Mikä on perustelusi katsoa 2020-luvulla tv-kuvaa 55" tai vielä sitäkin pienemmältä näytöltä?
Kommentit (67)
26'' on just sopiva 33 m2 yksiöön. Isompi näyttäis hölmöltä.
32" kun katson niin vähän enkä jaksa kalustaa olohuonetta uusiksi ison TV takia
Minulla ei ole aavistustakaan telkkarini tuumakoosta :D Siinä se olla möllöttää jo kolmattatoista vuotta. Ei se ole edes digitv, vaan tarvitsee digiboxin.
Meillä ollut jo joitain vuosia 65' mies haluaisi vielä isomman . The Wallin.
Vierailija kirjoitti:
Iso televisio on olohuoneen kruunu
Vierailija kirjoitti:
Meillä ollut jo joitain vuosia 65' mies haluaisi vielä isomman . The Wallin.
65-jalkainen tv on jo aika iso.
Uudet asunnot rakennetaan niin pieniksi ettei kukaan täysipäinen hommaa isoa telkkaria.
Entisestäkin näkee, niin haluan käyttää rahani muuhun.
Vierailija kirjoitti:
Uudet asunnot rakennetaan niin pieniksi ettei kukaan täysipäinen hommaa isoa telkkaria.
Mulla on yksiössä 65 tuumainen mutta halusisin jo isomman.
Asuntoa kaunistaa taulut eikä ruma tv. Luovuin telkkarista neljä vuotta sitten.
Vanha Nokian putkitelkkari toimii aivan moitteettomasti. Menee napista painamalla heti päälle, ei vaadi päivityksiä, ruutua voi hakata vaikka pikkuautolla ja sormenjäljet lähtevät pyyhkäisemällä. Snookeria ja jääkiekkoa ei siitä kannata katsoa, mutta kaikkea muuta kyllä. Miksi vaihtaisin? Osaltaan myös ekologinen kannanotto.
Mullapa se vasta iso teevee onkin,koko kellarin seinä täynnä ruutua,on kuulema Suomen suurin ja ainoa! Sitten siellä on semmoset tuolit mitä on jenkeissä leffateattereissa,niissä on limupullolle ja poppareille pöytä,ja niissä on kännykkä vakkarina,langattomilla kaiuttimilla.
Sitte mulla on siellä viinikaappi ja baarikaappi.
Niiiii ja toises päässä on liukuva seinä,siitä alkaa laituri joka vie mun pikaveneelle jossa on ...enpäs kerrokkaan :D
Havahduin tässä siihen, että enpä ole tänä vuonna vielä telkkaria katsonut. No, ehtii sitä vielä. Mutta siis, koska en ole katsonut, ei tarvitse olla mitään tivaamaasi perustettakaan.
Vierailija kirjoitti:
Asuntoa kaunistaa taulut eikä ruma tv. Luovuin telkkarista neljä vuotta sitten.
Iso tv on kyllä hienompi kuin taulut
Telkkarihullu kyselee joka päivä samaa asiaa. On niin tohkeissaan, kun on just ostanut vähän isomman töllön :D
Ihan riittävän hyvin näkyy uutistenlukijan naama tuostakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iso televisio on olohuoneen kruunu
Luulin että sitä vastapäätä oleva perseenhajuinen sohva tai siinä lojuva sika.
Katson melkein kaiken nykyään älypuhelimen näytöltä. Kuva on tosi hyvälaatuinen näin 2020-luvulla.