Mies kehuu muita naisia - kiusaamista vai ylireagoin?
Omalla miehelläni on tapana puheissaan mainita esimerkiksi miten ”häntä hoitanut sairaanhoitaja oli kaunein näkemänsä nainen” tai miten uusi työkaveri on kaunotar tai jopa kutsua minun ystäviäni söpöiksi.
En reagoi mitenkään, mutta tosiasiallisesti olen hieman ärsyyntynyt miehen tehdessä noin. Etenkin kun en saa itse mieheltä kehuja vaan mies tykkää leikkimielisesti naureskella eri ulkonäköni osa-alueille eikä käytännössä ikinä kehu mitenkään vaan melkeinpä päinvastoin. Tosin nuo kommentit mies aina naamioi ”hauskoiksi vitseiksi.”
Kommentit (47)
Mä alkaisin systemaattisesti kehua miehiä. Toi Vin Diesel on niin ihana, panisin ihan koska vaan! Ihana kattoo tätä ohjelmaa kun *tuo* on tässä, se on niin seksikäs. Kyllä pöksyt kastu lun näin niin upean miehen kaupassa. Meille tuli töihin tosi komea mies. Jne jne.
Kyllä tota viikon verran jaksais ja sit pistäis poikki. Tai jos joutuu etsii asunnon niin siihen asti, että viimeisen kerran sulkee ulko-oven perässään.
Kannattaa toki varautua mieheltä kunnon raivareihin tai siihen, että alkaa syyttää pettämisestä, haukkumaan huoraksi jne. Siinähän sen todellisen karvan näkee sit samalla.
Vierailija kirjoitti:
Mä alkaisin systemaattisesti kehua miehiä. Toi Vin Diesel on niin ihana, panisin ihan koska vaan! Ihana kattoo tätä ohjelmaa kun *tuo* on tässä, se on niin seksikäs. Kyllä pöksyt kastu lun näin niin upean miehen kaupassa. Meille tuli töihin tosi komea mies. Jne jne.
Kyllä tota viikon verran jaksais ja sit pistäis poikki. Tai jos joutuu etsii asunnon niin siihen asti, että viimeisen kerran sulkee ulko-oven perässään.
Kannattaa toki varautua mieheltä kunnon raivareihin tai siihen, että alkaa syyttää pettämisestä, haukkumaan huoraksi jne. Siinähän sen todellisen karvan näkee sit samalla.
Eikä pidä unohtaa "onpa mahtava bodattu vartalo, kannattas sunki käydä salilla" ym.
En nyt olisi kovin huolissani tuosta vieraiden naisten ulkonäön kehumisesta, vaikka senkin voi tehdä monella tavalla. Kurjempaa tuossa ap:n tapauksessa on miehensä suhtautuminen kumppanin ulkonäköön.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo tehoa narsistiin. Hän saa kiksinsä _sinun_ kivustasi, siitä kuinka sanansa sinuun sattuvat. Muiden miesten kehuminen on aivan liian läpinäkyvää näille psykoille. On myös huomioita, ettei se tehoa siksikään, koska narsisti ei rakasta/välitä kumppanistaan. Normaalia tunne-elämää ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa toki varautua mieheltä kunnon raivareihin tai siihen, että alkaa syyttää pettämisestä, haukkumaan huoraksi jne. Siinähän sen todellisen karvan näkee sit samalla.Ei tuo tehoa narsistiin. Hän saa kiksinsä _sinun_ kivustasi, siitä kuinka sanansa sinuun sattuvat. Muiden miesten kehuminen on aivan liian läpinäkyvää näille psykoille. On myös huomioita, ettei se tehoa siksikään, koska narsisti ei rakasta/välitä kumppanistaan. Normaalia tunne-elämää ei ole.
Kyllä. Nautinto tulee toisen alistamisesta ja siitä, kuinka näkee toisen musertuvan sairaan käytöksensä alla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa toki varautua mieheltä kunnon raivareihin tai siihen, että alkaa syyttää pettämisestä, haukkumaan huoraksi jne. Siinähän sen todellisen karvan näkee sit samalla.Ei tuo tehoa narsistiin. Hän saa kiksinsä _sinun_ kivustasi, siitä kuinka sanansa sinuun sattuvat. Muiden miesten kehuminen on aivan liian läpinäkyvää näille psykoille. On myös huomioita, ettei se tehoa siksikään, koska narsisti ei rakasta/välitä kumppanistaan. Normaalia tunne-elämää ei ole.
näinhän se on. On turha ajatella että toisen käytöksen peilaaminen jotenki auttaisi ymmärtämään.
Keltaisenreiänritari ei ymmärrä. Kokeile suomenruotsilla.