Mikä on perustelusi katsoa 2020-luvulla tv-kuvaa 55" tai vielä sitäkin pienemmältä näytöltä?
Kommentit (67)
Nykyaikaista ultra HD- tai 4k-telkkaria ei tosiaan kannata alle 50-tuumaisena ostaa tai HD-kuvan hyödyt jäävät huomaamatta ja hyödyntämättä. Enää ei päde se vanha sääntö että tietty metrimäärä telkkarista = tietty ideaali tuumamäärä tai muuten kuva menee mössöksi. Toki sillä lailla järkeä kannattaa käyttää että ei niin isoa telkkaria kannata pieneen olkkariin ostaa että niskat tulee kipeäksi päätä käännellessä :D
Itsellä 45m2 pieni kaksio ja 55-tuumainen telkku.
En halua katsoa huonoja ohjelmia isolta ruudulta. Kaikki hyvät leffat olen jo nähnyt 3 x. Siispä 42' riittää siltä varalta että viitsin avata sen.
Tuumat mulla on päässä eikä telkkarin näytössä.
En edes tiedä kuinka monta tuumaa tuossa on.
Enimmäkseen katson kyllä telkkaria läppärillä.
Perusteluni on köyhyys. Lahjaksi saamani TV toimii moitteettomasti ja se vähä mitä katselen näkyy riittävän hyvin. Rahat menevät muihin tarpeellisempi. juttuihin kuin toimivan laitteen vaihtamiseen.
Koska en ole onnistunut löytämään 55+ tuumaisia älypuhelia...
Useimmiten käynti optikolla auttaa.
Mullapa on kaikkeist isoin! kirjoitti:
Mullapa se vasta iso teevee onkin,koko kellarin seinä täynnä ruutua,on kuulema Suomen suurin ja ainoa! Sitten siellä on semmoset tuolit mitä on jenkeissä leffateattereissa,niissä on limupullolle ja poppareille pöytä,ja niissä on kännykkä vakkarina,langattomilla kaiuttimilla.
Sitte mulla on siellä viinikaappi ja baarikaappi.
Niiiii ja toises päässä on liukuva seinä,siitä alkaa laituri joka vie mun pikaveneelle jossa on ...enpäs kerrokkaan :D
Olipa hauskaa 😞
Blondi perui tilauksensa, kun kuuli, että Sonyn 65-tuumainen onkin televisio.
Jaa katsooko joku nykyään vielä telkkaria muut kuin vanhukset?
Nykyään työpaikat ovat niin epävakaalla pohjalla ettei kannata ostaa suurempaa, voi vielä joutua muuttamaan niin pieneen/halpaan koppiin ettei TV mahdu sisään.
Monet, nuoret varsinkin, seuraavat sarjoja pienistä tableteistaan, jopa kännyistään. Montakohan tuumaa niissä on ? Veikkaan et vähemmän kuin 55...
En tarvitse isompaa. Minulla on tuollainen päälle 30-tuumainen, muutaman vuoden vanha, erillisessä digiboksissa ja dvd-laitteessa kiinni. Sieltä katson uutiset ja Midsomerin murhan ja joskus jonkun leffan. Pääosin se on lasten käytössä ja pyörittää lastenleffoja. Ne on itse asiassa tosi hauskoja.
Polvet sen verran kipeät etten iltaisin pääsisi kontaten makuuhuoneeseen telkkarin alitse, jos siis tv olisi suurempi tulisi oviaukon eteen.
Mä en edes tiedä, minkä kokoinen tv meillä on. Muistaakseni joku yli 40 tuumaa. Hyvin tuosta näkee, on turhankin iso ehkä.
Mulle tulee huono olo jos on liian iso telkkarin ruutu. Ihan kuin joutuisi istumaan elokuvateatterissa eturivissä kun ei ole muita paikkoja jäljellä. En tykkää siitäkään.
Jättitelkkari on junttisisustuksen kulmakivi. Itse olen pitänyt huolen siitä että telkkari on pienempi kuin kirjahylly.
I've got the Power.