Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Narsistien "huvittavimmat" tempaukset

Vierailija
24.01.2020 |

Meillä eksä kantoi pesukoneen pihalle lumisateeseen,kun sitä ketutti etten idiootti ollut sitä tyhjentänyt. Päätti ettei tarvita pesukonetta sitten laikaan.

Jälkeenpäin naurattaa,että voi ihminen olla niin pimeä.

Kommentit (1968)

Vierailija
1841/1968 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin vuosi (ruman) eron jälkeen exä ehdotti ihan puskista kolmen kimppaa minun ja silloisen uuden tyttöystävänsä kanssa. Myönsi/väitti manipuloidakseen että olisi edelleen rakastunut minuun, mutta haluaisi jatkaa vaan seksisuhteena jossa olisin kolmas nainen heidän makuuhuoneessaan mutta itselläni ei silti saisi olla muita kumppaneita yhtä aikaa. Vihjaili että heillä kyllä saattaisi olla myös muita "leikkikavereita"  ja sen pitäisi olla minulle OK. Oli karmivan lipevä ja pitkä manifesti jonka oli viestinä kirjoittanut, estin hänet. Itkunauruhymiö olisi ollut kyllä sopiva., kun hetken kuvittelin mielessäni sen valtavan draaman johon tuo tilanne veisi, varmasti olisin saanut todella hellää jälkihoivaa ex-tyttöystävänä vastarakastuneen parin sängyssä.

Narsistit ovat usein rajattomia, joten voivat helposti ehdottaa tällaisia. Kokeili kepillä jäätä, miten reagoit. Jos olisit suostunut niin tämän jälkeen olisi mahdollisesti haukkunut sinut uuden naisen säestäessä.

Vierailija
1842/1968 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistin edessä ei saa antautua, muuten narsisti pitää heikkona ja kiusaaminen vaan jatkuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1843/1968 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittavinta oli kun entinen mieheni piti yhteyttä kaikkiin entisiin naisiinsa. Olivat hänen mukaansa hyviä ystäviä. Kuitenkin oli mustasukkainen heidän uusista parisuhteista. Myöhemmin selvisi että tämä on hyvin tyypillistä käytöstä narsisteille. Että pidetään naisrinkiä ns varalla.

Tiedän yhden narsistin, joka puhuu kaikkien exien kanssa, mutta sitten heidän selkänsä takana puhuu heistä huonoa. Se on tyypillistä narsistista käyttäytymistä - he valehtelevat maailmalle ja pitävät kaiken väärinkäytön ja haitan suljettujen ovien takana. Tämä nimenomainen narsisti on 60-vuotias ja on edelleen sarjahuijari ja psyopaattivalehtelija.

Kuulostaa mun eksältä, mutta varmaan niitä on enemmänkin. En ole suostunut hänen rinkiinsä. Varmaan haukkuu minua silti, sitähän en voi estää. Hän myös puhui jatkuvasti eksistään. Joko avoimesti tai peitellysti.

Vierailija
1844/1968 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin vuosi (ruman) eron jälkeen exä ehdotti ihan puskista kolmen kimppaa minun ja silloisen uuden tyttöystävänsä kanssa. Myönsi/väitti manipuloidakseen että olisi edelleen rakastunut minuun, mutta haluaisi jatkaa vaan seksisuhteena jossa olisin kolmas nainen heidän makuuhuoneessaan mutta itselläni ei silti saisi olla muita kumppaneita yhtä aikaa. Vihjaili että heillä kyllä saattaisi olla myös muita "leikkikavereita"  ja sen pitäisi olla minulle OK. Oli karmivan lipevä ja pitkä manifesti jonka oli viestinä kirjoittanut, estin hänet. Itkunauruhymiö olisi ollut kyllä sopiva., kun hetken kuvittelin mielessäni sen valtavan draaman johon tuo tilanne veisi, varmasti olisin saanut todella hellää jälkihoivaa ex-tyttöystävänä vastarakastuneen parin sängyssä.

Olisit sanonut, että sulla on jo toimiva kuuden kimppa viiden miehen kanssa. Eksän tyttöystävä ei kelpaa sukupuolensa vuoksi ja eksä ei taas muiden ominaisuuksiensa valossa täytä vaatimuksia.

Vierailija
1845/1968 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni kaksi eksää oli kasvanut ongelmaperheessä, jossa äiti oli alkoholisti ja epäluotettava.

Siinä joutui sitten näin myöhemmin kumppani "maksumieheksi" hyvittämään tätä, kun ilman äitiä joutui kasvamaan.

Ihan samansuuntaiset käytösmallit oli molemmilla.

Kun huomasivat kanssani olevan turvassa ja saavan sitä ehdotonta rakkautta vihdoinkin, niin homma oikein riistäytyi käsistä. Alkoi kaikenmaailman kontrollointi, vahtiminen ja arvostelu.

Kaikessa "piti voida luottaa", toinen sai raivokohtauksen jo siitä, kun sanoin tehneeni vaikka lihakeittoa, enkä kalakeittoa. Minun piti nyt olla se, joka antoi sen jatkuvuuden tunteen. Tällä "mom-zonella" myös minua, sanomisiani ja vaikka pukeutumistani häpeiltiin.

Toinen oli vielä pahemmin kiinni äidin tekemissä ruuissa, aina jos olin tehnyt ruokaa, niin nyppi ja tökki sitä haarukalla ja määki että äiti teki paremmin!!

Voi olla, että on aikamoista keittiöpsykologiaa, mutta kyllä tuo ilman äitiä kasvaminen on jotain vaikuttanut ja aiheuttanut häiriökäyttäytymistä.

Molemmilla eksillä nämä äidit olivat ainakin silloin elossa ja pitivät yhteyttäkin. Kysyin, että voisko tän mamman kanssa nyt aikuisena voinut selvittää asioita.

Ei tietenkään ja tästäkin vaan suututtiin.

Oli hieman OT aiheeseen, mutta tuollainen narsistiselta vaikuttava käytös voi olla tätäkin. Ja omia haasteitaan ei halua selvittää ja vaan tökkii sitä kumppania.

Miesnarsistin syntymekanismi on "kuollut" äiti.

Mites teidän seksielämä näissä suhteissa?

Vierailija
1846/1968 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistille kaikki exät ovat omissa puheissaan yleensä jotenkin viallisia ja sekoja. Ainoa poikkeus voi olla henkilö kenen kanssa narsistilla on lapsia, sillä voi puheissaan korottaa hänet pyhimykseksi, jotta saa pidettyä uuden puolison varpaillaan. Tahallista mustasukkaiseksi tekemistä siis.

Vierailija
1847/1968 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

100% narsisti exäni josta olen tähänkin ketjuun kirjoitellut, tuntuu sekoavaa koko ajan lisää. Nyt osa manipuloinnista ja henkisestä väkivallasta on alkanut kohdistumaan teineihimme.

Ex ei hyväksy, että en halua viestitellä hänen kanssaan joka päivä. Kun en reagoi, hän alkaa haukkumisen viesteissään ja niitä saattaakin tulla 10 päivässä. Eli pystyy riitelemään yksin , minä kun en edes vastaa hänen haukkumisviesteihin. Nyt kaksi teiniä kolmesta teinistämme on jo laittanut poikki välit isäänsä.

Ex huutaa, raivoaa, uhkailee ja kiristää lapsiamme jos lapset eivät tottele häntä.

En tiedä miten tätä kestää siihen asti että kuopus täyttää 18v.

Vierailija
1848/1968 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsistille kaikki exät ovat omissa puheissaan yleensä jotenkin viallisia ja sekoja. Ainoa poikkeus voi olla henkilö kenen kanssa narsistilla on lapsia, sillä voi puheissaan korottaa hänet pyhimykseksi, jotta saa pidettyä uuden puolison varpaillaan. Tahallista mustasukkaiseksi tekemistä siis.

Minä eli lasten äiti olen narsistieksän mielestä narsisti, hullu, sekopää, hoidon tarpeessa, skitsofreenikko ja sekaisin 😀 Jännä juttu en mun ei ole tarvinnut koskaan haukkua häntä hänelle itselleen vaan olen grey rock. Mutta minä tiedänkin mikä ex on - pesunkestävä narsu.

Vierailija
1849/1968 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole aikaa eikä jaksamista kertoa kaikkea.

Kun oltiin muuttohommissa, minä, kolmovuorotyössä käyvä jouduin hoitamaan kaiken. Työtön narsisti istui pelaamassa nettipokeria. Kun valitin, hän sanoi että mulle jää monta tuntia vuorokaudessa töiden lisäksi.

Sama argumentti hänellä oli ollut normaalistikin, mutta tää että lopulta minä ja pari sukulaista ja kaveria teimme muuttohommia yhden istuessa pelaamassa nettipokeria, on niin hullu tilanne että naurattaisi jos ei itkettäisi. Otti välillä myös päiväunet.

Ei siinä, teki välillä hommiakin, mistä sai syyn sanoa tehneensä paljon enemmän kuin minä.

Vierailija
1850/1968 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä heitti mun puhelimen leivinuuniin, kun sanoin soittavan äidilleni, en kuulemma huomioinut häntä riittävästi. Eron jälkeen soitteli ja viestitteli jatkuvasti, yritti manipuloida ja raivosi kun ei onnistunut. Muutaman kerran kävi oven takana riehumassa. Muutto ja numeron vaihto auttoi, en ole kuullut hänestä mitään vuosiin.

Vierailija
1851/1968 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheiseni kuoli. Suhde narsistin kanssa oli vielä niin tuore, muutaman viikon kestänyt, että en ottanut häntä mukaan hautajaisiin. Narsisti pommitti viesteillä koko hautajaisten ajan. En saanut surra ja olla rauhassa edes hautajaisten aikaa. Kirjoitti sitten että häntä ei saa unohtaa. Jälkeenpäin sitä on vasta ymmärtänyt kuinka sairasta tuollainen käytös on. Hän vaati huomiota viestittelyllään ja soitoilla vuorokauden ympäri. Myös öisin tuli viestejä joihin piti heti reagoida.

Vierailija
1852/1968 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksukengät jalkaan ja pakoon...

Vierailija
1853/1968 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen naapuri ryyppäsi ukkonsa kanssa ja kapakkaan lähtiessä tuli meidän pihalle ja näytti takkinsa suojasta keskaria.

Seuraavana päivänä touhusi takapihalla jalassaan vaaleanpunaiset minishortsit ja hädintuskin päällä pysyvä musta toppi. Tuli sitten pensasaitoja saksimaan niin että käsien varassa nosteli rintojaan tyrkylle.

Ei ollu ei hoikka tyttö 🤭

Vierailija
1854/1968 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entinen naapuri ryyppäsi ukkonsa kanssa ja kapakkaan lähtiessä tuli meidän pihalle ja näytti takkinsa suojasta keskaria.

Seuraavana päivänä touhusi takapihalla jalassaan vaaleanpunaiset minishortsit ja hädintuskin päällä pysyvä musta toppi. Tuli sitten pensasaitoja saksimaan niin että käsien varassa nosteli rintojaan tyrkylle.

Ei ollu ei hoikka tyttö 🤭

Tyttö selkeästi onnistui saamaan hakemansa huomion kun sinäkin muistat mitä hänellä oli päällään.

Kuinka tämä nyt liittyy ketjuun?

Vierailija
1855/1968 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jakoi asunnon kahteen alueeseen. Minun (sotkuinen alue) ja hänen puhdas. Toimenpiteen syynä oli että sotkin hänen mielestä liikaa. En saanut laittaa tavaroitani " puhtaalle puolelle"

Sama!!

Aina oli oltava putipuhdasta. Kantoi mun tavarat kaikki oventaakse samaan kasaan, riippumatta oliko vaate vai mikä.

Vierailija
1856/1968 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eksyttäjä aka kodinkoneiden ulosheittäjä oli aluksi todella hurmaava, rakastunut, palvova ja halusi nopeasti yhteen saman katon alle. Hyvän näköinen, menestynyt ja ammatissaan arvostettu. Olin aivan otettu, koska en ollut saanut noin ylitsevuotavaa kohtelua. Olin myös nuori, juuri valmistunut ja vähän hukassa elämässäni. 3 kk jälkeen muutin luokseen. Sitten alkoi tapahtua. Eroon pääsy oli parin kuukauden prosessi. Sen verran hyvin oli kertonut, mitä voisi minulle tai perheelleni tehdä, että en uskaltanut jättää. Aloin käyttäytyä väärin ja välillä pitää pääni. Pelotti oikeasti välillä, käykö se kunnolla kiinni. Pari kuukautta perseiltyäni yksi aamu hän ilmoitti, että kerää tavarasi, uusi tyttöystävä muuttaa tänne viikonloppuna. Ja niinhän se muutti.

Uskomaton tarina!!

Ihme tyyppi!!!!!

Naura hänelle. Naurettava tyyppi. Ei muuta.

Vierailija
1857/1968 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekeekö se ihmisestä narsistin, jos hän suuttuessaan vaikka kantaa sen pesukoneen ulos?Eiköhän tuollaiset tempaukset mene ihan suuttumisen piikkiin. Toki sekin on jonkinsortin narsistinen kolaus, mutta ei sellainen ihmisestä narsistia tee

Vierailija
1858/1968 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

T:Psykiatrinne. Laitan laskun sitten postissa tulemaan. kirjoitti:

Viestien perusteella suurin osa tapauksista ei liity millään tavoin narsistisuuteen vaan normaaleihin parisuhderiitoihin ja mustasukkaisuuteen. Vastakkaista osapuolta lyödään narsistin leimakirveellä jottei hänen mielipidettään asiasta edes tarvitse yrittää ymmärtää. 

Eivät nuo narsismista monikaan ole tosiaan esimerkkejä vaan sairaalloisesta mustasukkaisuudesta.

Vierailija
1859/1968 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"..aluksi todella hurmaava, rakastunut, palvova.."

Suomalainen mieshän ei luonnostaan ole tälläinen, joten hälytyskellojen tulisi soida liiasta huomionnista!

Muista kulttuureista tuleviin ei varmaan päde samalla tavalla.

1860/1968 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bidenin ja muitten "ei venäjäystävällisten" porttikiellot Venäjälle. :oD 

Sama kun tulis kielto puolitutun mökin p.skahuussin taakse menemästä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi