Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on loukkaavin asia joka sinulle on sanottu seksuaalisuuteesi liittyen?

Vierailija
25.01.2020 |

??

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha näitä alanuolittajia kirota koska heidän pitää kumminkin nähdä itsensä peilistä.

Vierailija
22/28 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täys huoraksi. Sen sanoi tyyppi, joka oli kiinnostunut minusta, mutta sitten meninkin toisen tyypin matkaan sinä iltana. Viikkoja kuukausia myöhemmin tapasin opiskelijabileissä tämän tyypin ja menin iloisesti juttelemaan hänelle. Siinä oli joku toinen nainen. Tälle naiselle sanoi tämän. Minulle tuli tosi paha ja surullinen olo. Itkin koko illan ja kyyhötin seinänvierellä. Löysin seurakseni miehen, joka oli ollut vankilassa vuoden ryöstön takia. Juttelimme vain, hänellä oli lapsi ja perhe.

Vuosia myöhemmin tämä nimittelijämies tuli juttelemaan minulle kadulla. Menin jotenkin vaikeaksi, minulle tuli paha olo jo siitä, kun näin tämän miehen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähes kaikki aliarvioivat kykyänsä muuttaa tilaa, samaa voidaan sanoa seksuaalisuudesta. Pitäkää hopeanne!

Ai sun tai heidän persééśsäkö?

En paljon näe mitään hopeaa nyt.

Olisi kivaa nähdä nyt mitä pikemmin sen kädessäni eikä illuusioissanne. Se ei riitä että yksi kansalainen on nyt sitä mieltä että se pitää palauttaa, se riittää että hän ketä sen varasti niin palauttaa sen kansalaiselle sellaisena kuin se oli, on ja tulee aina olemaan.

Kansalaista vaikuttanut tekijän eli varkaan pitää tämän sanoa näin anteliaasti. Ei se antaminen niin hankala asia ole.

Vierailija
24/28 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs ex hermostui ja sanoi että loukkaan hänen omaa tilaansa tulemalla lähelle, yrittämällä pussata ja tekemällä aloitteita :( Tuo vaivasi pitkään, vaikka nyttemmin tiedän että hän taisi pitää enemmän miehistä.

Vierailija
25/28 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole onneksi koskaan joutunut minua loukkaavan ihmisen kanssa sänkyyn.

Vierailija
26/28 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähes kaikki aliarvioivat kykyänsä muuttaa tilaa, samaa voidaan sanoa seksuaalisuudesta. Pitäkää hopeanne!

Ai sun tai heidän persééśsäkö?

En paljon näe mitään hopeaa nyt.

Olisi kivaa nähdä nyt mitä pikemmin sen kädessäni eikä illuusioissanne. Se ei riitä että yksi kansalainen on nyt sitä mieltä että se pitää palauttaa, se riittää että hän ketä sen varasti niin palauttaa sen kansalaiselle sellaisena kuin se oli, on ja tulee aina olemaan.

Kansalaista vaikuttanut tekijän eli varkaan pitää tämän sanoa näin anteliaasti. Ei se antaminen niin hankala asia ole.

Anteeksi pyyntö jumalan edessä ei olisi myöskään yhtään harkitusti väärin.

T: jumalan isä! :)

Vierailija
27/28 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loukkaavinta on ettei omasta seksuaalisuudesta saa edes puhua. Jos yrittää niin viesti poistuu.

Vierailija
28/28 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kannattaisi tutkituttaa hormoonit, vitamiinit, ferritiini yms yms, kun ei tee mieli.

Kiitos ehdotuksesta. Kaikki on kyllä tutkittu (eri syystä tosin kun "haluttomuus") ja olen täysin normaali.

Normaali JA aseksuaali.