Onko sinua koskaan lähestytty yleisillä paikoilla iskumielessä?
Siis niin että joku tuntematon ihminen on yrittänyt iskeä sinua, päästäkseen kanssasi vaikka treffeille tms.
Mietin juuri asiaa omalta kohdaltani. Minua ei ole koskaan kukaan yrittänyt iskeä missään. Tai sitten en vaan ole huomannut niitä että olisivat olleet sellaisia yrityksiä.
Komeaksi ja hyväkäytöksinen olen. Tai niin ainakin tutut ovat minua näin "haukkuneet". Tai mistä tietää vaikka sarkasmilla vaan heittäneet tämän minusta. :D
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ei olla koskaan lähestytty missään. Komeaksi minuakin on haukuttu*, mutta eipä siitä näytä mitään iloa ainakaan pääkaupunkiseudulla olevan.
*(muidenkin kuin oman äidin toimesta)
Jos olet liian komea, ei kukaan ehkä uskalla lähestyä sinua.
Niin. Olisihan tuo tietysti ihan hauska ajatus :)
Nuorempana on koitettu iskeä sporassa muutamaankin otteeseen. Ja öisillä kaduilla baari-illan jälkeen tietysti monta kertaa. Baareista nyt puhumattakaan, mutta näitä ei kai lasketa "julkiseks paikaksi"?
Kyllä, ruokakaupassa ihan päiväsaikaan:) Ihan normaali fiksu mies.
Muutama muukin tilanne vuosien mittaan
Vierailija kirjoitti:
Nuorempana on koitettu iskeä sporassa muutamaankin otteeseen. Ja öisillä kaduilla baari-illan jälkeen tietysti monta kertaa. Baareista nyt puhumattakaan, mutta näitä ei kai lasketa "julkiseks paikaksi"?
Ai niin, lisätääs vielä dösäpysäkki Vantaalla ja kerran kaupan tiskillä....
Ei ole.
Aina ovat tulleet etukäteen ilmoittamatta yksityisiin tiloihin luokseni ja alkaneet iskemään.
Ahdistavaa kun ei kotona edes saa olla rauhassa.
Minun korvissa soi. Mistä saisin tähän aikaan illasta apua siihen?
Kerran kauppakeskuksessa tultiin kysymään numeroa. Olin silloin varattu.
Pari kertaa on joku mies tullut, kerran ulkomailla ja kerran uimahallissa. Naiset eivät koskaan. Olen mies, enkä miehistä kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Kerran kauppakeskuksessa tultiin kysymään numeroa. Olin silloin varattu.
Eli vastasit ”tuut tuut tuut tuut”?
Eivät miehet summassa lähesty naista.
Kyllä nainen aina antaa jonkin merkin, joko eleillään tai katseillaan ja muulla sellaisella.
Teininä ja parikymppisenä melko usein, ainakin sen verran usein, että siinä ei ollut mitään erikoista. Sen jälkeen lähinnä vain baarissa, nykyään sekin on harvinaista, koska ikää on liki 50, enkä enää edes käy radalla kuin kerran vuodessa. Siitä taitaa olla kymmenisen vuotta, kun viimeksi tultiin tuntemattoman toimesta muualla kuin baarissa vokottelemaan. Seisoskelin tuolloin asematunnelissa kaveria odottelemassa.
Olen mielestäni ihan normaalin, tavallisen näköinen nainen. Nuorena kai suhteellisen söpö mutta en mikään erityinen kaunotar.
Kerran elämäni aikana bussipysäkillä. Muutaman kerran baarissa...eli hyvin harvoin.
N23
Triplan vessassa, se käsienpesupaikka on yhteinen, joku 155 cm mamuraksamies kysyi, saako mun numeron. Ei saanut.
Vierailija kirjoitti:
Ei missään koskaan ikinä koko surkean 31 v elämäni aikana. T. Ruma ja tissitön nainen joka on miehille täysin näkymätön
Minä voisin kyllä iskeä...
Yhden kerran tähän mennessä (46v). Itseäni silloin reilusti vanhempi mies (ehkä 30-50v) bussissa pyysi mukaan lentokentälle tai jotain. Itse olin silloin 16 tai 17v. Eipä paljoa kiinnostanut kun olen aina ollut hetero, mutta kuitenkin on siis ollut kysyntää! Tasaisen vauhdin taulukolla 2. kerta olisi elinaikana vielä saavutettavissa.
Vierailija kirjoitti:
Eivät miehet summassa lähesty naista.
Kyllä nainen aina antaa jonkin merkin, joko eleillään tai katseillaan ja muulla sellaisella.
Kylläpä vaan lähestyvät. En ole vilkaissutkaan minua lähestyviin miehiin päin, vaan nähnyt nämä ensimmäistä kertaa vasta kun ovat puhutelleet minua. Katseeni on ollut ihan muualla.
On, useasti.
Ihastuttavin tapaus oli bussissa matkalla Helsingistä Lahteen. Mies katseli minua pitkän ajan ja vähän ennen Lahtea toi minulle taitetun lehden. Lehden välissä oli lappu, johon oli kirjoitettu tapaamispyyntö ja miehen nimi, jonka muistan vieläkin. Etunimi oli Michael, sukunimeä en kerro.
Poistuessani bussista sanoin miehelle että ihana juttu, ja hän teki päiväni onnelliseksi, mutta en voi suostua.
Oli pitkän aikaa hyvä mieli (olin tuolloin juuri mennyt kihloihin nykyisen mieheni kanssa, tästä syystä kieltäydyin).
Live long and prosper, Michael K.
Yhden kerran nuorena, mutta tyyppi oli aavistuksen liian innokas ja sitkeä, että olisin pitänyt sitä täysin normaalina tapauksena.
Käytännöllisesti katsoen siis ei.
Jos olet liian komea, ei kukaan ehkä uskalla lähestyä sinua.