Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Corona-virus paljon huhuttua levittyneempi?

Kommentit (176779)

Vierailija
152421/176779 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhukset rokotetaan sen vuoksi, ettei heitä tarvitse laittaa tehohoitoa ruuhkauttamaan. He kuolevat palvelutaloissa, oli rokote tai ei!

Jos tehot ruuhkautuu ja pitää valita työikäisen tai vanhuksen välillä kumpaa hoidetaan, valitaan tietysti se työikäinen, koska vanhuksilla on elinvuosia vähän jäljellä ja tehohoito liian raskasta. Ruotsalaisten koronamummojen kuolemia helpotettiin morfiinilla.

Tuo logiikka ontuu siinä, että teholle ei Suomessa kovin vanhoja oteta ollenkaan, varsinkin jos ei ole edellytyksiä selviytyä tehohoidosta.

Eli ei siinä tehopaikkoja yritetä säästää. Sairaalapaikkoja ehkä jonkin verran. Mutta ennen kaikkea henkiä yritetään säästää.

Vanhuksia ei yleensä tehohoideta. Jos jonoa on niin 40- 60 vuotiaat otetaan koska 90 vuotias ei kestä tehohoitoa. Tv hoitsu

Vierailija
152422/176779 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se MIKA!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
152423/176779 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkään tavasta miten Angela Merkel kannusti ihmisiä koteihinsa ja sanoi että suurimmat korona-ajan sankarit ovat sohvaperunat!

Näinhän se on. Joka kerta kun on viettänyt päivän sohvan pohjalla pitäisi palkita itsensä jollain tavalla. Se joka pysyy kotona ei levitä eikä hanki virusta.

Oiva straregia. Mahtavaa ihmisten kiusaamista. Syyllistämistä, uhkailua, kiristämistä, painostamista, hiostamista, väsyttämistä.

Sitten lopuksi vielä uhkaillaan rokottamisella. En halua enää elää tällaisessa maailmassa.

Olen tuon painostuksen takia niin lamassa että koristelin joulukuusen vasta tänään. Meni kaikki joulufiilis.

En vietä enää ikinä joulua. Jos sairastun koronaan, entä sitten? Evvk.

Mutta rokotetta en ota vaikka uhkaisivat ampua minut.

Kannatan saksalaisprofessorin esitystä siitä, että koronarokotteesta kieltäytyminen tarkoittaisi samalla kieltäytymistä sairaalahoidosta mikäli vakava koronainfektio sattuu kohdalle. Rokotevastaiset hörhöt potkittaisi ensiavun ovesta ulos jos tulevat sinne koronan aiheuttamaa hengitysvajetta valittelemaan.

Ei kukaan ole kieltänyt sulta rokotetta. Saat minunkin rokotteeni.

Milloin on sinun vuorosi mennä piikille??

En ole missään väittänytkään, että joku olisi minulta kieltänyt rokotteen. Etkö osaa lukea, vai etkö ymmärrä lukemaasi?

Etkö itse osaa lukea?

Ota itse se rokote, saat vaikka minunkin rokotteeni ja siinä enemmän provikkaa firmalta.

Pysyt terveenä. Mitä riitelemistä tuossa on? Minä kuolen ehkä koronaan mutta sinä et. Olen todella allerginen lääkkeille joten mulle on turha mainostaa rokotteita. Riski kuolla olisi vielä suurempi.

Entä sitten? Koeta kestää.

Et näköjään osaa lukea etkä ymmärtääkään. Mistä ihmeen provikoista höliset? Iskikö salaliittoharhat päälle ja aloit pitämään minua jonain NWO-lääkefirman lobbarina? Ole huoleti, en ole Bill Gates enkä edes George Soros. Ja ei, kahvinkeittimessäsi ei ole lääkefirman asennuttamaa mikronfonia. Mikroaaltouunista en ole varma, se pitäisi tarkistuttaa merkkihuollossa.

Älä länkytä pskaa. Olen tod. yliherkkä kaikille lääkeaineille. Saat näin olen minunkin annokseni.

En usko yhteenkään salaliittoteoriaan. Oletko jotenkin vähän yksinkertainen??

Vierailija
152424/176779 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa rokotetaan tehohoitohoitajat. Vanhuksethan ei saa tehoitoa. Miksi muuten ei saa, kun heitä tulee suojata?

Onnea. Huomasit valheen. Minä huomaan ne yleensä aina. Ainakin luulen niin.

1. Valehtelijalla on oltava hyvä muisti. Tuntemani äärettömän hyvämuistinen ihminen ei saanut muististaan huolimatta pysymään valheitaan kasassa.

2. Totuus on puhdas, kirkas ja selkeä. Siinä ei ole koskaan yhtään ainoaa ristiriitaa.

Kun näillä menee, huomaa kaiken muunkin.

Normaali kansa rokottaa ne joita ei voi tehohoitaa ja jotka kuolevat virukseen. En ymmärrä miksi Suomessa rokotetaan endin sairaanhoitajia jotka kyllä selviävät. Ensiksi ne jotka eivät selviä.

Hoitajat ehkä selviävät itse loistavasti, mut a) voivat tartuttaa potilaita, ja ennen kaikkea b) jos ovat saikulla, niin sitten on tosi huono homma, me muut ei saada hoitoa ja kuollaan siksi.

Vierailija
152425/176779 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

L.O.L. Surprise OMG nuket kätkee Eliitin rokote-salaisuudet kehoissaan, tulee näkyviin kun pistää nuken jääveteen uimaan. Salattu tieto on kaikkien saatavilla, tästä on internetissä lisää, myös Trump informoitu asiasta.

Vierailija
152426/176779 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhukset rokotetaan sen vuoksi, ettei heitä tarvitse laittaa tehohoitoa ruuhkauttamaan. He kuolevat palvelutaloissa, oli rokote tai ei!

Jos tehot ruuhkautuu ja pitää valita työikäisen tai vanhuksen välillä kumpaa hoidetaan, valitaan tietysti se työikäinen, koska vanhuksilla on elinvuosia vähän jäljellä ja tehohoito liian raskasta. Ruotsalaisten koronamummojen kuolemia helpotettiin morfiinilla.

Tuo logiikka ontuu siinä, että teholle ei Suomessa kovin vanhoja oteta ollenkaan, varsinkin jos ei ole edellytyksiä selviytyä tehohoidosta.

Eli ei siinä tehopaikkoja yritetä säästää. Sairaalapaikkoja ehkä jonkin verran. Mutta ennen kaikkea henkiä yritetään säästää.

No se, jolla on yksi sivupersoonista lääkäri sanoi että osa vanhuksista saa tehohoitoa.

Tehohoito maksaa 3000 € vuorokausi. Tuskin puliukotkaan tehohoitoa saavat, vaikka olis ikää 40 vee.

Vierailija
152427/176779 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peskää kädet ja peffa etupainotteisesti.

Käyttäkää käs-desiä ettei tule rypästymiä.

Käyttäkää maskia ettei tule ryvästymiä.

Vierailija
152428/176779 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkään tavasta miten Angela Merkel kannusti ihmisiä koteihinsa ja sanoi että suurimmat korona-ajan sankarit ovat sohvaperunat!

Näinhän se on. Joka kerta kun on viettänyt päivän sohvan pohjalla pitäisi palkita itsensä jollain tavalla. Se joka pysyy kotona ei levitä eikä hanki virusta.

Oiva straregia. Mahtavaa ihmisten kiusaamista. Syyllistämistä, uhkailua, kiristämistä, painostamista, hiostamista, väsyttämistä.

Sitten lopuksi vielä uhkaillaan rokottamisella. En halua enää elää tällaisessa maailmassa.

Olen tuon painostuksen takia niin lamassa että koristelin joulukuusen vasta tänään. Meni kaikki joulufiilis.

Kannatan saksalaisprofessorin esitystä siitä, että koronarokotteesta kieltäytyminen tarkoittaisi samalla kieltäytymistä sairaalahoidosta mikäli vakava koronainfektio sattuu kohdalle. Rokotevastaiset hörhöt potkittaisi ensiavun ovesta ulos jos tulevat sinne koronan aiheuttamaa hengitysvajetta valittelemaan.

Saksassahan juontaa jo 1930-40-luvuilta perinne, ettei ihmiskokeisiin osallistumiseen lupaa kysellä.

Tämä proffa varmaan mielellään lähettäisi kaikki vastaan hangoittelijat numerotatuointi käsivarressa parturin kautta suihkuun ja saisi näin lopullisen ratkaisun tälle pandemialle.

Ei tuossa ole kyse siitä, että rokotettaisi ilman lupaa, vaan siitä, ettei anneta rokotevastaisten vapaamatkustaja-hörhöjen myöskään kuormittaa sairaanhoitoa taudilla johon hörhöt eivät edes usko ja jonka torjumiseen eivät ole itse valmiita osallistumaan.

Aika mustavalkoinen ajattelutapa sinulla.

Moni meistä, jotka rokotetta ei tule ottamaan, on sinun kanssasi samalla tavalla kulkenut maskit naamalla, hinkannut käsidesiä, pitänyt turvavälejä ja välttänyt niitä mitä milloinkin on vältettävä.

Se että rokotusta ei moni ota, ei tarkoita sitä etteikö ihmiset kuitenkin vastuun kantaisi muuten.

Rokote ei ole mikään merkki yhteisestä vastuunkannosta, sinäkin otat sen täysin ja vain itseäsi, et muita varten.

Vierailija
152429/176779 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saksassahan juontaa jo 1930-40-luvuilta perinne, ettei ihmiskokeisiin osallistumiseen lupaa kysellä.

Tämä proffa varmaan mielellään lähettäisi kaikki vastaan hangoittelijat numerotatuointi käsivarressa parturin kautta suihkuun ja saisi näin lopullisen ratkaisun tälle pandemialle.

Ei tuossa ole kyse siitä, että rokotettaisi ilman lupaa, vaan siitä, ettei anneta rokotevastaisten vapaamatkustaja-hörhöjen myöskään kuormittaa sairaanhoitoa taudilla johon hörhöt eivät edes usko ja jonka torjumiseen eivät ole itse valmiita osallistumaan.

Hupaisaa että nyt nämä pahimmat koronadenialistit ja vapaamatkustajat huutelee  pakkorokotetta ja hörhöä niille jotka on alusta saakka suhtautuneet tähän koronaviruspandemiaan vastuullisesti ja vakavasti.

Nämä denialistit kun ei millään voi rajoittaa sitä omaa elämäänsä ja lietsuamistaan vaan nyt kaikkien muiden pitäisi olla ottamassa ties mikä rokote ihan vaan siksi, että nämä muista piittaamattomat vttupäät pääsisi matkustelemaan ja bilettämään vapaasti ja kuten ennen.

Voin luvata ettei tule tapahtumaan. Ikinä.

Vierailija
152430/176779 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa rokotetaan tehohoitohoitajat. Vanhuksethan ei saa tehoitoa. Miksi muuten ei saa, kun heitä tulee suojata?

Onnea. Huomasit valheen. Minä huomaan ne yleensä aina. Ainakin luulen niin.

1. Valehtelijalla on oltava hyvä muisti. Tuntemani äärettömän hyvämuistinen ihminen ei saanut muististaan huolimatta pysymään valheitaan kasassa.

2. Totuus on puhdas, kirkas ja selkeä. Siinä ei ole koskaan yhtään ainoaa ristiriitaa.

Kun näillä menee, huomaa kaiken muunkin.

Normaali kansa rokottaa ne joita ei voi tehohoitaa ja jotka kuolevat virukseen. En ymmärrä miksi Suomessa rokotetaan endin sairaanhoitajia jotka kyllä selviävät. Ensiksi ne jotka eivät selviä.

Jotta ne hoitajat eivät sairastuisi vakavasti ja viettäisi pitkiä aikoja sairaslomilla, jolloin ei olisi jäljellä niitä jotka hoitavat näitä jotka ei selviä.

Pelkät hoitopaikat ei riitä jos työntekijät on sairaslomilla ja kenties itse siellä sairaalassa potilaana.

Vierailija
152431/176779 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monessako maakunnassa tätä uutta varianttia on nyt jo todettu? Kymenlaakso, HUS, Varsinais-Suomi ainakin? Eli ihan voi ajatella että ympäri maata...

Vierailija
152432/176779 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika mustavalkoinen ajattelutapa sinulla.

Moni meistä, jotka rokotetta ei tule ottamaan, on sinun kanssasi samalla tavalla kulkenut maskit naamalla, hinkannut käsidesiä, pitänyt turvavälejä ja välttänyt niitä mitä milloinkin on vältettävä.

Se että rokotusta ei moni ota, ei tarkoita sitä etteikö ihmiset kuitenkin vastuun kantaisi muuten.

Rokote ei ole mikään merkki yhteisestä vastuunkannosta, sinäkin otat sen täysin ja vain itseäsi, et muita varten.

Nämä nykyiset rokotefanaatikot ei kuule ole maskia käyttäneet tai käsidesillä hinkanneet. Ne on näitä, jotka on vapaamatkustaneet tähänkin asti ja nyt haluavat jatkaa sitä sillä, että muut ottaisi rokotuksen eikä näiden tarvitsi edelleenkään panna itse tikkua ristiin tämän pandemian suitsimiseksi.

Nämä on just niitä jotka on haukkuneet maskeja kuonokopiksi ja niitä käyttäviä lampaiksi sun muiksi ja kertoneet kuinka mikään suositus ei ole pakko eikä siksi heitä koske.

Nämä tunnistaa ihan kirjoittamastaan tekstistä.

Vierailija
152433/176779 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hupaisaa että nyt nämä pahimmat koronadenialistit ja vapaamatkustajat huutelee  pakkorokotetta ja hörhöä niille jotka on alusta saakka suhtautuneet tähän koronaviruspandemiaan vastuullisesti ja vakavasti.

Nämä denialistit kun ei millään voi rajoittaa sitä omaa elämäänsä ja lietsuamistaan vaan nyt kaikkien muiden pitäisi olla ottamassa ties mikä rokote ihan vaan siksi, että nämä muista piittaamattomat vttupäät pääsisi matkustelemaan ja bilettämään vapaasti ja kuten ennen.

Voin luvata ettei tule tapahtumaan. Ikinä.

Niinpä. Siihenhän tämä kiteytyy, että nämä rokotekiimaiset tyypit ei mukavuudenhalussaan halua turvavälejä, maskeja, matkustusrajoituksia saati sitten tukahduttamista, mutta rokotteen haluavat pakolliseksi kaikille jotta pääsevät elämään täysillä entiseen tapaan.

Mä sanon kanssa että ei käy. Äänestän jaloillani. En tasan tarkkaan ota sitä rokotusta niin kauan kuin porukka reissaa ja bilettää mistään välittämättä, ei käytä maskeja tai muutenkaan välitä koko koronasta.

Vierailija
152434/176779 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkanmaa koronarokotukset aloitettiin vanhuksista, eiku

https://www.iltalehti.fi/koronavirus/a/02de45e1-5012-427e-99e9-44bb9690…

Vierailija
152435/176779 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se, jolla on yksi sivupersoonista lääkäri sanoi että osa vanhuksista saa tehohoitoa.

Tehohoito maksaa 3000 € vuorokausi. Tuskin puliukotkaan tehohoitoa saavat, vaikka olis ikää 40 vee.

Nuoret puliukot saa tehohoitoa, jos katsotaan että kestävät sen.

Tosiasia on, että alkoholisteihin menee iso siivu kaikesta terveydenhuolto-rahoista :( Ystäväni paikkailee heitä harva se päivä, ja sanoo että surettaa, kun annetaan kaikki mahdollinen hoiva ja leikkaukset, ja sitten  samat tulee viikon päästä uudelleen, joku toinen paikka telottuna. Ei niin etteikö haluaisi hoitaa, vaan se turhautuminen, kun elämänsä on niin onnetonta.

Vierailija
152436/176779 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt meni viimein mullakin kuppi nurin tän Marinin hallituksen kanssa.

Levi ja muut hiihtokeskukset täynnä porukkaa. Useammat ei-suomen kansalaiset (vain asuvat Suomessa) tuttavat vierailemassa itärajan takana kotimaassaan, josta palaavat loppiaisen tienoilla Suomeen, josta suoraan töihin ja lapsensa kouluun Ilman mitään karanteeneja, koska ne on vaan suosituksia. Kun ei ole laitettu rajoja kiinni niin, että vain suomen kansalaiset voisivat tulla Suomeen nyt.

Mutta Marin hallituksineen lomailee tyytyväisenä. Kun on ne niin lomansa ansainneet, kun leikitään ettei täällä kukaan kuole koronaan... eikä me voida suomen kansalaisia estää palaamasta kotimaahan (hys hys, ettei haluta ketään muutakaan estää saapumasta Suomeen).

Vierailija
152437/176779 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että kesän alussa meillä on aikamoinen sotku. Tartuntoja on edelleen ollut koko kevään ja samalla rokotteesta tulleita vakavia oireita yritetään selvitellä. Rokotetta on kehitetty siihen mennessä jo montaa versiota koska virus on muuntautunut vähintään kerran kuukaudessa.

Eipä influenssarokotteen vakavia oireita selvitetä joka kesä. Ei edes silloin kuin nämä rokotteet ensi kerran aloitettiin. Ne kun ovat hyvin siedertyjä. Kuten myös koronarokotteetkin. Kymmenet tuhannet saaneet senkin ilman MITÄÄN vakavia haittoja. Ei ole mitään selviteltävää. Eikä tule.

Vierailija
152438/176779 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monessako maakunnassa tätä uutta varianttia on nyt jo todettu? Kymenlaakso, HUS, Varsinais-Suomi ainakin? Eli ihan voi ajatella että ympäri maata...

Mainittiinko HUS vaiko vaan etelä-suomen alue ainakin maikkarilla..? Siis varsinais-suomen ja kymenlaakson lisäksi.

Mut joo, kyllähän tuota on taatusti jo kaikkialla ja joulunpyhinä levitettiin sitten lisää.

Vierailija
152439/176779 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmessa. 

Vierailija
152440/176779 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuoret puliukot saa tehohoitoa, jos katsotaan että kestävät sen.

Tosiasia on, että alkoholisteihin menee iso siivu kaikesta terveydenhuolto-rahoista :( Ystäväni paikkailee heitä harva se päivä, ja sanoo että surettaa, kun annetaan kaikki mahdollinen hoiva ja leikkaukset, ja sitten  samat tulee viikon päästä uudelleen, joku toinen paikka telottuna. Ei niin etteikö haluaisi hoitaa, vaan se turhautuminen, kun elämänsä on niin onnetonta.

Jep, juuri näin. Ja taitaa se tehohoito ainakin välillä vähän kalliimpaakin olla kuin 3k päivässä.

Ketju on lukittu.