D-vitamiini oli 36, aloin syömään vitamiinilisää ja nyt en oo nukkunu ku 4 tuntia yössä?!?!?
Ja väsyttää ihan vtusti.
Nukuin jo ennen sitä huonosti ja väsytti, nyt väsyttää vieläkin enemmän.
Mistähän tämä johtuu?!?
Kommentit (39)
Syön 50 mikrogrammaa 2krt päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Stressistä?
No sitä oli aiemminkin saman verran.
Pidä viikon tauko ja katso mitä tapahtuu?
Minä saan D-lisästä ihottumaa, jos otan joka päivä. Otan kahdesti viikossa vähän isomman annoksen.
Vierailija kirjoitti:
Pidä viikon tauko ja katso mitä tapahtuu?
Minä saan D-lisästä ihottumaa, jos otan joka päivä. Otan kahdesti viikossa vähän isomman annoksen.
Aa eli toi järjetön päänahan kutitus johon herää yölläkin, voi johtuu siitä?
Aika hyvin nukut. 1-2 tuntia yössä on mulla melko vakio. Syön d-vitskua 50 mikrogrammaa/pv, mennyt vuosia jo, lisäksi omega, c- ja vahva b-vitamiini, foolihappo ja sinkki.
Paljonko siis otat 2 viikossa? Jos kokeilen sitä
Vierailija kirjoitti:
Paljonko siis otat 2 viikossa? Jos kokeilen sitä
Otan kolme 25 mikrogramman kapselia kerralla, ja tämä annos kahdesti viikossa.
Sinuna pitäisin nyt alkuun vähän pidemmän tauon, vaikka juuri sen viikon.
Luin jostain, että D-vitamiini saattaa piristää, eli sitä ei kannata ottaa ainakaan iltaisin, jos ei halua valvoa.
Vierailija kirjoitti:
Luin jostain, että D-vitamiini saattaa piristää, eli sitä ei kannata ottaa ainakaan iltaisin, jos ei halua valvoa.
Otan aamulla
Ota illalla magnesiumia, se saattaa auttaa nukkumiseen.
Vierailija kirjoitti:
Aika hyvin nukut. 1-2 tuntia yössä on mulla melko vakio. Syön d-vitskua 50 mikrogrammaa/pv, mennyt vuosia jo, lisäksi omega, c- ja vahva b-vitamiini, foolihappo ja sinkki.
Sinä nukut todella hyvin!!! Turha valittaa, minä nukun viikossa 59 minuuttia
Vierailija kirjoitti:
4 h yössä hyvin? Älä nyt viitsi! Mutta kun nukut vähemmän kuin ap, niin voitit tämän kilpailun. Tässä palkinto 🏆, ole hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
4 h yössä hyvin? Älä nyt viitsi! Mutta kun nukut vähemmän kuin ap, niin voitit tämän kilpailun. Tässä palkinto 🏆, ole hyvä.
Kiitos, pokaaleja piisaa omasta toiminnasta johtuen jo ennestään. Olen lähinnä kateellinen kun joku saa nukuttua neljä tuntia yössä. Se olisi luksusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, pokaaleja piisaa omasta toiminnasta johtuen jo ennestään. Olen lähinnä kateellinen kun joku saa nukuttua neljä tuntia yössä. Se olisi luksusta.
Eli susta on normaalia jos joku kertoo, ettei voi saada lapsia ja sinä tulet kertomaan kuinka kateellinen olet kun sulla on 15 lasta ja et enää yhtään halua, mutta sikiät vaan koko ajan lisää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä nukut todella hyvin!!! Turha valittaa, minä nukun viikossa 59 minuuttia
Olisit onnellinen, minä olen viimeksi nukkunut minuutin 1990-luvun alkupuolella >:(
Kokeile kärsimyskukkaa. Tabletteina. Itse sain siitä avun vuosikausien univaikeuksiin. Nukuin vain muutamia tunteja ennen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet siis kertakaikkiaan ylivertainen ihminen. 🏆🏆🏆Kaikessa vähän parempi muita, jopa vähän nukkumisessa.
Anteeksi nyt vain, mutta joskus voisi vain kuunnella ja lohduttaa eikä työntää toisen naamalle kuinka paljon huonommin omat tai jonkun kissan kummin kaiman asiat ovat. Tämä ei ollut vain sulle vaan ihan yleisesti neuvo kaikille näin toimiville henkilöille. Teitähän riittää.
Aina nää pokaalien halajat vievät aloittajalta keskustelun
Stressistä?