Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko oikeassa vai vieläkö jatkan etsimistä?

Vierailija
25.01.2020 |

[quote=Vierailija]Koska normaaleille ihmisille kokemattomia aikuisia ei ole olemassa. He eivät voi ymmärtää miten sellaisen tilanteeseen päätyminen on mahdollista ja vielä vähemmän he voisivat harkita suhdetta tällaisen ihmisen kanssa. Toki he voivat tällä palstalla sanoa, että ei kokemattomuudella ole väliä, jos oikea löytyy. Ei vaikka kokematon olisi nelikymppinen. Tuo on harvoja poikkeuksia lukuunottamatta valitettavasti roskaa. Tositilanteen tullen suhtautuminen onkin toisenlainen ja ei edes haluta kokeilla. Etsitään mieluummin joku normaali, jonka kanssa voi aloittaa suhteen samalta tasolta ja samoista kokemuksista.

Ja kyllä mä tämän ymmärrän. En mäkään tiedä miten suhtautuisin johonkin, joka on niin harvinaista. Varsinkin asiassa, joka on lähes kaikille ihmisille täysin normaali juttu jo teini-iästä alkaen. Siksi rehellisyys ei näissä asioissa yleensä kannata, jos haluaa kokemattomana jotain saavuttaa.[/quote]

Kirjoitin näin toiseen ketjuun. Onko tämä todellisuutta? Olenko eksyksissä mielipiteeni kanssa? Kannattaako keski-ikäisen miehen vielä uskoa ihmeeseen vai onko parempi vain löytää onni muualta kuin toisen ihmisen seurasta?

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et laittaisi tinderiin ja eri seuranhakupalstoille ilmoitusta, jossa etsit toista kokematonta? Jos teitä on niin kovin vähän, niin olisi kai ihme, että kaveri löytyisi lähikaupan kassajonosta?

Vierailija
2/54 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on nelikymppinen veli joka ei ole koskaan ollut naisen kanssa. Hänellä on monia psykologisia ja sosiaalisia ongelmia. Eläkkeellä mt syistä. Raha-asiat hoitaa holhooja. Hänellä on monta syytä olla ilman naista, täytyyhän sullakin jotain olla? Mitä et ole kertonut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et laittaisi tinderiin ja eri seuranhakupalstoille ilmoitusta, jossa etsit toista kokematonta? Jos teitä on niin kovin vähän, niin olisi kai ihme, että kaveri löytyisi lähikaupan kassajonosta?

Mun mielestä juuri näin. Miksei myös ihmistä, jolla on kokemuksia, mutta kokemattomuus ei haittaa.

Tarkoitus on kuitenkin löytää vain se yksi, ei saada satoja vastauksia tai matcheja, eikö?

Vierailija
4/54 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmistö hakee parisuhteesta helppoutta ja turvallisuutta. On oltava saman ikäinen, liki sama koulutus tai yhteiskuntaluokka, jaettava kaikki mahdolliset asiat keskenään ja saatava valitsemalleen parille hyväksyntä lähiomaisilta sekä kavereilta. Parisuhde on yhteiskunnallinen status ja jossa ei riskeerata  mitään., eikä etenkään menetetä omia kasvojaan.

Jos siis esittäydyt miehenä, jolla ei ole kokemusta naisista, juoksee enemmistö naisista karkuun. Siksi sinun täytyy ensin hahmottaa, mihin parisuhdemarkkinat yleensä ottaen perustuvat ja mitä naiset odottavat miehiltä. Harva nainen haluaa miehestä haastetta elämälleen, vaan päinvastoin saamaan  sen isähahmoisen handymanin ja jonka kanssa ns näennäisesti eletään tasa-arvoisesti. Naiset ovat hyviä keksimään selityksiä, etenkin itselleen, miksi sietävät tyhmää miestä elämässään, mutta eivät sitä miksi eivät ottaisi fiksua ja kokematonta miestä.

Ehkä sinun ei kannattaisi keskittyä siihen, missä et ole kokenut , vaan siihen missä olet hyvä ja kokenut. Jos sinulla on antaa itsestäsi yllin kyllin kaikkea muuta, niin loppujen lopuksi kokemattomuus seksissä ei ole enää ongelma. Jos olet hyvä keskustelija ja kuuntelija, niin arvosta niitä itsessäsi. 

Jos yhtään lohduttaa, niin monissa parisuhteissa kokemus toisesta sukupuolesta perustuu muutamiin seurustelusuhteisiin ja kenties lukemattomiin, pinnallisiin yhden yön seksikokemuksiin, 200 naista takana ei tarkoita, että mies olisi edelleenkään hyvä naisen kanssa. Hän saattaa osata temput ja kikat, mutta jos ns sisältö puuttuu hänen tunteistaan ja mielestään on ihan sama jos ottaisi dildon sänkyynsä kokeneen miehen sijaan.

Vierailija
5/54 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se alkaa siitä kun hyväksyt ensin itsesi etkä hae muiden hyväksyntää.

Vierailija
6/54 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaanpa, että tuon ikäiset kokemattomat ovat enimmäkseen aseksuaaleja.

Vierailija
7/54 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo väitti tavatessamme, ettei ollut koskaan seurustellut ja olevansa neitsyt. Olin asiasta vähän hämilläni, koska hän on kaunis ja olimme jo kolmekymppisiä. Jostain syystä hän oli päättänyt, että asia muuttuu ja menimme sänkyyn jo ensitreffeillä. Jos se ei ollut tarpeeksi outoa, niin se vasta oli, että päädyimme vielä avioonkin pari vuotta myöhemmin. 

Tilastojen mukaan  noin 10% ihmisistä menee hautaan seksuaalisesti kokemattomana, eli ei se kovin harvinaista ole. Saman verran kuin on Keskustan tai Vihreiden äänestäjiä.

Vierailija
8/54 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmistö hakee parisuhteesta helppoutta ja turvallisuutta. On oltava saman ikäinen, liki sama koulutus tai yhteiskuntaluokka, jaettava kaikki mahdolliset asiat keskenään ja saatava valitsemalleen parille hyväksyntä lähiomaisilta sekä kavereilta. Parisuhde on yhteiskunnallinen status ja jossa ei riskeerata  mitään., eikä etenkään menetetä omia kasvojaan.

Jos siis esittäydyt miehenä, jolla ei ole kokemusta naisista, juoksee enemmistö naisista karkuun. Siksi sinun täytyy ensin hahmottaa, mihin parisuhdemarkkinat yleensä ottaen perustuvat ja mitä naiset odottavat miehiltä. Harva nainen haluaa miehestä haastetta elämälleen, vaan päinvastoin saamaan  sen isähahmoisen handymanin ja jonka kanssa ns näennäisesti eletään tasa-arvoisesti. Naiset ovat hyviä keksimään selityksiä, etenkin itselleen, miksi sietävät tyhmää miestä elämässään, mutta eivät sitä miksi eivät ottaisi fiksua ja kokematonta miestä.

Ehkä sinun ei kannattaisi keskittyä siihen, missä et ole kokenut , vaan siihen missä olet hyvä ja kokenut. Jos sinulla on antaa itsestäsi yllin kyllin kaikkea muuta, niin loppujen lopuksi kokemattomuus seksissä ei ole enää ongelma. Jos olet hyvä keskustelija ja kuuntelija, niin arvosta niitä itsessäsi. 

Jos yhtään lohduttaa, niin monissa parisuhteissa kokemus toisesta sukupuolesta perustuu muutamiin seurustelusuhteisiin ja kenties lukemattomiin, pinnallisiin yhden yön seksikokemuksiin, 200 naista takana ei tarkoita, että mies olisi edelleenkään hyvä naisen kanssa. Hän saattaa osata temput ja kikat, mutta jos ns sisältö puuttuu hänen tunteistaan ja mielestään on ihan sama jos ottaisi dildon sänkyynsä kokeneen miehen sijaan.

Fiksu ja kokematon mies? 🤔

Vierailija
9/54 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeiden aika kirjoitti:

Vaimo väitti tavatessamme, ettei ollut koskaan seurustellut ja olevansa neitsyt. Olin asiasta vähän hämilläni, koska hän on kaunis ja olimme jo kolmekymppisiä. Jostain syystä hän oli päättänyt, että asia muuttuu ja menimme sänkyyn jo ensitreffeillä. Jos se ei ollut tarpeeksi outoa, niin se vasta oli, että päädyimme vielä avioonkin pari vuotta myöhemmin. 

Tilastojen mukaan  noin 10% ihmisistä menee hautaan seksuaalisesti kokemattomana, eli ei se kovin harvinaista ole. Saman verran kuin on Keskustan tai Vihreiden äänestäjiä.

Tuo 10% on minusta vähän liian korkea luku. Löysitkö sen jostain tilastosta?

Vierailija
10/54 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemattomissa on aina se vaara, että kun pääsevät seksin makuun niin alkavat miettimään mistä kaikesta ovat jääneet paitsi. Sitten lähdetään etsimään sitä muualta. Parhaimmillaan tajutaan, ettei oikeastaan ollutkaan niin hohdokasta ja anelevat takaisin suhteeseen.

Vierailija
11/54 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmeiden aika kirjoitti:

Tuo 10% on minusta vähän liian korkea luku. Löysitkö sen jostain tilastosta?

Luin sen jostain. Ketähän joukkoon kuuluu? Vammaisia, periksiä, uskovaisia ja jokunen taviskin. Minulla on yksi kaveri, joka pääsi poikuudestaan eroon 55-vuotiaana.

Vierailija
12/54 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne miehet, jotka tiedän olevan kokemattomia kärsivät yleensä testosteronin matalista arvoista. Se varmasti vaikuttaa omaan haluttomuuteen ja siihen, ettei vastakkaista sukupuolta kiinnosta.

Vierailija
13/54 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva nainen haluaa nelikymppisenä ruveta elämään mitään teiniromanssia miehen kanssa, jolta ne ovat jääneet aikanaan kokematta. On huomattavasti helpompaa seurustella ihmisen kanssa, jolla on realistiset käsitykset siitä mitä seurustelu on.

Vierailija
14/54 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pelkästä seksistä puhutaan, niin minun on vaikea kuvitella että juuri se siihen saakka kokemattomana pysynyt mies olisi yhtäkkiä ja hauskimmalta ja haluttavimmalta vaikuttava mies baarissa.

Jos parisuhteesta puhutaan, niinnelikymppisenä olin itse jo 25 vuoden ajan oppinut seurystelusuhteista, perustanut perheen, eronnut ja teinin äiti. Se teini oli silloin samassa vaiheessa kuin kokematon nelikymppinen mies.

Muttaon myös kokemattomia naisia. Rehellinen deitti-ilmoitus on varmaan paras tapa löytää heidät.

Vierailija
15/54 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin tietenkin laittaa. En tiedä toimisiko se vai olisi ennemminkin se seikka, joka saa ne vähätkin naiset luopumaan kiinnostuksestaan. Sitten on tietenkin julkisen häpeän puoli. En ole koskaan kertonut tilanteestani kenellekään tutulle. Tinderin kautta asia varmasti leviäisi minunkin lähipiirini tietoon. En sitten tiedä olisiko se mikään maailman suurin katastrofi, mutta tällä hetkellä haluaisin tuon tilanteen välttää, jos voisin.

AP

Vierailija
16/54 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deitti-ilmoituksiin ei kannata kertoa mitään henkilökohtaista.

Kaikkein viimeisemmäksi seksuaalista kokemattomuutta miehellä.

Kyllä ne sitten selviää, jos ja kun kiinnostus on molemmilla toista kohtaan herännyt.

Vierailija
17/54 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehelläni on nelikymppinen veli joka ei ole koskaan ollut naisen kanssa. Hänellä on monia psykologisia ja sosiaalisia ongelmia. Eläkkeellä mt syistä. Raha-asiat hoitaa holhooja. Hänellä on monta syytä olla ilman naista, täytyyhän sullakin jotain olla? Mitä et ole kertonut?

En ole asiantuntija, joten en osaa määritellä erilaisten ongelmieni määrää. Olen mielestäni muuten ihan semi-normaali ihminen. Hoidan omat asiani, elän aikuisen elämää, omaan kavereita, harrastan ja ajoittaisia tuntemuksia liittyen alemmuudentuntoon tai yksinäisyyteen lukuunottamatta kykenen toimimaan yhteiskunnan normaalina jäsenenä. Yksikään kohtaamani ihminen ei ole pitänyt mua mitenkään outona tai poikkeavana, tai eivät ainakaan asiasta ole minulle maininneet.

Varmasti jotain syitä on. Onhan niitä pakko olla. Oman aktiivisuuden puute. Ehkä jonkinlainen arkuus luonteenpiirteenä ja siihen liittyvät vaikeudet olla oma itsensä stressaavissa tilanteissa. Kyvyttömyys innostua täysillä kenestäkään ilman pidempää tuttavuutta. Itseluottamuksen puute. Nämä tulivat nopeasti mietittynä mieleeni.

AP

Vierailija
18/54 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitus on kuitenkin löytää vain se yksi, ei saada satoja vastauksia tai matcheja, eikö?

Tarkoitus on löytää se yksi. Olet oikeassa.

Mä kuitenkin haluan uskoa, että olen ihmisenä muutakin kuin kokemattomuuteni. Siksi koen, että sen mainostaminen on hieman kaksipiippuinen juttu. Siinä saa karsittua pois he, joille asia on kynnyskysymys, mutta samalla se korostaa liikaa, että tämä on mitä olen, ja tämä on se mikä määrittää minut. Minulle se on vain yksi osa kahden ihmisen välistä kanssakäymistä. Ehkä olen väärässä. 

AP

Vierailija
19/54 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en hirveästi piittaa tuollaisesta naiset tätä ja miehet sitä - ajattelutyylistä. Vaikka varmasti sukupuolilla on jotain yhtenäisiä linjoja ja käyttäytymismalleja, niin en näe miten ne ovat relevantteja mun tilanteessa. Mä etsin yksilöä - en sukupuolensa edustajaa. Ei sillä ole merkitystä onko hän sellainen kuin oletetaan stereotypisen naisen olevan. Oleellista on, että hän hyväksyy minut, pitää ja on kiinnostunut minusta ja se, että meillä on hauskaa yhdessä. 

Omien vahvuuksien korostaminen ja niistä itseluottamuksen hakeminen on taas hyvä neuvo. En voi ajatella, että yksi (vaikkakin suuri) poikkeavuus vie pois muun arvoni ihmisenä ja kumppanina. Pitää uskoa, että voi olla hyvä ja kiinnostava persoona. Pyrkiä olemaan oma itsensä niin paljon kuin mahdollista ja luottaa siihen, että se sille yhdelle riittää. Keskustelu, kuuntelu, spontaanius, elämänilo, sisäinen rauha. Kaikkea noita uskon itsestäni ainakin jonkin verran löytyvän.

AP

Vierailija
20/54 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se alkaa siitä kun hyväksyt ensin itsesi etkä hae muiden hyväksyntää.

Tämä on hyvä neuvo ja asia, jonka kanssa olen jo pitkään paininut ja sitä yrittänyt selättää. Haluan hyväksyä itseni ja tilanteeni, mutta samalla haluan siihen myös muutosta. Ehkä tärkeintä olisi pyrkiä unohtamaan se häpeäntunne, joka on läsnä jokapäiväisessä elämässäni ja nähdä itsensä kokonaisena ihmisenä jolta nyt sattuu puuttumaan yksi olennainen kokemus. Tällainen ajattelutavan muutos toisi mukanaan itseluottamusta olla oma itsensä ja rohkeutta ottaa riskejä, joita en ennen kokemattomuuteni takia ottanut. Se poistaisi tai ainakin vähentäisi sitä pelkoa, jota tunnen, kun mietin miten muut ihmiset reagoivat tai suhtautuvat minuun. Se helpottaisi kaikkea tekemistä. 

En kuitenkaan halua luopua toisten hyväksynnän hakemisesta sillä onhan parisuhde toisen ihmisen hyväksymistä, ymmärtämistä ja kunnioittamista. Jos se on tavoitteeni (oli miten epärealistinen hyvänsä) niin en voi olla itsekäs ja pitää itseäni valmiina tai kaikille sopivana ihmisenä, vaan minun pitää löytää se hyväksyntä jostakin ja joltakin.

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme