Halla-aho tunnusti ihmisen aiheuttaman ilmastonmuutoksen
Alkaako se eliittihumanisti lipsua vihervassariaatteeseen?
Ehkä olisi aika laittaa "mestari" vaihtoon.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Nuo ehdotukset tulivat Halla - aholta jo 2018.
Yksinkertaiset ihmiset nielevät kaiken valhepropagandan persuista.
Taas se nähdään: vihervassarit eivät halua tehdä mitään konkreettisia toimia ilmaston hyväksi.
Kunhan vaan saa huutaa ja haukkua muita hysteerisesti. Kuvottavaa.
Ja kääriä rahat.
Vierailija kirjoitti:
Eilinen päivä jää historiaan Mestarin petoksesta, päivänä jona Perussuomalaisten alamäki alkoi. Itse etsin jo uutta puoluetta ensi vaaleihin.
Silakan unelmia. 🐟
Halla-aho nyt onkin umpijuutalainen
Onhan Halla-aho tunnustanut aviottoman lapsensakin, eli so?
Vierailija kirjoitti:
Onhan Halla-aho tunnustanut aviottoman lapsensakin, eli so?
Urputuksesi on kuvottavaa.
Mitä sinun mielestäsi pitäisi tehdä ilmaston hyväksi? Oletko ajatellut?
T. Ex - vihreä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo ehdotukset tulivat Halla - aholta jo 2018.
Yksinkertaiset ihmiset nielevät kaiken valhepropagandan persuista.
Taas se nähdään: vihervassarit eivät halua tehdä mitään konkreettisia toimia ilmaston hyväksi.
Kunhan vaan saa huutaa ja haukkua muita hysteerisesti. Kuvottavaa.
Ja kääriä rahat.
Nimenomaan. Kunpa ihmiset näkisivät tuon kusetuksen läpi.
Olen tehnyt omassa elämässäni tarvittavat toimenpiteet, puuttuu enää konkreettiset, kovat toimet ilmaston hyväksi. Ja ne löytyivätkin persuilta. Samantekevää, ovatko he persuja, vai keitä. En voi yksin saada globaaleja ilmaston tuhoajia asioihin - vain poliitikot pystyvät tekemään sen. Enkä halua, että herrat ja rouvat pääsevät kuppaamaan enempää rahojani.
Olen äärimmäisen huolestunut ilmastonmuutokesta, sen voin sanoa.
T. Ex - vihreä
Suomalaisten on aivan höpönpöppöä osallistua mihinkään peräkammarin ilmastotalkoisiin, joihin muu maailma ei sitoudu. Jokainen järjellä varustettu ihminen tämän ymmärtää. Se, että harvaan asutussa suurten vuodenaikavaihteluiden ja etäisyyksien maassa ei ole järkeä siirtyä autottomuuteen vain, koska Helsingissä päättäjät ajaa taksilla 100 metrin matkoja, ei ole ilmastonmuutoksen kieltämistä. Se on realismia.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisten on aivan höpönpöppöä osallistua mihinkään peräkammarin ilmastotalkoisiin, joihin muu maailma ei sitoudu. Jokainen järjellä varustettu ihminen tämän ymmärtää. Se, että harvaan asutussa suurten vuodenaikavaihteluiden ja etäisyyksien maassa ei ole järkeä siirtyä autottomuuteen vain, koska Helsingissä päättäjät ajaa taksilla 100 metrin matkoja, ei ole ilmastonmuutoksen kieltämistä. Se on realismia.
Se on puhdasta realismia. On aika lopettaa itsepetos.
Vaadin poliitikoilta konkreettisia toimia. Saisivat hävetä silmät päästään.
T. Ex - vihreä
Vierailija kirjoitti:
Jussi puhuu vain omasta puolestaan. Jos puheet alkaa lipsua vihervassulinjoille niin pistetään ukko vaihtoon ja jämäkämpi mies tilalle, vaikkapa Turtiainen.
Ano Turtiainen on mies eikä mikään citypyöräilijä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jussi puhuu vain omasta puolestaan. Jos puheet alkaa lipsua vihervassulinjoille niin pistetään ukko vaihtoon ja jämäkämpi mies tilalle, vaikkapa Turtiainen.
Ano Turtiainen on mies eikä mikään citypyöräilijä!
Moi silakka ;)
Kuuntele tämä: Youtube: Työmiehen tuumaustunti 23.1.
Siinä kaikki ne kovat toimenpiteet ilmastonmuutokseen, joita olen odottanut vuodesta toiseen.
Ollaan sovinnossa ja kaikkea hyvää.
T. Ex - vihreä
Minulla on pari kysymystä vihreille: miksi Suomen pitää olla kaikessa hyvesignalointiin liittyvässä aina se mallioppilas vaikka siitä tulisi ns penalttia tavalliselle kansalaiselle? Ja laitetaan toinen päälle, miksi tavallisen suomalaisen pitää osallistua tähän kellokkaiden typerään mallioppilaana olemiseen?
Kerros nyt kun tällainen yksinkertainen DI ei oikein ymmärrä?
No se taiskin olla viestisi faktaosuus, muutenhan se oli pelkkää tillasenpussin sisältöä.