Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet! Haluaisitko provider-naisen?

Vierailija
21.07.2025 |

Haluaisitko seurustella naisen kanssa, joka elättää sinut ja jäisit itse kotiin tekemään kotihommat? 

Nykyään monet miehet tuntuvat vahvasti hakevan naisilta varallisuutta, niin onko tällainen elämä monenkin miehen unelma? 

Kuvioon kuuluu toki näinkin päin, että elättäjä onkin sitten se jopa 20 vuotta sinua vanhempi. 

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö yhtään? Vaikka miehet markkinoivat tällaista elämää kovasti naisille? 

Vierailija
2/17 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki kunhan on rintava ja persevä sekä älyää antaa pers-pillua edestä että takaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hit me up, oon köyhä

Vierailija
4/17 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö yhtään? Vaikka miehet markkinoivat tällaista elämää kovasti naisille? 

Tarjoan provider-naiselle all-in pakettia jossa nainen tekee myös kotityöt!

Vierailija
5/17 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen olisi kaunis, kyllähän tuo kävisi aivan hyvin. Voisin pyöritellä omaa bisnestä kotoa käsin.

Vierailija
6/17 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on yks ! Vaimo 15 vuotta nuorempi ja töissä, itse kotimiehenä. Ei valittamista.

Vierailija
7/17 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka v!tun monta kertaa täytyy sanoa, että tämä on naikkosten palsta?

Vierailija
8/17 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

En ole materian perään, siis hyväksyn että naissuhteet heikentävät talouttani, eli en etsi provider naista.

En usko että moni nainen hyväksyisi ajatuksen että kumppani on hänen kanssaan pitkälti taloudellisten etujen vuoksi.

Miehet eivät pysty yhtä helposti tarjoamaan seksuaalisia hyötyjä parisuhteessa kuin naiset. Halun tuoman kyvyn puuttuminen ja seksuaalisesti aktiivisen partnerin asema vs. nautinnollisen seksin tarjoaminen ilman suurempaa omaa halua ja passiivisen partnerin osa. En usko että moni nainen nauttisi seksuaalisesti passiivisesta ja haluttomasta partnerista.

Voisin elää parisuhteessa missä vaimo käy töissä ja minä hoidan käytännössä yksin kaikki kotiasiat ja kaiken lastenhoidon. Itse asiassa se kuulostaisi jopa erittäin houkuttavalta ajatukselta, jos vaimon kanssa olisi hyvä ja toimiva seksielämä.

Vierailija
9/17 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisiin ei ole luottamista.

Vierailija
10/17 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jäisinkö kotiin hoitamaan muksuja, siivoilemaan ja korjaamaan pikku vikoja? Jos saan opiskella 50% ajasta ja valmistella yritysideaani jonka lopulta toteutan, meillä on edessä sopimuksen laatiminen kirjallisena.

-Polymaatikko

Vierailija
11/17 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pitänyt edes lapsena sopivana syödä kaverien vanhempien ruokia vaikka joskus harvoin tarjottiin.

Vierailija
12/17 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan sellaisen joka käy imemässä kassit tyhjiksi silloin tällöin.

Vierailija
13/17 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sugarmommy ostaa pelit ja sipsit.

Vierailija
14/17 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Sehän olisi ihan unelmahomma.

Vierailija
15/17 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En.

En ole materian perään, siis hyväksyn että naissuhteet heikentävät talouttani, eli en etsi provider naista.

En usko että moni nainen hyväksyisi ajatuksen että kumppani on hänen kanssaan pitkälti taloudellisten etujen vuoksi.

Miehet eivät pysty yhtä helposti tarjoamaan seksuaalisia hyötyjä parisuhteessa kuin naiset. Halun tuoman kyvyn puuttuminen ja seksuaalisesti aktiivisen partnerin asema vs. nautinnollisen seksin tarjoaminen ilman suurempaa omaa halua ja passiivisen partnerin osa. En usko että moni nainen nauttisi seksuaalisesti passiivisesta ja haluttomasta partnerista.

Voisin elää parisuhteessa missä vaimo käy töissä ja minä hoidan käytännössä yksin kaikki kotiasiat ja kaiken lastenhoidon. Itse asiassa se kuulostaisi jopa erittäin houkuttavalta ajatukselta, jos vaimon kanssa olisi hyvä ja toimiva seksielämä.

Okei, ihmettelen että joku sanoo en.

"En usko että moni nainen hyväksyisi ajatuksen että kumppani on hänen kanssaan pitkälti taloudellisten etujen vuoksi.'

Koska tähän oma kokemukseni on juuri aivan täysin päinvastainen.

Aivan liikaa on noita miehiä jotka on hankkineet itselleen varakkaamman naisen ja täysin tarkoituksella. Pääsevät itse helpommalla siinä sivussa sitten.

Kyl noi on niin nähty ja noita on valitettavan paljon. Jos mies hoitaa lapset ja kotia, ja vaimo tuo sen rahan niin kyllä se naisille näkyy kelpaavan myös.

Miehet todellakin hakee provider naisia.

Vierailija
16/17 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi en panis mummoa

Vierailija
17/17 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.