Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten nuori mies saa tyttöystävän?

Vierailija
23.01.2020 |

En ole ikinä seurustellut. Olen 27-vuotias. En osaa tai uskalla lähestyä ketään eikä kukaan ole koskaan osoittanut minulle olevansa kiinnostunut. En myöskään oikein käy paikoissa joissa naisia tapaisi. Ulkonakin liikun lähinnä vain öisin.

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No menemällä juttelemaan naisille ja panosta uraan ja ulkonäköön. Siitä se lähtee.

Vierailija
2/74 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele itsellesi joku taito. Naiset tykkää taitavista miehistä.

Opettele tanssimaan, opettele kävelemään käsillä yms.

Itse opettelin pyörittelemään nuntsukoita ja hyppäämään kylmiltään voltin. Pari kertaa tulin aina naamalleni mutta nykyään voin hypätä voltin vaikka kaupan ostoskärryihin ja surffata menemään.

Olin 25 kun sain ensimmäisen naisen skillsseilläni.

Naiset tosiaan osaa arvostaa miestä joka osaa tehdä temppuja tai soittaa vaikka torvea.

Taidon opettelu tarkoittaa eläinmaailmassa sitä että "hei katso minua, opettelin tämän jutun että huomaisit minut"!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisissa on myös sellaisia, jotka ovat ujoja. Tietysti tuo on iso ongelma, että naisten lähestyminen on nykyään kielletty.

Aloita siitä, että totuttelet juttelemaan niitä näitä kaikille naisille. Sano vaikka kaupan kanssalle ohi mennen jotain ihan tavallista ja hymyile vähän. Siten opit, että naiset on aika tavallisia ihmisiä.

Vierailija
4/74 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tuo tulee, että naisia ei saa lähestyä? Siitäkö, että on kiva uhriutua, kun kaikki naiset ei halua kenen tahansa miehen minkätahansalaista lähestymistä?

Mä olisin ehdottanut, että naisen saadakseen kannattaa alkaa käydä paikoissa, jossa naisiakin käy, ja ryhtyä suhtautumaan heihin kuin ihmisiin. Mitä useampaan naiseen tutustuu tai edes ottaa kontaktia, sitä todennäköisempää on tavata joku, joka haluaa tutustua enemmän, olla kaveri, ystävä tai puoliso.

Missään ei ole sellaista poolia naisia, joista voisi käydä valitsemalla itselleen mieluisimman, jonka kanssa aloittaa parisuhde.

Vierailija
5/74 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee kansalaisaloite, joka ajaa Suomeen lain, että valtio määrää naisväestöstä nuorille yksinäisille miehille morsiamet.

Vierailija
6/74 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder

Vierailija
7/74 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tuo tulee, että naisia ei saa lähestyä? Siitäkö, että on kiva uhriutua, kun kaikki naiset ei halua kenen tahansa miehen minkätahansalaista lähestymistä?

Mä olisin ehdottanut, että naisen saadakseen kannattaa alkaa käydä paikoissa, jossa naisiakin käy, ja ryhtyä suhtautumaan heihin kuin ihmisiin. Mitä useampaan naiseen tutustuu tai edes ottaa kontaktia, sitä todennäköisempää on tavata joku, joka haluaa tutustua enemmän, olla kaveri, ystävä tai puoliso.

Missään ei ole sellaista poolia naisia, joista voisi käydä valitsemalla itselleen mieluisimman, jonka kanssa aloittaa parisuhde.

Naiset lanseerasivat #metoo kampanjan ja samalla siirsivät aloitteen teon itselleen. Ei naisia uskalla tästä syystä enää lähestyä. Tämä on nyt naisten hoidettava, sitä saa mitä tilaa.

Sitten sulla on ollut tosi iso ongelma tavassasi lähestyä naisia.

Vierailija
8/74 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei tuohon ikään mennessä tiedä niin peli on menetetty, sori vaan. Asiaa ei auta että ei ole töissä ei kpulussa. Miten muuten kukaan on liikkeellä vain yöllä. Kannattaa vähentää nettipelaamista ja yleensä netissä roikkumista.

Vierailija
9/74 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seisoskele seinän vieressä mulkoilemassa paheksuvasti.

Älä koskaan sano mitään.

Kun nainen lähestyy, suojaa itseäsi nostamalla kädet puuskaan ja tuijota tiukasti lattiaan.

Jos et pääse pakenemaan paikalta, käännä ainakin selkäsi.

Itse asiassa varminta on että et lainkaan poistu kotoasi. Tilaa välttämättömät tavarat netistä. Vie roskapussit yöllä 3-4 välillä. Silloin on epätodennäköisintä tavata ketään.

Muista raportoida säännöllisesti vauvapalstalle edistymisestäsi. 🙅

Vierailija
10/74 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 16-vuotiaasta asti mennyt jammailemaan kampin ostoskeskukseen pe-su.

Tanssimme sielä katutanssia ja aina tulee joku nainen joka on kiinnostunut.

Toki silloin oli vielä tyttöjä, mutta myöhemmin kun ikää tulee niin kumppanienkin ikä lisääntyy.

Opettele joku taito ja esittele taitoa. Sillä todistat ettet ole ihan turha tapaus.

Tavikset opiskelee jonkin koulutunksen ja mainitsevat niistä tinder-treffeillä. Yleensä aina itse totean että minua ei kouluntukset tee vaikutusta. Että osaatko jotain käsilläsi tai soittaa jotain.

Jokaiseltahan vaaditaan nykyään kouluntusta.

Kuka vain voisi olla maisteri tyyliin. Olen seurustellut kymmenien maistereiden kanssa. Jokainen on ollut ihmisenä erilainen.

Nykyään naiset eivät edes halua lapsia tai pitkää suhdetta. Siksi on helpompaa ja rennompaa tavata muita vailla ennakkoajatuksia. Tämän takia en näe että koulutuksen hankkiminenkaan olisi mitenkään järkevää.

Sellaistahan tarvitsee vain perheelliset miehet jotka antaa päivästään 8h työpaikalle ja matkoihin. Sitten loput perheelleen.

Ei sellainen mielestäni ole elämää.

Vierailija
11/74 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset lanseerasivat #metoo kampanjan ja samalla siirsivät aloitteen teon itselleen. Ei naisia uskalla tästä syystä enää lähestyä. Tämä on nyt naisten hoidettava, sitä saa mitä tilaa.

Vieläkö täällä ollaan rutisemassa? Eilen annettiin ohjeeksi mennä Tinderillä Viroon tai Venäjällä tosin varattomilla sinne ei kylläkään ole mitään asiaa saati hämäräheikeillä. Ilmeisesti AV-miehet ovat näitä molempia?

Vierailija
12/74 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

27v ei ole enää mikään 'nuori mies'. Nuoruutesi oli ja meni. Nyt olet keski-ikää uhkaavasti lähestyvä vanhapoika.

Vierailija
13/74 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten lähestyminen ei ole koskaan ollut niin sallittua kuin nykyään. Sun haaveilemalla 50-luvulla se oli hattu päästä ja erilliset osat baareissa. Ahdistelu sen sijaan ei ole ollut sallittua koskaan, aiemmin vain vastasit siitä muille miehille siinä missä nykyään suoraan naisille.

Eri

Vierailija
14/74 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 16-vuotiaasta asti mennyt jammailemaan kampin ostoskeskukseen pe-su.

Tanssimme sielä katutanssia ja aina tulee joku nainen joka on kiinnostunut.

Toki silloin oli vielä tyttöjä, mutta myöhemmin kun ikää tulee niin kumppanienkin ikä lisääntyy.

Opettele joku taito ja esittele taitoa. Sillä todistat ettet ole ihan turha tapaus.

Tavikset opiskelee jonkin koulutunksen ja mainitsevat niistä tinder-treffeillä. Yleensä aina itse totean että minua ei kouluntukset tee vaikutusta. Että osaatko jotain käsilläsi tai soittaa jotain.

Jokaiseltahan vaaditaan nykyään kouluntusta.

Kuka vain voisi olla maisteri tyyliin. Olen seurustellut kymmenien maistereiden kanssa. Jokainen on ollut ihmisenä erilainen.

Nykyään naiset eivät edes halua lapsia tai pitkää suhdetta. Siksi on helpompaa ja rennompaa tavata muita vailla ennakkoajatuksia. Tämän takia en näe että koulutuksen hankkiminenkaan olisi mitenkään järkevää.

Sellaistahan tarvitsee vain perheelliset miehet jotka antaa päivästään 8h työpaikalle ja matkoihin. Sitten loput perheelleen.

Ei sellainen mielestäni ole elämää.

Upea ja viisaan valoisa kirjoitus. 

Terv nainen 59 vuotta

Vierailija
15/74 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki ensin kavereita ihan oman sukupuolesi edustajista. Tietysti kannattaa panostaa sellaisiin, jotka tuntevat paljon ihmisiä tai tekevät jotakin sosiaalista, johon ehkä tutustumisen myötä pääsisit joskus mukaankin. Kavereiden seurassa olet rennompi ja ehkä joku heidän tuntemansa nainen sitten vaivihkaa tulee samalla tutuksi.

Vierailija
16/74 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Opettele joku taito ja esittele sitä"

Nämä on koomisia tapauksia.

Hevosetkin nauraa näille esittelijöille.

Kts. MS Romantic ja Antti Luusuaniemi

yrittämässä epätoivoisesti tehdä vaikutusta naisiin milloin milläkin tempulla.

Sen sijaan ihminen joka tekee taidolla ja antaumuksella jotain mistä oikeasti pitää voi olla kiinnostava.

Vierailija
17/74 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein ensimmäistä kertaa elämässäni aloitteen naiselle 25-vuotiaana. Päädyin saman naisen kanssa naimisiin vuotta myöhemmin.

Jos olisin tiennyt sen olevan niin helppoa, olisin tehnyt aloitteita paljon aikaisemmin. Mutta niin se on että me ujot miehet emme oikeasti tiedä potentiaaliamme kun meillä on koko ajan se käsijarru päällä.

Vierailija
18/74 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Opettele joku taito ja esittele sitä"

Nämä on koomisia tapauksia.

Hevosetkin nauraa näille esittelijöille.

Kts. MS Romantic ja Antti Luusuaniemi

yrittämässä epätoivoisesti tehdä vaikutusta naisiin milloin milläkin tempulla.

Sen sijaan ihminen joka tekee taidolla ja antaumuksella jotain mistä oikeasti pitää voi olla kiinnostava.

Itsevarma ja omatoiminen mies sytyttää. Ei niinkään ripustautuva showmies. Pitää elää hetken aikaa itselleen jolloin alat väkiselläkin huokumaan itsevarmuudesta.

Vierailija
19/74 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

27v ei ole enää mikään 'nuori mies'. Nuoruutesi oli ja meni. Nyt olet keski-ikää uhkaavasti lähestyvä vanhapoika.

Hautaahan me kaikki lähestytään, kuka miltäkin etäisyydeltä.

Mutta on naurettavaa sanoa 27-vuotiasta keski-ikäistyväksi.

Moni tuon ikäinen on korkeakouluopiskelija tai vastavalmistunut.

Otollinen ikä aloittaa seurustelu.

Moni löytää kumppanin yli 30-vuotiaana.

Hyvin ehtii vielä elää yhdessä 50 vuotta ja tehdä liudan lapsia jos huvittaa.

Vierailija
20/74 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittele kitaraa kirjoitti:

Opettele itsellesi joku taito. Naiset tykkää taitavista miehistä.

Opettele tanssimaan, opettele kävelemään käsillä yms.

Itse opettelin pyörittelemään nuntsukoita ja hyppäämään kylmiltään voltin. Pari kertaa tulin aina naamalleni mutta nykyään voin hypätä voltin vaikka kaupan ostoskärryihin ja surffata menemään.

Olin 25 kun sain ensimmäisen naisen skillsseilläni.

Naiset tosiaan osaa arvostaa miestä joka osaa tehdä temppuja tai soittaa vaikka torvea.

Taidon opettelu tarkoittaa eläinmaailmassa sitä että "hei katso minua, opettelin tämän jutun että huomaisit minut"!

Jos henkilö on oikein musikaalinen tai liikunnallisesti lahjakas, niin hän verhoaa itsensä mystisyyteen.

Olen aina kiinnostunut miehistä jotka osaa tehdä jotain.

Tavalliset selittelijät ei tee vaikutusta. Kaikenlaisia omasta äänestään nauttivia monologia pitäviä tapauksia olen tavannut. Itseasiassa osa on kopioinut juttunsa suoraan yliopiston luennoilta.

Esittää asioita ja tietoja tavallaan ominaan.

Se ei ole mitään taitoa että osaa banaalia lääketieteen jargonia.

Se ei ole toista huomioivaa.

Jos vertaa mieheen joka seisoo puiston nurmikolla jonglööräilemässä. Tummat ihanat kiharat ja silmät hymyilee, kun pyöräilen ohi.

Siinä on se taika.