Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suosittele simpukkapuhelinta

Vierailija
21.06.2006 |

Mikä puhelin kannattaisi ostaa, suosittele!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesti tasan tarkkaan viikon yli takuuajan, ja sen jälkeen sillä sai heittää vesilintua. En tiedä liekö kyseinen malli uudistunut ja parantunut, mutta ainakin 1/05 ostettu malli oli surkea.

Vierailija
2/17 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää vinkkejä!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sarana murtui varmaan parissa viikossa (tosin 2-vuotiaalla oli näppinsä asiassa), akku ei kestä n. 6kk käytön jälkeen tuskin vuorokautta lataamatta, putoilee kentästä milloin sattuu, näppikset ovat tosi epäherkät. Jos tuo takuuajan kestää ehjänä niin ihmettelen.

Vierailija
4/17 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäreni osti juuri Nokian 6301, vaalansininen todella nätti, radiossa todella hyvä ääni, kamera samaa luokkaa kuin minulla, näyttö parempi kuin tässä omassani. Tyttäreni antoi vaihdossa Nokia halvan simpukan oli käytössä 1,5 v, joka oli todella pettymys; huonot nappäimet, saranat löystyi ja rikkoutui.

Vierailija
5/17 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan ok ollut vaikeempi pikkasen käyttää kun nokialaista mutta menettelee. kätevän kokoinen mutta akkua saa olla koko ajan lataamassa n joka kolmas päivä kun taas nokialainen joka mulla ennen oli kesti viikon ilman latausta.

Mutta kaikki ylimääräiset kansiäänet ja kaikki sellaset pois niin kestää pikkasen kauemmin se akku.

Vierailija
6/17 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin toistaiseksi olen tosi tyytyväinen. Hyvät näyttö, näppäimistö hyvä, tarpeeksi isot näppäimet että toimii mun nakkisormilla. Käyttis uusi ja erittäin hyvä sekin. Lisäksi radio joka kuuluu hyvin ja mahdollisuus käyttää mp3-soittimena kun ostaa muistikortin erikseen. sitä en ole vielä hankkinut mutta aikeissa on. Kamera taisi olla 2 megapikseliä tai jotakin sinnepäin.

Vierailija
7/17 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruspuhelin, ei mitään erikosia ihmeellisyyksiä (mitä en siis kaipaakkaan). Todella hyvä puhelin ollut, suosittelen!

Vierailija
8/17 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kiinteää kameraa. 1 1/2 v. ollut käytössä, lapset pudotelleet, minäkin kerran vesikattilaan, loogisempi kuin Nokian puhelimet, suosittelen!

Vierailija
9/17 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on toi samsung 460 toiminut moitteetta vajaa 3 vuotta (Jouluna tulee 3). Akku kestää hyvin ja on tosi näppärä käyttää. I-K-I-N-Ä en enää Nokialaista ota!

Vierailija
10/17 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kamera, video (myös ääni) ja mp3-soitin.

Tosi hyvä, mä tykkään paljon! Toimiva, ja kauniskin ;) Nokialaisen jälkeen kesti vähän aikaa tottua, kun jotkut toiminnot on erilaiset ja mm. muutamat näppäimet eri, mutta äkkiä siihen tottui, kun tiesi että näin on. Oikein olen ollut tyytyväinen!

Vierailija
11/17 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin on pelittänyt ja mukava käyttää. Nättikin on, punainen mullakin=) Akkua saa ladata muutaman päivän välein, kuten joku jo totesikin. Nokiaa aiemmin käyttäneenä valikossa oli aluksi opettelemista, mutta on ihan looginen, kun alkuun pääsee! Puhelin on sopivan pieni ja hyvä käteen, saa avattua yhdellä kädellä.

Suosittelen!

Vierailija
12/17 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka nro 11 mainitsi? Tosi hyviä vinkkejä, vieläkö tulisi lisää?

Vierailija
13/17 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä perus puhelin jos ei hienouksia kaipaa ja todella edullinen.

Vierailija
14/17 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan paska puhelin!

Vierailija
15/17 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on varmasti paskin puhelin, mitä on valmistettu koskaan! Hyvin harvinaista, jos se on ollut 1,5 vuotta käytössä ilman tyyppivikojen ilmentymistä!

Nokian 6060, 6101 ja uudet saman sarjan läppämallit myös tyyppivikaisia. Harvassa on pitkään kestävät ja toimivat mallit.

Samsung x480 tai x460 perusmalleista kaikista toimintavarmimpia.

t. kännykkämyyjä

Vierailija
16/17 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidanpa käydä tarkemmin tutustumassa tuohon Samsungin x480-malliin.

Vierailija
17/17 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko kenelläkään tietoa/kokemusta Nokian 3120 puhelimesta?