Mitäs sanotte siihen, että olen noussut tänää klo 5.00 ja uurtanut kokopäivän askareiden parissa. Olette huonoja ihmisiä ja äitejä jos vain lojutte tekemättä mitään
Minä nousin tosiaan klo 5 ylös keitin ppurot valmiiksi ja tein koko aamupalan valmiiksi perheelle ennen heidän ylös nousua.
Perheen nukkuessa klo 8 saakka siivosin koko asunnon kirjaimellisesti lattiasta kattoon puhtaaksi.
Sen jälkeen söimme aamiaisen klo 8.20 kävin läpi joka ikisen kaapin ja jynssäsi ne puhtaiksi ja järjestelin ne.
Klo 10 vein imuroidut matot vielä tampattaviksi ulos.
Klo 11 aloin valmistaa ruokaa ja siinä meni tunti.
Samalla tiskasin puhtaita astioita uudelleen sillä osa olivat lähmäisiä...
Söimme klo 12 jonka jälkeen korjasin astiat ja tiskasin...
Tuon jälkeen menin pihalle siivoamaan varsastomme, autotallin ja automme.
Klo 17 tein ruuan ja tiskasin. Nyt ajattelin mennä putsaamaan vintin ja silittää pyykit.
Ja pestä niitä vielä lisää.
Ja huomenna pidän oikein teho siivouspäivän ja autan naapuria pihahommissa.
Mistä te olette tehneet?
Kommentit (49)
Toi varsastossa uurtaminen kiinnostaa. Mitä se on?
T. hevosmies
Niin mutta minä en eläkään perhehelvetissä. Teini tulee huomenna kotiin ja muut on aikuisia.
Vierailija kirjoitti:
AP, miten perheesi pystyi muka nukkua kun sinä siivosit? Eivät vissiin viittineet nousta kun kuulivat sun kolistelevan. Mulla oli kanssa tommonen siivoushullu äiti, joka saatan. n lauvantai aamupäivä siivos, samalla lauleskellen, hyräillen semmosella hemmetin ärsyyntyneellä äänellä. Sillon ties että oli parasta pysyä jaloista. Myös pyykkitupa kuului noihin lauvantai aamupäivä iloihin. Vaikka kotonakin oli kone, sitä käytettiin pari kertaa vuodesta. Nyt aikusena olen uskaltanut antaa äidilleni palautetta. Olis ollut mukavaa teinityttönä joskus käydä kaupungilla vaikka vaateostoksilla tai kahvilassa äidin kanssa joku näistä lauvantaista. AP, et saa multa mitään 10 pistettä ja papukaijamerkkiä hulluutesi takia. Teitä siivoushulluja on joka suvussa, siivos menee kaiken edelle, sen Oman perheenkin.
"Paras pysyä pois jaloista?" Täh, miksi et mennyt auttamaan äitiäsi? tai olisit sanonut , että siivoan ja menen pyykille myöhemmin, sitten kun olen herännyt. Ja mennyt sitten äidin kanssa kahvilaan.
Mahtoi olla kauhea sekasorto teillä, kun noin piti kaikki siivota. Siivoa useammin, niin ei tarvi herätä viikonloppuna klo 5 aamulla siivoamaan. Ja pistä myös perheesi tekemään osuutensa kotitöistä.
Kävin koeajamassa uutta audin maasturia. Kävin ravintolassa. Ulkoilin ja hoidin vauvaa. Harrastin miehen kanssa seksiä. Saunoin ja join lasin punkkua. Siivous on siivoojien hommaa, itselläni on muut harrastukset.
Ja sitten kun lapset teininä odottaa samaa palvelua, itket miksei ne tee mitään.
Olet tehokas, toivottavasti osaat myös rentoutua.
Olen iloinen jos jaksan kävellä kauppaan ja takaisin.
Siivoaminen sekin mukavaa.
Joskus ihminen tarvitsee lepoa ja on viisasta välillä hellittää. Itse nukuin melkein puoleen päivään. Oli ihsnan rentouttavaa, kun kerrankin ei tarvinnut nousta aamulla. Laitoin ruuan kaapin antimista ja äsken haettiin viikon ruuat kupuksen kanssa. Tarkoitus olisi vielä tehdä vähän koulutehtäviä. Opiskelen siis 20 tuntia viikossa ja teen täyttä työviikkoa.
Heräsin 9:30. Lapsi heräsi jo 7:30 ja katsoi aamun telkkaria. Syötiin aamupala ja laitoin koneellisen pyykkiä pyörimään. Käytiin ulkoilemassa, jaksettiin olla vajaa tunti. Sitten kotiin, keitin itselleni toisen kupin kahvia ja syötiin pientä välipalaa. Lähdettiin Prismaan ja oli hemmetin kylmä tuuli. Heitin pikaisesti ostokset kotiin ja vedin lisää vaatetta päälle, ja lähdettiin isovanhemmille syömään. Nyt ollaan oltu täällä nelisen tuntia, ruokailtiin ja syötiin kakkua. Lapsi tuijottaa puhelinta ja opetteli soittamaan vähän pianoa. Kävin siskoni kanssa ehkä kilsan kävelyllä.
Kylläpä kuulostaa reippaalta, kun kaiken luettelee.