mutta yhtään + löydöstä ei ole.
Pitäkää vastuskykyä yllä tekemällä normaaleja asioita kuten ennenkin. Älkää pelotelko ihmisiä. Koska ei ole syytä.
Nyt puhutaan turvapaikka-asioista.
Miksei koronasta. Tuolla on elefantti olohuoneessa ja kukaan ei huomaa.
Kuminen moottoroitu maski maksaa jokusen satasen, desinfioidaan käytön jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa ihmiset jotka hokevat "suomalaiset halutaan altistaa järjestelmällisesti". Kuinka sekaisin on pitänyt mennä että tosissaan luulee esim. koulujen ja yhteiskunnan avaamisen tarkoituksen.olevan se että hallitus saa järjestelmällisesti altistettua kansan? Kuulostaa joltain skitsofreenikon luomalta harhaiselta salaliittoteorialta. Ymmärrättekö kuinka järjettömältä tuo kuulostaa?
Tai sitten ihmiset eivät vain tiedä mitä tarkoittaa sana järjestelmällinen. No se tarkoittaa esimerkiksi suunniteltua ja tarkoituksella järjestettyä prosessia jota viedään tietyillä keinoilla kohti tiettyä suunniteltua päämäärää. Esimerkiksi juutalaisten tuhoaminen toisen maailmansodan aikana oli järjestelmällistä.
Sinun ajatukset kuulostavat taas minun mielestäni järjettömän naiiveilta. Kyllähän päättävät elimet ovat konsultoineet asiantuntijoita kuten epidemiologeja sekä tilastonikkareita yms. ja valinneet tietoisia linjauksia. Aivan varmasti tietävät millä rajoitustoimenpiteillä tauti saataisiin tukahdutettua, mutta tähän ei ole lähdetty. Toinen vaihtoehto on sitten antaa taudin mennä kansan läpi. Kaikki muu (kuten liikennevalomallit yms.) on vaan sanahelinää, että kansa saataisiin rauhallisin mielin nielemään lusikallinen kakkaa.
Eduskuntaa ei korona kiinnostaa, levitköön jos leviää, ajattelevat. Flunssan kaltaiseksihan se on tv:n maakuntauutisia myöten jo ihan ylilääkärien toimesta kerrottu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jankuttavat kiusaamisesta.
Nyt pitäisi puhua koronasta. Se olisi ajankohtaisempi aihe.
Onko tuo sijaistekemistä nostaa kiusaaminen aiheeksi. Eivät halu puhu koronasta.
On ihan hyvä että kerrankin puhuvat siitä. Se vasta todellinen ongelma onkin. Ollut jo vuosikymmenten ajan. Tiedätkö kuinka monta henkeä koulukiusaaminen on vienyt? Paljon enemmän kuin korona. Onhan se aiheuttanut myös muutamia kouluammunta tapauksia täällä suomessa, joissa kuoli yhteensä enemmän lapsia kuin koko koronan aikana tulee todennäköisesti täällä kuolemaan.
Aihe on tärkeä, mutta siitä on puhuttu vuosikymmeniä.
Nyt oliis ajankohtaista puhua koronasta.
Itse olen koulukiusattuna erittäin onnellinen että puhutaan. Eikä kyllä ole asiaa nostettu tällä tavalla ikinä esille. Aikuisten "aihe on tärkeä" tarkoittaa "ei kiinnosta, ei kosketa minua". Kyllä se nyt on jo tässä vuosien koulukiusaamisen aikana nähty. Sen takia minuakaan ei kiinnosta laittaa tikkua ristiin sen eteen että korona ei leviäisi. "Aihe on tärkeä", mutta oikeasti ei kiinnosta pätkääkään. Jos minua ei avunpyynnöistä huolimatta mikään taho auta, niin ei ole minullakaan tässä kohtaan velvollisuutta auttaa yhteiskuntaa tässä kriisissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo sijaistekemistä nostaa kiusaaminen aiheeksi. Eivät halu puhu koronasta.
On ihan hyvä että kerrankin puhuvat siitä. Se vasta todellinen ongelma onkin. Ollut jo vuosikymmenten ajan. Tiedätkö kuinka monta henkeä koulukiusaaminen on vienyt? Paljon enemmän kuin korona. Onhan se aiheuttanut myös muutamia kouluammunta tapauksia täällä suomessa, joissa kuoli yhteensä enemmän lapsia kuin koko koronan aikana tulee todennäköisesti täällä kuolemaan.
Hieman erikoista, että korona eli tappava, terveyttä tuhoava virus ei ole kouluissa ongelma ..
Vierailija kirjoitti:
Kuminen moottoroitu maski maksaa jokusen satasen, desinfioidaan käytön jälkeen.
Eukolta taitaa löytyäkin jo kuminen ja moottoroitu... yöpöydän laatikossa säilyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olisi kuinka huolellinen, jopa etätyö mahdollisuus, saa hallitusti ja vaiheittain koronan lapseltaan tai nuoreltaan, lapsenlapseltaan, työharjoittelijalta, bussissa jne. koska altistumisen annetaan kouluissa (puoli miljoonaa suomalaista altistetaan järjestelmällisesti) jatkua.
Ennen koronaa ei ollut hoitojonoja, velkaa, yt neuvotteluja, kukaan ei lintsannut koulusta, kouluterveydenhuoltoa ei oltu karsittu
ja kaikki sai koulusta pelkkiä kymppejä.
Näin olisi vieläkin, jos ei olisi ollut etäkoulua keväällä. Ja jos koronan olisi annettu keväällä levitä vapaasti meillä olisi jo hoitojonot purettu koska sairaaloissa oisi ollut tilaa. velat olisi saatavia. Ihmiset haluaisi bailata vaikka tartuntatauti tulisi, eläkeläiset tuhlaisi rahojaan ja puumat hikoilisi mummitunnelissa eikä eristäytyisi kotiin kutomaan sukkaa.Sitä halutaan nyt painottaa, että tilannetta seurataan eikä sairaalassa ole montaakaan vielä. On meidän jokaisen vastuulla olla joutumatta sinne.
Kuka järjevä ihminen nyt korona aikana käyttää hsl joukkoliikennettä?
Ai sanon mun lukiolaiselle että mene ja kävele Hiekkaharjusta Helsinkiin keskustaan? Hienoa.
Fillarikin on keksitty ja tuosta pääsee mainiosti polkien keskustaan.
Juuri sopiva matka fillaroida teinille. Kroppa pysyy hyvässä kunnossa.
Joo. Kannustan heräämään teinin noin aamuviidelta, että hän polkeisi astmaattikkona (syksyn aikana usein mahdollisesti vesisateessa) kouluun, painava reppu selässä (läppäri, kirjat ... ja kyllä...laukku on erittäin painava ja kirjat ovat jokaisessa oppiaineessa). On kyllä pieni juttu 50 km pyöräilymatka 5x viikossa. Näiden fillarokommenttien kirjoittajien on pakko olla lievästi (ainakin) kehitysvammaisia.
Oi ja anteeksi, unohdin, treenikassikin roikkumaan kaulaan. Toivottavasti teillä ei ole lapsia.
Harmi että sulla on lapsi(a). Mut joo, hommaa sille peräkärry siihen fillariin jos on pakko raahata puolta omaisuutta joka päivä mukana.
Voit laittaa teltankin matkaan niin voi reppana nukkua päikkäritkin matkan varrella kun eihän tuollaista matkaa muuten jaksa.
Mikä sinua vaivaa? Onko jotenkin minun vika, että hänen pitää ottaa kouluun mukaan läppäri ja koulukirjoja ja treenikassi harrastuksen varten? Siis ihan oikeasti ehdotat, että ihmisen pitäisi 5x viikossa syksyllä ja talvella polkea 50 km? Ja jos en ajattele sillä tavalla, olen kehno äiti ja harmittaa, että mulla on lapsi? Jotenkin tuntuu, että tämä korona aika on oikeasti tuonut ihmisissä outoja puolia esille.
Ne harrastukset voi jättää tauolle tällaisessa tilanteessa niin ei tarvitse raahata treenikamoja eikä tule ylimääräistä ja turhaa mahdollisuutta altistua/tartuttaa kun ei kuljeta kuin ihan pakolliset koulumatkat. 50km päivässä ei ole matka eikä mikään fillarilla etenkin kun reitti on noin viimeisen päälle suora/helppo/hyvässä kunnossa vaikka tokikaan hiekkaharjusta ei keskustaan ole 25 kilometriä vaan tuossa on liki 10 liikaa jotta uhriutuminen onnistuisi.
Jännästi äiti-ihminen kokee tarpeelliseksi uhriutua lapsensa puolesta eikä sen sijaan selvitä keinoja joilla oman lapsen turvallisuutta voi lisätä. Ihan vinkvink, lukiota kun voi mainiosti käydä myös etänä. Lisäksi sekin on vaihtoehto että kakara kulkee jatkossakin julkisilla mutta pitää tästä eteenpäin sitä maskia ettei ainakaan tartuta muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen koulukiusattuna erittäin onnellinen että puhutaan. Eikä kyllä ole asiaa nostettu tällä tavalla ikinä esille. Aikuisten "aihe on tärkeä" tarkoittaa "ei kiinnosta, ei kosketa minua". Kyllä se nyt on jo tässä vuosien koulukiusaamisen aikana nähty. Sen takia minuakaan ei kiinnosta laittaa tikkua ristiin sen eteen että korona ei leviäisi. "Aihe on tärkeä", mutta oikeasti ei kiinnosta pätkääkään. Jos minua ei avunpyynnöistä huolimatta mikään taho auta, niin ei ole minullakaan tässä kohtaan velvollisuutta auttaa yhteiskuntaa tässä kriisissä.
Ei se koulukiusaamisesta puhuminen auta mitään.
Tuli ja meni se kivakoulu-systeemikin. Silti kiusaaminen jatkuu
Ei sille kiusaamiselle mahdeta mitään. Vuosikausia siitä on puhuttu ja puhuttu. Oikeasti työpaikoillakin on kiusaamista ja uuden tutkimuksen mukaan kiusaamista on myös vanhainkodeissa.
Narsisteja ja psykopaatteja on kaikkialla.
Kiusaaminen loppuu vain, jos kouluista poistetaan kaikki lasten omat valinnat istumapaikkojen ja ryhmien valinnassa. Myös vapaat välitunnit pitäisi poistaa ja korvata ohjatulla ulkoilulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa ihmiset jotka hokevat "suomalaiset halutaan altistaa järjestelmällisesti". Kuinka sekaisin on pitänyt mennä että tosissaan luulee esim. koulujen ja yhteiskunnan avaamisen tarkoituksen.olevan se että hallitus saa järjestelmällisesti altistettua kansan? Kuulostaa joltain skitsofreenikon luomalta harhaiselta salaliittoteorialta. Ymmärrättekö kuinka järjettömältä tuo kuulostaa?
Tai sitten ihmiset eivät vain tiedä mitä tarkoittaa sana järjestelmällinen. No se tarkoittaa esimerkiksi suunniteltua ja tarkoituksella järjestettyä prosessia jota viedään tietyillä keinoilla kohti tiettyä suunniteltua päämäärää. Esimerkiksi juutalaisten tuhoaminen toisen maailmansodan aikana oli järjestelmällistä.Sinun ajatukset kuulostavat taas minun mielestäni järjettömän naiiveilta. Kyllähän päättävät elimet ovat konsultoineet asiantuntijoita kuten epidemiologeja sekä tilastonikkareita yms. ja valinneet tietoisia linjauksia. Aivan varmasti tietävät millä rajoitustoimenpiteillä tauti saataisiin tukahdutettua, mutta tähän ei ole lähdetty. Toinen vaihtoehto on sitten antaa taudin mennä kansan läpi. Kaikki muu (kuten liikennevalomallit yms.) on vaan sanahelinää, että kansa saataisiin rauhallisin mielin nielemään lusikallinen kakkaa.
Niin mutta asiat eivät ole niin mustavalkoisia. Varmasti jokainen pystyy terveellä järjellä ajattelemaan että miten tauti saataisiin tehokkaimmin häviämään. Ongelma on vain se että yksinkertaisesti ei vain voida sulkea koko yhteiskuntaa taas kuukausiksi. Se ei vain ole mahdollista. Mutta ei se tarkoita että valtio järjestelmällisesti koittaa saada kansan sairastumaan. Hehän ovat antaneet jo monia suosituksia turvaväleistä, kotona pysymisestä, matkustuksen välttämisestä, maskeista, käsihygieniasta yms, mutta mikäs siinä jos kansa ei näitä ohjeita kuuntele. Lisäksi ovat tällä hetkellä asettamassa ilmeisesti joitakin rajoituksia taas voimaan, koska tilanne on pahentunut. Eivät hekään nyt ihmeisiin pysty. Ihmisiä hekin ovat. Ja aivan yhtä typeriä kuin me kaikki muutkin.
Melkein joka ikisessä maassa on enemmän tartuntoja kuin Suomessa tällä hetkellä. Rajoituksista huolimatta. Yrittävätkö he järjestelmällisesti sairastuttaa kansansa?
Vierailija kirjoitti:
Koska maailmassa on edelleen muutakin kuin korona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin tänään apteekissa pk-seudulla.. työntekijöil ei maskia ! Voisiko joku valittaa apteekkariliittoon tms, että laittaisivat suosituksen, koska se on nyt THL:ltä tullut
Tottakai JOKU laittaa.
Kuuluisa Joku Muu varmasti laittaa.
Tämähän on oleellinen osa suomalaisista johtamiskulttuuria. On monessa yrityksessä normaalia ja vaikuttaa olevan myös iso osa hallituksenkin toimintatapoja - nythän kansa vaikuttaa olevan syyllinen tartuntojen kasvuun - olemme suositelleet maskien käyttöä jo pienen tovin. Ei kai kukaan enää muista mitä keväällä puhuttiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme vänkäystä kasvomaskien käyttämättömyydestä.
Tämä vie pohjan pois teidän ketjusta.No just siksi nuo marin-trollit onkin ohjeistettu ketjuun länkyttämään.
Lopettaisit itse nuo naurettavat Marin sitä ja Marin tätä juttusi. Tämän pitäisi olla koronaketju mutta yksi toope jauhaa päivät pitkät Marin juttujaan..
Varmaan useimmat tätä nykyä kritisoivat Marinia ja hallitusta. Kukaan muu ei pysty Suomessa asian suhteen määräyksiä ja rajoituksia tekemään kuin hallitus. Olisi aika erikoista siis, jos tilanteesta syytettäisiin muita kuin niitä, jotka ovat siitä vastuussa. Aika lailla käsi kädessä siis menee hallitus ja korona.
Hallitus onkin oikea kritiikin kohde, ei kukaan yksilö hallituksen sisällä. Siellä ei kenelläkään ole toista enempää äänivaltaa äänestyksissä tai sopimuksissa. Pääministeri on kuin tavallinen puheenjohtaja tuolla, jonkun pitää esitellä päätökset.
Näinhän se menee aina kun asiat menee jotenkin vatuilleen. Jokainen piilottelee toistensa selän taakse selittäen kuinka en se minä mitään ehdottanut/vaatinut/sanonut (minähän olen sitä paitsi vaan töissä täällä) vaan kyllä se varmasti oli tuo ritu joka asian mainitsi.. Sen sijaan jos asiat menee viimeisen päälle hyvin niin kaikki kailottaa kuorossa kuinka se olin minäminäMINÄ joka tämän asian hoiti kuntoon ja kuinka minäminäMINÄ olin taas niin oikeassa ja periksiantamaton..
Näkihän se tuolla kyselytunnillakin, ministerit ohisalo, kiuru ja oliko andersson kyyhötti kaikki kylki kylki kyljessä että varmasti jokainen saa saman verran ruutuaikaa.. Tilaa kun olisi ollut hieman väljempäänkin turvaväliin mutta sitten olisi joku toinen päässyt telkkariin ja joku toinen ei..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska maailmassa on edelleen muutakin kuin korona.
Ja just siksi tämä koronapandemia pitää hoitaa ensisijassa pois päiväjärjestyksestä. Toisekseen koulukiusaaminen ei valitettavasti korjaannu sillä, että perustetaan selvitysryhmä koulukuraattorien määrän lisäämisestä. Ihan ekana pitäisi alkaa ajamaan alas tätä nykyistä jättikoulusysteemiä ja palata pienempiin opetusyksiköihin. Lisäksi näille ongelmaoppilaille pitää saada omat luokat (tarkkikset) takaisin jossa sitten ihan kädestä pitäen opetetaan kuinka yhteiskunnassa eletään.
Tuo jättikouluista luopuminen tekee myös jatkossa tällaisten pandemioiden leviämisestä hankalampaa eli se on win-win ihan kaikilla tavoilla. Itseasiassa noissa jättikouluissa ei ole ainuttakaan hyvää puolta.
Jean-Pierre Satîainé kirjoitti:
Eduskuntaa ei korona kiinnostaa, levitköön jos leviää, ajattelevat. Flunssan kaltaiseksihan se on tv:n maakuntauutisia myöten jo ihan ylilääkärien toimesta kerrottu.
https://www.rakennuslehti.fi/2018/04/matkailuyrittaja-pertti-yliniemi-s…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se koulukiusaamisesta puhuminen auta mitään.
Tuli ja meni se kivakoulu-systeemikin. Silti kiusaaminen jatkuu
Ei sille kiusaamiselle mahdeta mitään. Vuosikausia siitä on puhuttu ja puhuttu. Oikeasti työpaikoillakin on kiusaamista ja uuden tutkimuksen mukaan kiusaamista on myös vanhainkodeissa.
Narsisteja ja psykopaatteja on kaikkialla.
Kiusaaminen loppuu vain, jos kouluista poistetaan kaikki lasten omat valinnat istumapaikkojen ja ryhmien valinnassa. Myös vapaat välitunnit pitäisi poistaa ja korvata ohjatulla ulkoilulla.
Lisäksi ihmisten pitää lakata palkitsemasta näitä kiusaajia/mulkvisteja käytöksestään. Tarvitaan siis asennemuutosta ihan kaikilta jotta jatkossa tuollainen häiriökäytös aiheuttaa ongelmia ainoastaan kiusaaja-mulkvistille itselleen. Näitä ei siis pidä lakaista maton alle vaan ennemminkin nostaa kiusaaja-mulkvisteja metoo-hengessä tapetille nyt vaikka vuosikymmenienkin päästä ihan esimerkiksi tuleville kiusaajille.
Kiusattu kantaa kokemaansa loppuiän mukanaan ja on ainoastaan oikeus ja kohtuus että kiusaaja kokee saman. Kiusaaminen on aina oma valinta.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000006647089.html
Pekonen hämmästelee alueellisten koronarajoitusten vähäisyyttä – kehottaa lisäämään etätyösuosituksia: ”Tilanne on tällä hetkellä todella vakava”
Keskustan puheenjohtaja Annika Saarikko pitäisi yökerhojen aukioloaikojen rajoittamista koronan vuoksi nyt vastuullisena.
Päivi Lakka
16:51
Sosiaali- ja terveysministeri Aino-Kaisa Pekonen (vas) toivoo, että suosituksia etätöihin siirtymisestä olisi annettu alueellisesti nykyistä enemmän. Hän muistuttaa, että rajoitustoimien tekeminen on pääasiassa alueiden käsissä.
Kaiken kaikkiaan alueelliset rajoitustoimet ovatkin hänen mukaansa olleet tähän mennessä yllättävän vähäisiä.
– Itse olen vähän hämmästellen katsonut alueellisia rajoituksia, jotka ovat olleet tähän mennessä hyvin vähäisiä. Esimerkiksi etätyösuositus, joka on mahdollista antaa alueellisesti on helppo, nopea ja myös viime keväänä hyvin toimivaksi nähty keino, jolla pystytään tartuntoja vähentämään.
– Näitä rajoitustoimenpiteitä pitäisi alueilla tarkastella ja myös saattaa voimaan, Pekonen sanoo.
– Peräänkuulutankin alueilta ripeitä toimia.
Hallitus kertoi elokuussa palauttavansa etätyösuosituksen, jota sovelletaan alueellisena esimerkiksi sairaanhoitopiiri- tai työssäkäyntialuekohtaisesti, sillä epidemiatilanne voi olla erilainen maan eri osissa. Suositus koskee sekä julkisen että yksityisen sektorin työpaikkoja.
Tilanteessa, jossa terveysviranomaiset toteavat Covid-19-epidemian olevan alueellisesti kasvussa, hallitus suosittelee, että kyseisen alueen työpaikoilla siirrytään etätyöhön työtehtävien sen salliessa.
Tilanteessa, jossa terveysviranomaiset toteavat epidemian olevan väestötasolla kasvussa torjuntatoimista huolimatta, julkisen sektorin työntekijöiden tulisi mahdollisuuksien mukaan työskennellä etätyössä. Hallitus suosittaa laajaa etätyötä myös yksityiselle puolelle.
Ensi viikon tiistaina hallitus kokoontuu jälleen neuvottelemaan kiihtyvään koronatilanteeseen vastaamisesta ja mahdollisista uusista rajoituksista.
– Tilanne on tällä hetkellä todella vakava, ja tartuntoja on koko maassa hyvin laajalti, Pekonen sanoo.
Hän ei ota kantaa siihen, mitkä rajoitukset voisivat mahdollisesti olla pöydällä.
– Jokaisen tulisi miettiä omaa käyttäytymistä. Selvästi on kevääseen verrattuna tällaista koronaväsymystä.
Yksi neuvotteluissa esillä oleva kysymys koskee anniskeluravintoloiden mahdollisia rajoituksia.
Keskustan puheenjohtajan Annika Saarikko suhtautuu myönteisesti ainakin yökerhojen aukioloaikojen rajoittamiseen.
– Se olisi vastuullista, Saarikko sanoo, mutta muistuttaa hallituksen keskustelevan asiasta osana kokonaisuutta.
Keskustan puheenjohtaja Annika Saarikko.Kuva: Emmi Korhonen
– Tiistaina käydään läpi sitä, miten voitaisiin mahdollisimman pienin vaurioin ajatellen ihmisten liikkumisen vapautta ja elinkeinoelämää rajoituksia asettaa.
Vierailija kirjoitti:
Pubit ovat riski kansalaisten terveydelle.
https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000006630670.html
10 min. sitten Elina Nissinen, Toimittaja
Helsingin Old Irish Pubissa mahdollinen joukkoaltistuminen, usealla pubissa oleskeella todettu koronavirustartunta
Usealla Old Irish Pubissa Helsingissä syyskuun 9., 11., 12. ja 15. päivä aikaa viettäneillä henkilöillä on myöhemmin todettu koronavirustartunta. Tartunnan saaneiden lähikontaktissa altistuneet henkilöt on tavoitettu ja asetettu karanteeniin, kertoo Helsingin kaupunki tiedotteessa.
Edellä mainittuina päivinä ja iltoina Pubissa aikaa viettäneitä kehotetaan tarkkailemaan vointiaan tarkasti.
Ole Irish Pub Helsinki
Netissä etusivulla joulubuffet -mainos!!!!
Keväällä maskiasiaa tutkittiin perusteellisesti ja todettiin, että niistä on enemmän haittaa kuin hyötyä.
Miksei kukaan kerro, miksi eduskunnassa on nyt ne haitalliset maskit kaikilla?