Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä jos rakkaus löytyy liiankin läheltä?

Vierailija
24.01.2020 |

Eli olen tilanteessa, jossa tunteita on herännyt yhteisen perheystävämme miestä kohtaan ja pelkään että tunteet ovat molemminpuoliset :-( Ollaan paljon perheiden kanssa tekemisissä ja meillä on yhteisiä matkoja. Tässä tulee nyt tuplapettäminen :-( Miten olette edenneet tällaisessa tilanteessa?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt aiheesta monia elokuvia ;)

Vierailija
22/35 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos se tosiaan on elämäsi rakkaus niin ok. Jos taas joku ohimenevä ihastus niin unohda koko juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ensin ero miehestäsi ja mieti sitten, mitä elämältäsi haluat. Tuskin haluat tuhota kahta perhettä.

Vierailija
24/35 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samassa tilanteessa ystäväpariskunnan miehen kanssa. Meillä molemminpuolinen ihastus on kestänyt nyt 8 vuotta, sitä ennen olimme kavereita vuosikausia. Tänä aikana olemme sortuneet suutelemaan muutaman kerran, toisinaan viesteilemme näistä haluistamme. Välillä ryhdistäydymme ja pysymme täysin erossa näistä fiiliksistä, pisin "ero" oli pari vuotta. Tuona aikana näimme kyllä muuten, mutta tämä erityinen yhteys oli poikki. Silti joku vetää aina uudestaan yhteen. Pelkkä katse riittää...

Nyt on taas menossa tauko tai "ero" tästä ylimääräisestä, toivottavasti lopullinen. En halua vaihtaa omaa miestäni tähän toiseen, eikä hänkään minua omaan vaimoonsa. Jokin magneetti meitä silti pitää kiinni toisissamme. Haluan tämän nyt poikki, ennen kuin tässä käy pahasti. Saapa nähdä onnistuuko tällä kertaa.

Vierailija
25/35 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen samassa tilanteessa ystäväpariskunnan miehen kanssa. Meillä molemminpuolinen ihastus on kestänyt nyt 8 vuotta, sitä ennen olimme kavereita vuosikausia. Tänä aikana olemme sortuneet suutelemaan muutaman kerran, toisinaan viesteilemme näistä haluistamme. Välillä ryhdistäydymme ja pysymme täysin erossa näistä fiiliksistä, pisin "ero" oli pari vuotta. Tuona aikana näimme kyllä muuten, mutta tämä erityinen yhteys oli poikki. Silti joku vetää aina uudestaan yhteen. Pelkkä katse riittää...

Nyt on taas menossa tauko tai "ero" tästä ylimääräisestä, toivottavasti lopullinen. En halua vaihtaa omaa miestäni tähän toiseen, eikä hänkään minua omaan vaimoonsa. Jokin magneetti meitä silti pitää kiinni toisissamme. Haluan tämän nyt poikki, ennen kuin tässä käy pahasti. Saapa nähdä onnistuuko tällä kertaa.

Tietääkö nuo teidän aviopuolisot tästä teidän kuviosta?

Vierailija
26/35 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö nuo teidän aviopuolisot tästä teidän kuviosta?

Ihan varmasti tietää, mutta seuraa vaan hiljaa sivusta.

Vierailija
27/35 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että kuvittelet sen olevan molemminpuolista suurta ihastusta. En luottaisi kehenkään, joka puolisonsa silmien alla tekee jotain tuollaista. Saman tekisi minullekin.

Vierailija
28/35 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan noin läheltä en katsoisi, onko ruoho vihreämpää aidan toisella puolella. Minäkin suosittelisin nyt miettimään, mistä oikeasti voisi olla kyse. Jos oikein rohkea olet, niin sanot asiasta ihan ääneen kaikille osapuolille, jolloin se tunteiden käsitteleminen on helpompaa. Ihmiset on tottakai erilaisia, mutta jos minun ystäväni kertoisi minulle, että hän on ihastunut mieheeni, niin antaisin ison halauksen ja kyselisin paljon kuulumisia. Käsittelisin asian, niinkuin aikuisten on suotavaa käsitellä asia.

Vierailija
29/35 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavaperheen nainen jota pidin ystävänäni oli lähennellyt aina miestäni humalassa tietämättäni. Tuttavaperheen mies kertoi tästä minulle lopulta ja selvisi, miksi mies ei millään halunnut näitä kahta enää tavata. Eikä siinä vielä kaikki, tämä nainen oli sitä mieltä, että tunteet ovat molemminpuoliset. Aviomiehensä mukaan oli lähennellyt hänen ystäviään myös.

Ota huomioon, että juuri kukaan ei arvosta tuollaista mitä nyt teet. Jos taas olette molemmat samanlaisia, ettei moraali sano mitään tuollaisesta, niin ansaitsette toisenne. 

Vierailija
30/35 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

EROA MIEHESTÄSI JA PANE SITÄ KAVERIMIESTÄ. SITTEN EROAT SIITÄKIN JA PANET NAAPURIN PENTTIÄ, KUNNES PENAN VELI MAKE TULEE KUVIOIHIN. PYÖRÄYTÄ JOKAISELLE NIISTÄ KALJASIEPOISTA PENIKKA JA KERJÄÄ ELARIT. EI TARVI TÖISSÄ KÄYDÄ JA MAKKARISSAKIN ON TARPEEKSI VAIHTELUA. KYLLÄ KELPAA!

Vierailija
31/35 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti tarkasti ennen kuin teet mitään. Tässä voi käydä monella tavalla.

Ensin suosittelisin, että arvioit nykyisen parisuhteen. Rakastatko puolisoasi vielä? Oletteko onnellisia yhdessä? Jos ette, eroaisin hänestä ensin, ennen kuin lähden uuteen suhteeseen.

Jos tästä tulee tuplapettäminen ja päädytte yhteen, teillä on kaksi vihaista exää jotka syyttävät teitä perheen rikkomisesta. Jos teillä on lapsia, joudutte rajuun huoltajuuskiistaan. Kaikki asiat on hankala hoitaa, koska exät vihaavat heitä. Saatte varmasti myös omilta perheiltänne vihaisia reaktioita.

Jos kyse on oikeasti rakkaudesta, sille ei ehkä voi mitään. Kannattaa kuitenkin harkita pitkään, miten etenet. Älä ota pettämistä ensimmäiseksi vaihtoehdoksi.

Vierailija
32/35 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan klassinen tapaus. Naida naksuttelette menemään kunnes kärähdätte ja sitten uitte kuiville miten parhaiten taidatte.

Vierailija
33/35 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa asetelmassa ole sellaista kuin oikea rakkaus. Se olisi vain valhetta, itsekkyyttä ja tuhoa.

Vierailija kirjoitti:

Mieti tarkasti ennen kuin teet mitään. Tässä voi käydä monella tavalla.

Ensin suosittelisin, että arvioit nykyisen parisuhteen. Rakastatko puolisoasi vielä? Oletteko onnellisia yhdessä? Jos ette, eroaisin hänestä ensin, ennen kuin lähden uuteen suhteeseen.

Jos tästä tulee tuplapettäminen ja päädytte yhteen, teillä on kaksi vihaista exää jotka syyttävät teitä perheen rikkomisesta. Jos teillä on lapsia, joudutte rajuun huoltajuuskiistaan. Kaikki asiat on hankala hoitaa, koska exät vihaavat heitä. Saatte varmasti myös omilta perheiltänne vihaisia reaktioita.

Jos kyse on oikeasti rakkaudesta, sille ei ehkä voi mitään. Kannattaa kuitenkin harkita pitkään, miten etenet. Älä ota pettämistä ensimmäiseksi vaihtoehdoksi.

Vierailija
34/35 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota ensin ero miehestäsi ja mieti sitten, mitä elämältäsi haluat. Tuskin haluat tuhota kahta perhettä.

Tuhoa miehesi perhe ensin ja ryhdy vasta sitten miettimään mitä haluat. Hei haloo?

Vierailija
35/35 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtakaa keskenänne toistenne miehet?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme