Työkaverin hengitys haisee
Uuden työkaverin hengitys haisee kuvottavalle. Teemme paljon töitä yhdessä ja tilanne on minulle kestämätön. Haju on aivan käsittämättömän pistävä löyhkä, joka jää leijailemaan huoneeseen pitkäksi aikaa hänen lähdettyäänkin tilasta. Yritän hengittää suun kautta hänen kanssaan puhuessa, muttei se paljon auta, kun itsekin joudun paljon puhumaan. Tilanne alkaa olla niin sietämätön ja olen pohtinut jopa työpaikan vaihtoa. Hän on muuten ihana ihminen ja hyvä työssään, enkä haluaisi loukata häntä mitenkään. Mitä tekisitte tilanteessani?
Kommentit (26)
Karppaamiseen liittyvä ketoosin haju on ohimenevää. Ei pitäisi haista jatkuvasti.
Itselläni hammaslanka oli ratkaisu, aiemmin käytin sitä vain harvoin. Käynti hammaslääkärillä, nolla reikää niin kuin kaikki nämä 40+ vuotta, mutta siinä se ratkaisu lopulta oli. Nykyisin on ihan tapa käyttää hammaslankaa ruokailun jälkeen ja purskutella samalla hieman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarjoa sille väkeviä minttupastelleja, ja ota itekin samalla ettei se ala epäilemään.
Sellaisiako, jotka ovat täynnä makeutusaineita ja pistävät vatsan sekaisin?
Mitä sillä väliä. Pieru on aina mukavampi ja naurattaakin kovasti. Joka pieruaan pidättelee niin sitä tikulla silmään.
Höpö höpö, joka vanhoja muistaa, sitä tikulla silmään.
Pierusta on sitten ihan oma sananlaskunsa.
Hampaiden harjaus, hammasväliharjaus/lankaus, kielen puhdistus, suuvesi ja vielä proput pois nielurisoista lusikalla painellen aika-ajoin. Eipä nämä ohjeet aloittajaa tosin auta jos ei pysty ottamaan asiaa puheeksi.
Mikä ruokavalio hänellä on? Jos karppaa, niin voi haista siksi. Itse joskus huomaan hieman haisevani, jos syömisestä on pitkä aika ja jos en ole juonut tarpeeksi.