Aiotteko ostaa Samsung Galaxy S20-puhelinta?
Kommentit (12)
Up onko lisää kokemuksia? Elisalla olis tarjouksessa. iPhonet on jo nähty.
Mulla on. Hyvä puhelin. Aiempikin puhelin oli Samsung.
Ostin jo S20 ultran vaimolle. Hyvä puhelin, fyysisesti liian iso ja normi hinnalla kallis.
Vierailija kirjoitti:
Ostin jo S20 ultran vaimolle. Hyvä puhelin, fyysisesti liian iso ja normi hinnalla kallis.
Ostin marraskuussa s20plus 5Gn. Hieman olen pettynyt sillä edelliseen s8aan verrattuna pusku mikään ei muuttunut.
+huomattavasti parempi äänentoisto
+enemmän sisäistä muistia
+entistäkin parempi kamera, mutta s8n kamerakin oli riittävä
+akunkesto parempi kuin lot tanassa s8ssa
+kehys alumiinia lasin sijaan - kestävämpi
-liian iso näyttö yhdellä kädellä käytettäväksi ja yksikäsimoodi on hankala
En mulla on iphone X joka palvelee hyvin
Vierailija kirjoitti:
En varmaan. Jos haluaa parhaan kamerapuhelimen, niin sitten voisi harkita Huawei P40 Pro Premium Edition, siinä on mm. 10x optinen zoom.
Nää kamerapuhelimet on niin nähty. Jos haluaa kameran niin ostaa oikean kameran. Naarmuinen muovinkappale linssinä ja kärpäsenläjän kokoinen kenno ei anna hyvää lopputulosta, oli mainoksen pikselimäärä mikä tahansa.
En osta paskaa, Android ei siksi ole vaihtoehto.
en osta vaikka mulla on huono puhelin
Mulla on samsung z fold 2. Suosittelen 👍
Ostin syksyllä Galaxy A41 -puhelimen ja se riittää mulle. S20 on liian kallis ja kuukauden -kahden päästähän tuo on jo vanhentunutta rautaa edustava ex-luxuspuhelin. Mieluummin ostan vähän halvemman, joka sopii juuri niihin minun käyttötarkoituksiini.
Vielä tovin käytössä Note 20 Ultra, joka kohta vaihtuu Iphone 12 Pro Maxiin, ihan siitä syystä, etten sopeudu tähän ..
En varmaan. Jos haluaa parhaan kamerapuhelimen, niin sitten voisi harkita Huawei P40 Pro Premium Edition, siinä on mm. 10x optinen zoom.