Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kehuu muita naisia - kiusaamista vai ylireagoin?

Vierailija
25.01.2020 |

Omalla miehelläni on tapana puheissaan mainita esimerkiksi miten ”häntä hoitanut sairaanhoitaja oli kaunein näkemänsä nainen” tai miten uusi työkaveri on kaunotar tai jopa kutsua minun ystäviäni söpöiksi.

En reagoi mitenkään, mutta tosiasiallisesti olen hieman ärsyyntynyt miehen tehdessä noin. Etenkin kun en saa itse mieheltä kehuja vaan mies tykkää leikkimielisesti naureskella eri ulkonäköni osa-alueille eikä käytännössä ikinä kehu mitenkään vaan melkeinpä päinvastoin. Tosin nuo kommentit mies aina naamioi ”hauskoiksi vitseiksi.”

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon näitä samanlaisia avauksia palstalla, mistä näitä miehiä löytyy?

Porvoosta?

Vierailija
2/47 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se on vain kovin tyhmä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea helmi. Miten mies reagoi jos sinä kehut vieraita miehiä? Kokeile joskus.

Vierailija
4/47 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä? Helvetin ärsyttävää sellanen oli ja loppujen lopuksi totesin että ärsyttävä se on koko äijä, bye!

Vierailija
5/47 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ehkä sitten, mutta mitenkäs tällaiseen ongelmakohtaan voisi puuttua? Kaipaisin myös perspektiiviä siihen olenko vain yliherkkä asian suhteen vai onko miehen käytös muidenkin mielestä kyseenalaista. Ap.

Vierailija
6/47 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te löydätte noita narsistisia alistajia miehiksenne? Oikeasti?

M52, ei tulisi edea mieleen loukata kumppania

Vierailija
7/47 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittää tehdä mustasukkkaiseksi ja hakee sulta jotain reaktiota.. olin tällaisen herran kanssa ja suhde päätyi lopulta siihen, että mies mustasukkaisuuttaan ja vainoharhaisuuttaan petti selittämällä sen itselleen, niin että kuulemma en rakastanut häntä ja minä kuitenkin pettäisin ja jättäisin hänet.

Löytyispä mies joka ei pelais näitä pelejä..

Vierailija
8/47 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jatkaisi suhdetta.

Vierailija
9/47 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi käytös on narsistista. Kannattaa perehtyä aiheeseen, netistä löytyy runsaasti tietoa.

Vierailija
10/47 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ehkä sitten, mutta mitenkäs tällaiseen ongelmakohtaan voisi puuttua? Kaipaisin myös perspektiiviä siihen olenko vain yliherkkä asian suhteen vai onko miehen käytös muidenkin mielestä kyseenalaista. Ap.

Et ole yliherkkä, miehen käytös on loukkaavaa.

Vierailija
11/47 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla narsisti on jopa sanonut olevan ”skitsoidi harha”, ja että olen kaikin puolin epänormaali ja tasoton kun lähes kuolin kymmenen vuotta kestäneeseen vastaavaan temppuiluun. Lähde heti.

Vierailija
12/47 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sairasta touhua. En katselisi tuollaista päivääkään. Mistä te naiset näitä "miehiä" oikein löydätte?

Vierailija
13/47 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on poikkis, joka säännöllisin väliajoin vitsaili muista naisista. Heitti läppää, oikein ärsyttämällä ärsytti jonkin reaktion minusta esiin. Olen kyllä joskus sanonut, että jos jatkaa tuota käytöstä niin jätän hänet, ja silloin jättikin pitkäksi aikaa tuon vitsailun. Nyt sitä tapahtuu hyvin harvoin, mutta joskus kyllä.

Tekisi mieli joskus oikeasti napata kamat mukaan (ei asuta yhdessä) ja painella menemään, kun aloittaa tuon vitsailun. Ehkä teenkin sen seuraavalla kerralla. Se mitä mies ei tiedä, on että olin sairaalloisen mustasukkainen edellisessä suhteessa. Olen tehnyt paljon työtä itseni kanssa, etten enää olisi jatkuvasti mustasukkainen kaikesta, mutta kun heittää tuota läppää niin se tuntuu kyllä pahalta.

Vierailija
14/47 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti. Tapailin tällaista miestä, ja se teki samaa. Plus muut jutut kuten kaasuvalotus, manipulointi, epärehellisyys, taipumus pettämiseen, projisoi omat vikansa muihin ihmisiin, ei kykene kantamaan vastuuta teoistaan, häilyvä, henkisesti alistava, käyttää verbaalista väkivaltaa jne. En halua olla tämän miehen kanssa missään tekemisissä, hän teki elämästäni yhtä helvettiä.

Vierailija
15/47 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sairasta touhua. En katselisi tuollaista päivääkään. Mistä te naiset näitä "miehiä" oikein löydätte?

Valitettavasti tämä käytöstyyppi on miehillä jopa aika yleinen. Miehenä ei voi edes käsittää miten paljon tällaisia miehiä on, jotka dissaavat naisia. Siksi on turha syyllistää naisia, joista osa välttämättä joutuu tyytymään tällaisiin miehiin tai olemaan ilman miestä. Nämä miehet seurustelevat myös hetken aikaa aina uuden naisen kanssa kunnes luonne paljastuu naiselle. Siksi heitä on paljon vapaana ja tarjolla.

Vierailija
16/47 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä seurustelin joskus tuollaisen miehen kanssa, joka kehui muita naisia, mutta haukkui minua. Näytin kuulemma vammaiselta, kun itkin ja matki ilmeitäni pilkallisesti. Puristeli takapuoltani ja käski puristella omaansa ja vertailemaan, kuinka paljon kiinteämpi hänellä on :D ennen eroa alennuin samalle tasolle ja aloin haukkumaan häntä ja hänen ulkoista olemustaan. Kehuin myös muita miehiä. Ja voi jestas, kuinka suuttui. Samalla etsin itselleni oman asunnon.

Vierailija
17/47 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla narsisti on jopa sanonut olevan ”skitsoidi harha”, ja että olen kaikin puolin epänormaali ja tasoton kun lähes kuolin kymmenen vuotta kestäneeseen vastaavaan temppuiluun. Lähde heti.

Hui helvetti 😱

Vierailija
18/47 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviomieheni teki tätä pari vuotta. Sanoi miten pantavan näköinen työkaverinsa on. Saara Aalto järjettömän seksikäs. Jollain naisella täydellinen perse, hitto kun pääsis panemaan.

Juhlissa kun käytiin yhdessä kuiskutteli muille naisille miten kauniita ovat ja haluaisi panna heitä. Kouri peppuja.

Tekstaili rivoja muille naisille, pyysi alastonkuvia.

Loppui kun sain vihdoin tarpeekseni ja jätin hänet. Palattiin kuitenkin yhteen ja enää ei ainakaan puhu tollaisia muista naisista... epäilen että viestittelee edelleen. Mulla itsetunto aivan mennyt, mies vitsailee leveästä pepustani. En tiedä miksen pysty lähtemään..

Vierailija
19/47 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti tämä käytöstyyppi on miehillä jopa aika yleinen. Miehenä ei voi edes käsittää miten paljon tällaisia miehiä on, jotka dissaavat naisia. Siksi on turha syyllistää naisia, joista osa välttämättä joutuu tyytymään tällaisiin miehiin tai olemaan ilman miestä. Nämä miehet seurustelevat myös hetken aikaa aina uuden naisen kanssa kunnes luonne paljastuu naiselle. Siksi heitä on paljon vapaana ja tarjolla.

Tämä on totta. Mies voi olla itse ties millainen plösö ja rumilus, mutta kokee oikeudekseen arvostella ja haukkua naisten ulkonäköä.

Vierailija
20/47 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin miestä, joka ei kyllä ollut narsisti, mutta suhtautui ärsyttävästi muihin naisiin verrattuna itseeni. Laittoi siis merkille esim. naisten taidot, laittautumisen ja muun efortin, mutta ei koskaan minun. Muiden miesten mielestä hyviä puoliani ei pitänyt minään tai jopa arvosteli. Tapailu loppui sitten muihin asioihin, mutta jälkikäteen ajateltuna oli kyllä aika moukka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä