Onko sinua koskaan lähestytty yleisillä paikoilla iskumielessä?
Siis niin että joku tuntematon ihminen on yrittänyt iskeä sinua, päästäkseen kanssasi vaikka treffeille tms.
Mietin juuri asiaa omalta kohdaltani. Minua ei ole koskaan kukaan yrittänyt iskeä missään. Tai sitten en vaan ole huomannut niitä että olisivat olleet sellaisia yrityksiä.
Komeaksi ja hyväkäytöksinen olen. Tai niin ainakin tutut ovat minua näin "haukkuneet". Tai mistä tietää vaikka sarkasmilla vaan heittäneet tämän minusta. :D
Kommentit (63)
Kerran lämpimänä kesäpäivänä istuin Tampereen Kalevan Abc:n terassilla syömässä lounassalaattia ja olin tosi ruman näköinen sillä tulin kuntosalilta enkä ollut käynyt suihkussa ja hiuksrninolivat rasvaiset ja ponnarilla ja lippis päässä ja jumppa trikoot päällä ja viereiseen pöytään tuli hevarityyliin pukeutunut mies puhumaan ja kyselemään typeriä minulta, kuten missä asun, mistä olen kotoisin mitä teen työkseni jne... Sitten hän kysyi puhelinnumeroani ja minä lähdin kiireesti pois.
Kadulla on tultu juttelemaan, eniten Pariisissa ja Vantaalla :P
Julkisissa edelleen säännöllisesti joku napsahtaa vastapäätä istumaan, tuijottaa vaikka väistelen katsekontaktia ja lopulta aloittaa jutun. Vastaan yksitavuisesti, useimmat ymmärtävät lopettaa.
Italiassa murrosikäinen poika kysyi bussista pois jäädessäni, haluaisinko tavata joskus. Kävi sydämeen, olin kolmekymppinen.
Kerran bussikuski ajoi ovi auki perässäni jonkin matkaa ja kyseli treffeille.
Erässä mies yritti ostaa seksiä liikennevaloissa, kun palailinmetsälenkiltä kunnon kuraviirut pohkeessani.
Baarissa (jota ei kai lasketa tähän) eräs mies tuli sanomaan, että olet upea, odota vähän, ja sitten häippäsi. Tuli takaisin narsissi- ja helmihyasinttikimpun kanssa. Varmaan jostain liikenneympyrästä! Se hymyilytti.
Viimeksi Akateemisessa oli tilanne, joka oli mielestäni flirttiä, vanhempi herrasmies jutteli pitkään sanakirjoista.
Olen pyöreä, nykyään nelikymppinen, tavallisen näköinen. Hymyilen ehkä keskimääräistä enemmän.
Onko "voisitko panna mun kanssa tai olet todella seksikäs, panetko mua jos maksan tonnin?" Jo ne on lähestymisyrityksiä niin joo monestikin noin. Antakaa hei ihmisten kävellä kadulla rauhassa ja kantaa ne kauppakassit kotiin perheelle ilman ehdotteluja. Kiitos.