Corona-virus paljon huhuttua levittyneempi?
Kommentit (176779)
Vierailija kirjoitti:
Ministeri jonka nimi muistuttaa särkylääkettä on pieniin päin! Terveisiä täältä puolueväeltä, vaikka salaisuushan se vielä virallisesti on. Itse loikkaan Kokoomuksen riveihin ensi vaaleissa, tämä yhden naisen show riitti mulle. Nyt vielä hormonihuuruista menoa
Onko tällä ministerillä pää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ministeri jonka nimi muistuttaa särkylääkettä on pieniin päin! Terveisiä täältä puolueväeltä, vaikka salaisuushan se vielä virallisesti on. Itse loikkaan Kokoomuksen riveihin ensi vaaleissa, tämä yhden naisen show riitti mulle. Nyt vielä hormonihuuruista menoa
Kenen ministerin nimi muistuttaa särkylääkettä? : O
Mietin itse, että Asperin.
IS 23.9.2020:
"Vetääkö hallitus kohta koronan hätäjarrua? Ravintoloiden uusia rajoituksia pohditaan jo ensi viikolla
Yleinen tuntuma hallituksen sisällä on se, että jonkinasteisia rajoituksia olisi luvassa jo ensi viikolla."
Jotenkin veikkaan, ettei Mika Lintilällä (kesk.) ole tällaista "yleistä tuntumaa"...
Kyseessä onkin närästyslääke :D En käytä lääkkeitä ja pöljä sekoiitin ne keskenään.
https://twitter.com/JuhoKostiainen/status/1308689957247221761
Katsokaapa, Nordean tuottamaa korttidataa. Koronatapaukset kulkevat käsi kädessä korttimaksudatan kanssa. Nyt jo näkyy syyskuun osalta, että heti kun tautia on enemmän liikkeellä tämä näkyy automaattisesti siinä, että ihmiset eivät yksinkertaisesti kuluta enää normaaliin tapaan.
Onko ihmekään, jos kuluttamisen seurauksena saat yleisvaarallisen tartuntataudin.
Vierailija kirjoitti:
Miehen työpaikalla virolaiset ei usko koronaan. Käsidesiä ei käytetä ja kuollaan sitä joka tapauksessa johonkin.
Ainakin raksoilla monen virolaisen keikkamiehen elämä lienee sellaista selviytymistä seuraavaan viikonloppuun, jolloin voi vetää pään täyteen. Tai siis vielä enemmän täyteen, kuin työviikolla.
Ei siis ihme, ettei pöpöt pelota, kun elämä muutenkin kurjaa.
Lopettakaa tämä kohkaaminen coronasta. Hetken päästä eletään täysin normaalisti ja jos siihen sairastuu niin hoito sen mukaan miten vakavasta muodosta on kysymys. Suurin osa sairastaa sen kotona kuten muutkin hengitystie infektiot. Olen ihan vi..... kyllästynyt tähän corona uutisointiin.
VANTAA: Ylästön koulussa 153 karanteeniin
HAMINA: Maasotakoulussa tartunta varusmiehellä
Vierailija kirjoitti:
VANTAA: Ylästön koulussa 153 karanteeniin
Ketä kiinnostaa nämä uutiset? Karanteeniin voi laittaa vaikka koko suomen.
Vierailija kirjoitti:
HAMINA: Maasotakoulussa tartunta varusmiehellä
Varusmies ALKOI OIREILLA viime VIIKOLLA
JUURI NYT
HAMINA!
Mua on alkanut ärsyttää sana suositus. Ei se toimi.
Vaikka on ihmisiä, jotka suosituksia noudattaa, niin vielä paljon enemmän on niitä, jotka pyllistää suosituksille.
Kun hallitus antaa uudet ohjeensa, suosituksensa tai miksi ikinä noita nyt kutsutaankin, katsotaan minkälaisia kannustimia noiden noudattamiseen tai noudattamatta jättämiseen liittyy. Uusia linjauksia odotellessa, voi palauttaa mieleensä Berkshire Hathawayn Mungerin kertoman vanhan totuuden:
”Show me the incentive and I'll show you the outcome.”
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helsinki julkaisee tästä päivästä 23.9. lähtien koulujen sekä päiväkotien nimet viikottain missä on ollut tartuntoja.
Listaus löytyy linkistä jos jotain kiinnostaa
https://www.hel.fi/helsinki/korona-fi/sote-palvelut/korona-tilanne/?fbc…
No niin. Missäs se ketjun jankkaaja joka on hokenut täällä että Helsinki salaa ja tartuntoja hirrrrrrveesti kouluissa.
Melko lyhyt on Helsingin lista kun päiväkoteja ja kouluja on satoja.
88 suomenkielistä ja 14 ruotsinkielistä peruskoulua Helsingissä.
Kannatti jankata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helsinki julkaisee tästä päivästä 23.9. lähtien koulujen sekä päiväkotien nimet viikottain missä on ollut tartuntoja.
No niin. Missäs se ketjun jankkaaja joka on hokenut täällä että Helsinki salaa ja tartuntoja hirrrrrrveesti kouluissa.
Melko lyhyt on Helsingin lista kun päiväkoteja ja kouluja on satoja.88 suomenkielistä ja 14 ruotsinkielistä peruskoulua Helsingissä.
Kannatti jankata.
Ja reilu 300 päiväkotia.
Eli mikä sun jankkaamisessa nyt sitten kannatti 😂
Vierailija kirjoitti:
Oma teinini on jo käyttänyt maskia koulussa. Olivat hänellä repussa monta päivää, eikä kehdannut käyttää, kun kukaan muu ei käyttänyt. Sitten yksi luokkakaveri alkoi käyttää, ja teininikin uskalsi sitten laittaa, kun ei ollut ainoa enää.
Kummallinen maskifobia joillain tälläkin palstalla. Käytän itsekin maskia joka päivä, eikä se ole kummoinenkaan kokemus. Ottakaa nyt vain se ratkaiseva askel, niin huomaatte, ettei se ole vaikeaa. Teinit taitavat olla monessa asiassa oppivaisempia, taitavampia ja fiksumpia kuin aikuiset.
Ei. Maski ei ole hyvä immuunisysteemille ja piste. Voidaan käyttää lyhyellä kauppareissulla tai julkisissa mutta ei pitkää päivää koulussa. Aivot eivät saa riittävästi happea. Ei. Ei. Ei.
Minä en pidä maskissa ajatuksesta että hengitän omaa hengitysilmaai uudestaan ja uudestaan. Eli omia kuonaaineitani joiden on tarkoitus poistua hengitysilman mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melko lyhyt on Helsingin lista kun päiväkoteja ja kouluja on satoja.88 suomenkielistä ja 14 ruotsinkielistä peruskoulua Helsingissä.
Kannatti jankata.
Tiedoksi, tuolla listalla on myös yksityiset koulut. Esim. SYK nyt.
YKSITYISENÄ SOPIMUSKOULUNA SYK... Sori. Oli kirjoitettu isolla koulun nettisivuille.
Kenen ministerin nimi muistuttaa särkylääkettä? : O