Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäs sanotte siihen, että olen noussut tänää klo 5.00 ja uurtanut kokopäivän askareiden parissa. Olette huonoja ihmisiä ja äitejä jos vain lojutte tekemättä mitään

Vierailija
25.01.2020 |

Minä nousin tosiaan klo 5 ylös keitin ppurot valmiiksi ja tein koko aamupalan valmiiksi perheelle ennen heidän ylös nousua.
Perheen nukkuessa klo 8 saakka siivosin koko asunnon kirjaimellisesti lattiasta kattoon puhtaaksi.

Sen jälkeen söimme aamiaisen klo 8.20 kävin läpi joka ikisen kaapin ja jynssäsi ne puhtaiksi ja järjestelin ne.

Klo 10 vein imuroidut matot vielä tampattaviksi ulos.

Klo 11 aloin valmistaa ruokaa ja siinä meni tunti.

Samalla tiskasin puhtaita astioita uudelleen sillä osa olivat lähmäisiä...

Söimme klo 12 jonka jälkeen korjasin astiat ja tiskasin...
Tuon jälkeen menin pihalle siivoamaan varsastomme, autotallin ja automme.

Klo 17 tein ruuan ja tiskasin. Nyt ajattelin mennä putsaamaan vintin ja silittää pyykit.
Ja pestä niitä vielä lisää.

Ja huomenna pidän oikein teho siivouspäivän ja autan naapuria pihahommissa.

Mistä te olette tehneet?

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole kyllä kovin kummoisesti siivonnut jos muut ovat voineet rauhassa nukkua sen aikaa. Ja kerta olet joutunut tiskaamaan puhtaita astioita toistamiseen niin teet kaiken huseeraten. Parempi tehdä hyvää jälkeä hitaasti kuin mahdollisimman nopeasti huonoa, jonka joutuu myöhemmin tekemään uusiksi.

Vierailija
22/49 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä nousin jo eilen kolmelta aamuyöllä ja pesin talon ulkoa ja sisältä samoin kaikki asukkaat. Sen jälkeen lypsin 234 lehmää käsin vaikka lypsyrobottikin olisi ollut.  Kipaisin pörssissä myymässä vähän osakkeita, tuli voittoa 452 000 euroa. 

Leivoin pullaa ja ruisleipää ja kalakukkoja viideksi vuodeksi eteenpäin ja joogasin samalla ja laihduin 45 kg.

Väittelin tohtoriksi tänään aamupäivällä aiheesta "Miksi minä olen paras ihminen ja muut onnettomia kyhnijöitä".  Sen jälkeen juosta kipaisin 78 km lenkin ja matkallani keräsin 45 euron edestä pulloja ja tölkkejä. Autoin myös erästä tienvarteen jäänyttä miesautoilijaa, vaihtamalla puhjenneen renkaan, vaihtamalla tuuletinhihnan ja korjaamalla ohjaussimpukan. lenkin jälkeen istuin 120 asteisessa saunassa ja vastoin itseäni kymmenellä vastalla. Samalla keksin ratkaisun maapalloa vaivaavaan vedenpuutos-ongelmaan. Saunan jälkeen osallistuin  puhelinkeräykseen sokeitten partiolaisten hyväksi ja lahjoitin koko omaisuuteni.

Nyt hörpin vihreää teetä (jonka olen itse kasvattanut) ja rentoudun puoli minuuttia ennen kuin menen makuuhuoneeseeni ja harjoitan seksiä komean ja älykkään mieheni kanssa.

Mikä on sinun pska vmm¤inen syysi, että seisot siinä kuin ö aapisen laidassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmh. Taidat olla pakkomielteinen suorittaja (tai rölli). Ja sitten vielä ylpeä siitä? (tai rölli). Eikä sinua kiinnosta mitä muut on tehneet, kuvittelet :D

Vierailija
24/49 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko tulla meille huomenna heti aamusta?

Vierailija
25/49 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäpä nousin jo eilen kolmelta aamuyöllä ja pesin talon ulkoa ja sisältä samoin kaikki asukkaat. Sen jälkeen lypsin 234 lehmää käsin vaikka lypsyrobottikin olisi ollut.  Kipaisin pörssissä myymässä vähän osakkeita, tuli voittoa 452 000 euroa. 

Leivoin pullaa ja ruisleipää ja kalakukkoja viideksi vuodeksi eteenpäin ja joogasin samalla ja laihduin 45 kg.

Väittelin tohtoriksi tänään aamupäivällä aiheesta "Miksi minä olen paras ihminen ja muut onnettomia kyhnijöitä".  Sen jälkeen juosta kipaisin 78 km lenkin ja matkallani keräsin 45 euron edestä pulloja ja tölkkejä. Autoin myös erästä tienvarteen jäänyttä miesautoilijaa, vaihtamalla puhjenneen renkaan, vaihtamalla tuuletinhihnan ja korjaamalla ohjaussimpukan. lenkin jälkeen istuin 120 asteisessa saunassa ja vastoin itseäni kymmenellä vastalla. Samalla keksin ratkaisun maapalloa vaivaavaan vedenpuutos-ongelmaan. Saunan jälkeen osallistuin  puhelinkeräykseen sokeitten partiolaisten hyväksi ja lahjoitin koko omaisuuteni.

Nyt hörpin vihreää teetä (jonka olen itse kasvattanut) ja rentoudun puoli minuuttia ennen kuin menen makuuhuoneeseeni ja harjoitan seksiä komean ja älykkään mieheni kanssa.

Mikä on sinun pska vmm¤inen syysi, että seisot siinä kuin ö aapisen laidassa?

Ai ssaaatnna. Nauroimpas makeesti. Oon kyllä jo hiukan humalassa mutta jes! näin!

Vierailija
26/49 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin n. klo 6 kuten normaalistikin. Tein aamutoimet, keitin kahvit, jne. Sitten oli parin tunnin videopalaveri (yksityisyrittäjän onnea, saa tehdä duunia viikonloppuisinkin!). Tämän päätyttyä menin takaisin sänkyyn, herätin vaimoni, ja rakastelin hänen kanssaan kiihkeästi ehkä tunnin verran; tykättiin molemmat. Sen jälkeen kävin suihkussa ja lähdin viikon ruokaostoksille, jossa vierähti pari tuntia. Kotiin palattuani pesin pari satsia pyykkiä, ja siinä sivussa tein hieman rästiin jääneitä paperitöitä. Nyt on päivällinen työn alla, ja juuri tarjoilin vaimolleni pienen aperitiivin.

Olette huonoja ihmisiä jos ette ole saaneet samaa aikaan tänään.

Vierailija
27/49 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiska töitään luettelee.

Vierailija
28/49 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, miten perheesi pystyi muka nukkua kun sinä siivosit? Eivät vissiin viittineet nousta kun kuulivat sun kolistelevan. Mulla oli kanssa tommonen siivoushullu äiti, joka saatan. n lauvantai aamupäivä siivos, samalla lauleskellen, hyräillen semmosella hemmetin ärsyyntyneellä äänellä. Sillon ties että oli parasta pysyä jaloista. Myös pyykkitupa kuului noihin lauvantai aamupäivä iloihin. Vaikka kotonakin oli kone, sitä käytettiin pari kertaa vuodesta. Nyt aikusena olen uskaltanut antaa äidilleni palautetta. Olis ollut mukavaa teinityttönä joskus käydä kaupungilla vaikka vaateostoksilla tai kahvilassa äidin kanssa joku näistä lauvantaista. AP, et saa multa mitään 10 pistettä ja papukaijamerkkiä hulluutesi takia. Teitä siivoushulluja on joka suvussa, siivos menee kaiken edelle, sen Oman perheenkin.

29/49 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkee mulkku😁

Ihmisillä on oikeus valita elämäntyylinsä ja rentoutua valitsemallaan tavalla, minäpä kävin tänää ostamassa uusia tietokoneen osia ja sain asennettua, ja heräsin klo 10, olen yövirkku ja ime sinä aamuvirkku ap paskaa!

Vierailija
30/49 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vau!

Mä heräsin kello 9.00 tarkistamaan, että poika heräs töihin. Menin takas nukkuu. Nousin kahden maissa.

Mies keitteli kahvia mulle ja höpöteltiin niitä näitä kahvitellessa.

Tytär tuli kolmen jälkeen treeneistä kotiin. Oli sovitusti hakenut itelleen sushia. Söi seurassa ja lähti suihkuun ja päikkäreille.

Katteltiin miehen kanssa pari jaksoa sarjoja. Torkahdin.

Ja yhä pötkötän. Mies lähtee ihan just kauppaan hakee pojan töistä samalla.

Voisin kohta tyhjentää tiskarin ja siistiä keittiötä, että miehen kivempi tehdä ruokaa..

Nyt kuulen, että tyttö heräilee.. voi jäädä siistiminen, jos sais unihöperön teinin kainaloon pötköttämään. Hupsuteltas.

Samalla kaavalla jatkuu yöhön.. muksut lähtee omiin rientoihinsa. Mies kokkailee uusia ideoitaan. Saatan nauttia viiniäkin ja töllään telkkaa.

Ihan kipeehän tuo ap:n trollausyritys oli, mutta ihan terveeltä ei kuulosta heidänkään perheen meno. Kokeile työntää nenä ulos hetkeksi, niin ei ehkä tarvitsisi nukkua koko päivää.

Vierailija
31/49 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketipinorit taas varmaankin ottamatta? Mania!

Vierailija
32/49 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut kuin silmäillä tekstisi alun. Ei kai tollasesta oo muuta sanottavaa, että voi tulla burn out, ja että jotkut ovat tuollaisia, että elämän sisältö tulee kotitöistä, niillä pätemisestä ja ego saa pönkitystä muiden haukkumisesta.

Olen niin väsynyt, kyllästynyt ja turhautunut, etten enää jaksa välittää. En ole alunperinkään julistautunut miksikään hyväksi äidiksi.

En ole tehnyt tänään mitään kotitöitä.

Vierailija
33/49 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskin juuri tänään, että en ole kohta 20v tehnyt töitä, paitsi siis muutaman vuoden aivan epätoivolla, ja tehtävässä, jonka ei pitänyt tavallaan olla oikein työtä ollenkaan.....Olin siina juuri sen arvostelun ja irvistelyn kohteena, joka siihen ihan jopa liittyikin. Mutta se jopa kannatti silti.

Sitten lähdin.

Enkä ole nostanut korvauksia mistään. Silti minulla on täällä asunto, ja rahaa, kunnes jään eläkkeelle, pienelle, ehkä, mutta riittää. Tarpeeksi on huolta, kun aamulla nousee ylos, ja menee suihkuun, pesee hampaansa, ja laittaa kahviveden tulemaan. Siistiytyy, ja alkaa laittaa aamupalaa parvekkeelle. Syön yleensäkin hyvin, mutta kevyesti. Sitten voi syventyä hetkeksi uutisiin, ja päivän tapahtumiin. Toisaalta Ikuinen vihreys parvekkeelta tasoittaa tilannetta. Pyrin myös harrastamaan kulttuuria ja henkisyyttä. Kuin myös pitää oman tason ylhäällä. 

Silloin tällöin voin pitää viihdepäivän, olla erityisen avoin kohtaamaan mitä ilta sattuu tuomaan tullessaan.

Ostokset teen järjellä, oikeastaan se on myös työtäni. En siis tuhlaa.

Moikka teille jotka heititte minut Suomessa ulos!

Yläpuolinen teksti varmasti kertoo, ettei kaikki ole edelleenkään 100% täydellistä, mutta voisivat asiat kuitenkin olla paljon huonomminkin. Juuri huomasin, että asunnon arvo onkin tuplaantunut 5 vuodessa, Kai tämä sitten tarvii myydä ja ostaa toinen sieltä missä sypressit ja palmut ovat taimella...

Vierailija
34/49 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olkoon, jatka huomenna samaan malliin! Minä nousin kymmeneksi, kävin aamupäivällä harrastamassa liikuntaa&suihkussa, sitten autoiltiin perheen kera isoon kauppakeskukseen, jossa oltu tuntikausia shoppailemassa, nyt odotellaan ravintolassa ruokaa... Huomenna on uusi päivä, kotosalla touhuillen. Ihmiset kun ovat erilaisia ja heitä kiinnostavat erilaiset asiat. Mukavaa viikonvaihteen jatkoa kaikille😀

Ihanaa perheen KERA kauppakeskuksen ravintolassa odottaa ruokaa, jokainen viiihtyy KERA kännykän.

Vierailija
35/49 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vau!

Mä heräsin kello 9.00 tarkistamaan, että poika heräs töihin. Menin takas nukkuu. Nousin kahden maissa.

Tytär tuli kolmen jälkeen treeneistä kotiin. Oli sovitusti hakenut itelleen sushia. Söi seurassa ja lähti suihkuun ja päikkäreille.

Voisin kohta tyhjentää tiskarin ja siistiä keittiötä, että miehen kivempi tehdä ruokaa..

Nyt kuulen, että tyttö heräilee.. voi jäädä siistiminen, jos sais unihöperön teinin kainaloon pötköttämään. Hupsuteltas.

Samalla kaavalla jatkuu yöhön.. muksut lähtee omiin rientoihinsa. Mies kokkailee uusia ideoitaan. Saatan nauttia viiniäkin ja töllään telkkaa.

Ihan kipeehän tuo ap:n trollausyritys oli, mutta ihan terveeltä ei kuulosta heidänkään perheen meno. Kokeile työntää nenä ulos hetkeksi, niin ei ehkä tarvitsisi nukkua koko päivää.

13 työpäivää putkeen ruumiillista työtä ja eka vapaa. Olin kello 04.23 kotona viime yönä. Tasan tarkkaan vaan löhöän, enkä nenääni työnnä mihinkään. Enkä välttämättä huomennakaan.

edellinen

Vierailija
36/49 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan kannattaa vähentää amfetamiinin käyttöään huomattavasti.

Vierailija
37/49 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vau!

13 työpäivää putkeen ruumiillista työtä ja eka vapaa. Olin kello 04.23 kotona viime yönä. Tasan tarkkaan vaan löhöän, enkä nenääni työnnä mihinkään. Enkä välttämättä huomennakaan.

edellinen

Eli kuten arvelin, ei kovin tervettä elämänmenoa. Tolkuton univaje, muuttuvat rytmit, ei muuta palauttavaa kuin makaaminen.

Vierailija
38/49 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vau!

edellinen

Eli kuten arvelin, ei kovin tervettä elämänmenoa. Tolkuton univaje, muuttuvat rytmit, ei muuta palauttavaa kuin makaaminen.

Vuorotyöläisen elämäkö ei ole tervettä? :D Ei ole tolkuton vaje, mutta mä otan näitä vilttihoitopäiviä, kun ei tarvii vaihtaa pyjamaa mihinkään.

Jännä, että pääsit haukkumaan koko perheen... siitä pikkasen provosoiduin, tässä pöpperössäni.

Vierailija
39/49 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvillä ihmisillä on aina niin tylsää. Olen löhönnyt ja pitänyt hauskaa tänään. Kämppä on kuin olisi pommi räjähtänyt, mutta voi voi.

Vierailija
40/49 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sairaana, joten lepään ja yritän juoda nesteitä mahdollisimman paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä