K-kaupoista saa nyt sähköisen kuitin puhelimeen
Aluksi ruokakaupoissa käytössä. Kännykkäsovellukseen tulee kuitit automaattisesti.
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
S-ryhmästä on saanut kuukausia.
K-sovelluksesta näkee myös tietyn K-kaupan valikoiman. Tämä ei taida toimia S-ryhmässä ellei ole sellainen kauppa (joku Prisma) joka toimittaa kotiin ruokaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
S-ryhmästä on saanut kuukausia.
K-sovelluksesta näkee myös tietyn K-kaupan valikoiman. Tämä ei taida toimia S-ryhmässä ellei ole sellainen kauppa (joku Prisma) joka toimittaa kotiin ruokaa?
Foodiesta näkyy.
Vierailija kirjoitti:
S-ryhmästä on saanut kuukausia.
1.2.2018 on itsellä ensimmäinen sähköinen kuitti S-ryhmältä, mikäköhän k-ryhmällä kesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
S-ryhmästä on saanut kuukausia.
K-sovelluksesta näkee myös tietyn K-kaupan valikoiman. Tämä ei taida toimia S-ryhmässä ellei ole sellainen kauppa (joku Prisma) joka toimittaa kotiin ruokaa?
Foodiesta näkyy.
Näkee vain S-ryhmän verkkokauppojen (käytännössä joitain Prismoja) valikoiman.
K-ryhmällä näkee joka ikisen K-kaupan valikoiman, ei tarvitse olla lainkaan mitään toimitusta kyseisellä kaupalla.
S-mobiiliin on tullut sähköinen kuitti, mutta tuleepa sieltä se maailman tuhoava paperikuittikin kassalla, koska sen pois saadakseen pitäisi vääntäytyä muuttamaan lähimmässä palvelupisteessä asetus kortille joka onkin sitten 25km päässä, enkä ole jaksanut vaivautua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
S-ryhmästä on saanut kuukausia.
K-sovelluksesta näkee myös tietyn K-kaupan valikoiman. Tämä ei taida toimia S-ryhmässä ellei ole sellainen kauppa (joku Prisma) joka toimittaa kotiin ruokaa?
Foodiesta näkyy.
Näkee vain S-ryhmän verkkokauppojen (käytännössä joitain Prismoja) valikoiman.
K-ryhmällä näkee joka ikisen K-kaupan valikoiman, ei tarvitse olla lainkaan mitään toimitusta kyseisellä kaupalla.
Aivan kuten S-ryhmälläkin. Mökkikunnan S-kaupalla ei todellakaan ole kauppakassipalvelua ja hyvin näkyy tuotteet sekä käytävät, joilla sijaitsevat (toisin kun K-ryhmän sovelluksessa.
Ei kiitos. Kaupat ei tarvitse minun yhteystietoja mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
S-mobiiliin on tullut sähköinen kuitti, mutta tuleepa sieltä se maailman tuhoava paperikuittikin kassalla, koska sen pois saadakseen pitäisi vääntäytyä muuttamaan lähimmässä palvelupisteessä asetus kortille joka onkin sitten 25km päässä, enkä ole jaksanut vaivautua.
Todella outoa, ettei tuota(kaan) saa valmiiksi määriteltynä uudelle kortille, kun ne kuitenkin pitää aina välillä uusia. Ja onko joku keksinyt käyttöä sille mahdollisuudelle sähköisessä kuitissa lähettää viestejä ja kuvaliitteitä? Kerran siellä avauduin saamatta jääneestä alennuksesta ja vastauksena tuli vain "mene kassalle niin hyvitetään". Nojoo, kiits vaan sitäpä en tiennytkään.
Ihan vaan tälleen pari vuotta myöhässä. No, parempi myöhään kun ei milloinkaan.
Vierailija kirjoitti:
S-mobiiliin on tullut sähköinen kuitti, mutta tuleepa sieltä se maailman tuhoava paperikuittikin kassalla, koska sen pois saadakseen pitäisi vääntäytyä muuttamaan lähimmässä palvelupisteessä asetus kortille joka onkin sitten 25km päässä, enkä ole jaksanut vaivautua.
Joka myymälässä on pääte, jossa voit päivittää korttisi tiedot.
Toki kuitit voi vaikuttaa kamalalta tuhlaamiselta mutta onko sen vaikutuksia oikeasti laskettu? Mitä on paperikuitit verrattuna esim. lemmikkiin? Entä muovikassit? Ettei nyt säästellä taas väärissä paikoissa. Ei minulla mitään tuota vastaan ole niin kauan kun sitä ei pakoteta ja se on oma valinta. Ei koirattomuuttakaan pakoteta, olen sitä vapaaehtoisesti.
Taas yksi syy miksi pidän Lidlistä. - Kertaakaan ei ole kyselty, että olisiko minulla heidän joain lippua tai lappua, saati korttia.... Ja ihan hyvin on onnistunee valikoimansa luoda ilman, että on tarvinnu anaa minulle erilline seurana anteeksi kanta.-asiakas korttia.
Tätä onkin odotettu. Otin heti käyttöön