Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaatemerkkejä joiden hinta-laatusuhde erinomainen?

Vierailija
25.01.2020 |

Kokemuksia pinoon mitkä vaatemerkit olet käytännössä kokenut erinomaiseksi hinta-laatusuhteeltaan. Kiinnostaa sekä naisten- että lastenvaatteet. Mallit ja tuotteessa käytetyt materiaalit sellaisia jotka kestää aikaa ja normaalia käsittelyä (esim. vesipesu).

Mihin merkkeihin ei tarvitse pettyä? Mihin ei tule ”merkille tyypillistä haalistumaa saumoihin” tai muuta vastaavaa?

Kommentit (824)

Vierailija
261/824 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättäen meillä H&M perus puuvilla vaatteet kestää paremmin pesua ja käyttöä lapsella kuin merkit kuten pop,Minirodini,newbie,benetton yms.

Vierailija
262/824 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ollut tyytyväinen Jesper Juniorissa myytäviin Keiki-merkkisiin lastenvaatteisiin. Markettihintaisia (tai marginaalisesti kalliimpia) ja laatu tosi hyvä.

Ääni Keikille myös täältä. Kestäviä (värit ja ei nyppyynny), kivat mallit ja kuosit ja värit. Pojillekin enemmän vaihtoehtoja kuin iän ikuisia pääkalloja ja mustaa/tummansinistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/824 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trimphin rintaliivit

Ei, ei ja ei!  Pitkä ja iso miinus tähän.

Joskus 15 vuotta sitten Triumphin rintsikat oli hyviä mutta nykyään ne on kaikkein huonoimpia. Ne on nimittäin alkaneet tehdä ne kutistuvista materiaaleista. Niiden rinnanympärysnauhamateriaali on sellaista, että se kutistuu pesussa. Ainakin mulle on nykyään käynyt näin joka kerta. Olen aina pessyt kaikki rintsikat pesupussissa 40 asteessa ja viimeisten vuosien ajan markkinoille on tullut rintsikoita, jotka eivät enää kestä tätä. Triumph merkkiset ovat yksi näistä.

Eikä voi väittää lihomista syyksi jos ensimmäisen pesun jälkeen rintsikat nipin napin menevät kiinni vaikka ostin ne sellaisina, että tiukimpaan hakaseen saan hyvin laitettua.

Vierailija
264/824 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Amerikkalaiset ja japanilaiset vaatemerkit ovat pääsääntöisesti laadukkaita. Ne kestävät pesua kulahtamatta ja saumat pitävät hyvin.

London Fog on amerikkalainen merkki, jota Prisma on myynyt jonkin aikaa.

Sanovat, että on hyvälaatuisia vaatteita, eikä hintakaan ole paha, joten yhden kauluspaidan ostin.

Tähän saakka on kestänyt käyttöä hyvin

Mulla on kaksi London Fogin trenssiä. muutama vuosi sitten kun merkki oli uusi Prismassa, ostin keltaisen ja vadelmapunaisen trenssin. Tosi hyvä malli ja mitoitus näin plus-kokoiselle naiselle. Kangas on pysynyt hyvänä pesuissa, ei nyppyjä, värit kirkkaat edelleen. Kehuja olen saanut varsinkin keltaisesta takista.

Vierailija
265/824 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fjällräven!

Vierailija
266/824 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen kun niin moni on kehunut Lidlin juoksutrikoita.. Vai onko mulle vaan osunut maanantaikappaleita, kun olen kahdet juoksutrikoot sieltä hankkinut ja molemmista on kuukauden käytön jälkeen hajonnut vetskarit lahkeista? Ovat vielä niin isoa kokoa se pieninkin myynnissä oleva vaihtoehto, että kyse ei olisi siitä, että olisivat olleet liian tiukat ja siksi hajonneet ennen aikojaan :( Craftin kamppeet olleet pisimpään käytössä, mutta merkin trikoissa saisi olla vähän paksumpi/jämäkämpi kangas.

Omassa käytössäni hyviksi olen todennut Espritin arkimekot töissä, pysyvät siisteinä pitkään. Zaran villakangastakki ja Sandin merinovillaiset neuleet ovat kanssa olleet hyviä. Ja Haglöfsin G1000-kankaiset takit ja vaellushousut.

Vierailija
267/824 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen kun niin moni on kehunut Lidlin juoksutrikoita.. Vai onko mulle vaan osunut maanantaikappaleita, kun olen kahdet juoksutrikoot sieltä hankkinut ja molemmista on kuukauden käytön jälkeen hajonnut vetskarit lahkeista? Ovat vielä niin isoa kokoa se pieninkin myynnissä oleva vaihtoehto, että kyse ei olisi siitä, että olisivat olleet liian tiukat ja siksi hajonneet ennen aikojaan :( Craftin kamppeet olleet pisimpään käytössä, mutta merkin trikoissa saisi olla vähän paksumpi/jämäkämpi kangas.

Omassa käytössäni hyviksi olen todennut Espritin arkimekot töissä, pysyvät siisteinä pitkään. Zaran villakangastakki ja Sandin merinovillaiset neuleet ovat kanssa olleet hyviä. Ja Haglöfsin G1000-kankaiset takit ja vaellushousut.

Huoh siis Fjällun G1000.. Ajatus liikkuu nopeammin kun sormet näppiksellä.

Vierailija
268/824 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauren Ralph Lauren. Ostan kaikki työvaatteeni tältä merkiltä. 

Vierailija
269/824 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reebokin tennarit, Gantin vaatteet

270/824 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vagabondin kenkiä aina haukutaan, mutta itselläni on pelkästään loistavia kokemuksia. Mun vanhimmat Vagabondit taitaa olla 15 talvea vanhat, ja edelleen kuin uudet.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
271/824 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merrellin ja salonomin kengät. Didriksons takit.

Vierailija
272/824 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tommy Hilfiger.

Olin juuri tulossa kirjoittamaan, että tässä merkissä on kaikkein huonoin hinta-laatu suhde, mihin itse olen törmännyt.

Kaikki paidat nyppyyntyy ja menettää muotonsa.

Toinen huono on Tiger of Sweden

Vierailija
273/824 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen köyhänä opiskelijana ostanut vaatteita kaikista näistä halpisliikkeistä ja New Yorkerilta Virosta ja 12 vuotta myöhemmin monet paidat ja trikoohousut on edelleen käytössä. Aika hyvin.

Sitten on samoista puljuista ostettuja vaatteita joissa on reikä puolen vuoden jälkeen.

Vierailija
274/824 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cos.

Vierailija
275/824 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksi ikivanha H&M elastaania sisältävä raitapaita. On kestänyt monta vuotta käyttöä ja pesua. Mutta on niin sattuman varassa, että kestääkö toinen heidän tuotteensa.

Vierailija
276/824 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thor Steinar.

Vierailija
277/824 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Crivit urheiluvaatteet

Vierailija
278/824 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

COS

Nanso

Papu

Uhana Design

Vierailija
279/824 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Everlastin urheiluvaatteet on ihan superhyviä olleet ainakin itselläni. Ja jos maiharihenkisiä kenkiä haluaa, niin Caterpillarit kestää vuosien kulutusta.

Vierailija
280/824 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Clarks kengät. Viidettä vuotta nilkkurit käytössä ja vieläkin Ok kunhan vaan lankkaa säännöllisesti!

Minulla kävelykengät kestäneet 15v, avokkaat 10v ja toiset kävelykengät mokkaa saman verran. Toki aito nahka ja säännöllinen hoito auttaa asiaa.

Lasten kengistä eniten pettymyksiä tullut Vikingeistä, joita meni vuodessa kolmet (!) vaihtoon. Syynä kaikissa oli vedenpitävyyden pettäminen ja reikiintyminen jopa viikon-kahden käytön jälkeen. Nyt on menossa Supefitin vastaavat jo toista talvea samat kengät käytössä. Ovat nyt siinä kunnossa mitä Vikingit ekan kuukauden jälkeen. Ja olleet nyt meillä ns. "hälläväliä"-kenkinä tämän kauden. Yksiäkään Vikingejä ei meille enä tule.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän