Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laihtuuko 1400-1600 kalorilla?

Vierailija
23.01.2020 |

Alkupaino 90 kg, tavoitepaino 65 kg.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 160cm ja 57kg, kävin inbody-mittauksessa lauantaina ja mun peruskulutus on huikeet 1250kcal! Liikun paljon ja syön n 2000kcal joka kulutukseni Ouralla mitattuna on. Nyt mietin laihduttamista kun pudotettavaa ois kolme kiloa mittauksen mukaan, lihasta tarvis kilon lisää. Vielä viime viikolla olin ihan tyytyväinen painooni, kadun vähän että kävin.

Vierailija
22/27 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on inbody? Onko luotettava?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saivartelijoille: Olen laihtunut viisi kiloa. Tiedättekö mitä kiloja tarkoitan? Kilometriä?

Vierailija
24/27 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on inbody? Onko luotettava?

Kehonkoostumusmittaus. En tiedä onko luotettava mutta hetken mielijohteesta kävin kun oli ilmainen. Mitä googlettelin niin ilmeisesti ihan ok.

Vierailija
25/27 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saivartelijoille: Olen laihtunut viisi kiloa. Tiedättekö mitä kiloja tarkoitan? Kilometriä?

Tarkoitat kilogrammoja.

Mutta jos sanoisit että olet laihtunut tuhannen kalorin verran, ja tarkoittaisit tuhatta kilokaloria,  emme tietäisi. Siinä pitäisi pilkkua siirtää kolmen pykälän verran.

Vierailija
26/27 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitat kilogrammoja.

Mutta jos sanoisit että olet laihtunut tuhannen kalorin verran, ja tarkoittaisit tuhatta kilokaloria,  emme tietäisi. Siinä pitäisi pilkkua siirtää kolmen pykälän verran.

Miten laihdutaan kaloreita?

Vierailija
27/27 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta lähtöpainosta ehkä. Mulle tuo on maksimi kalorimäärä ihan normaalisti. Vain juhlissa pari kertaa vuodessa tulee syötyä enemmän tai jos syö ravintolassa. Mutta paino nousee sitten heti

Mun peruskulutus on vain 1260 kcal