Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko jonkun mielestä nainen karvoilla ”eroottinen”?

Vierailija
24.01.2020 |

Vai aina ruma/rumempi kuin sileä?
Jos naisella (sinä tai näkemäsi sivullinen nainen) on karvoitus luomuna alapäässä ja kainaloissa, voiko mielestäsi olla kaunis, seksikäs ja eroottinen?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karvoitus iso turn off!

Harmaa karvoitus on turn off, joillakin kolmikymppisilläkin jo on, sniis.

Vierailija
22/24 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kuule ap, jos olis tarkoitettu, että meidän täytyy poistaa karvamme, syntyisimme jonkilainen karvojenleikkaaja mukanamme!

Samoin myös jos olis tarkoitettu, että kirjoittelemme vauvapalstalle, toki oisimme syntyneet jonkinlainen tablettikone kädessä valmiina netin kera ja vauvapalsta aloitussivuksi laitettuna. Vaan emmepä ole ja täällä kuitenkin kirjoittelemme!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä naisen eroottisuus liittyy muihin asioihin kuin karvoitukseen. Eroottisuus on niin paljon käytöksessä ja päänupin sisällössä. Mutta mielipidejuttujahan nämä ovat.

Vierailija
24/24 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen sen verran vanhoillinen tms. että mielestäni naisen kainalot ja sääret tulisi olla sileät.

Pimppikarvoitus puolestaan on ihan kiva, ja parempi kuin posliini. Siis tarkoitan 'karvoituksella' sellaista siistiä ja naisellista kolmioa, ei mitään järjetöntä rymeikköä joka leviää reisille asti.

M53

Kylläpä se karvainen versio taitaa olla vielä vanhempaa perua, tiedoksi "vanhoilliselle".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi