Miksi Margot Robbie on nykyään joku maailman kaunein nainen? Minusta ihan tavallisen näköinen
Kommentit (103)
Kauneus on toki subjektiivista, mielestäni Margot on todella kaunis. Suloinen hymy, nätit siniset silmät, kiva nenä.
Tietysti lahjakkuus ja (henkilökohtaisesti minulle ainakin) mukava aksentti korostavat viehättävyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivän parhaat naurut taas! Vai että Elizabeth Taylor ja Marilyn Monroe eivät ole kauniita...kannattaisiko nyt katsoa sinne peiliin ja miettiä kuka näistä saisi eniten miehiä ja leffarooleja. Sinä vai nuo?
Ei ole nyt realiteetit taas kunnossa.
Mutta onhan se kiva viettää iltaa AV:lla ja arvostella maailman kauneimpia naisia.
A) en ole näyttelijä B) ketjussa edes Margotoa ei verrattu itseen
Tässä sulle jumalattaria:
https://fi.pinterest.com/pin/518265869588528502/
http://fadevdocsof.blogspot.com/2011/05/pam-anderson-without-makeup.htm…
Eihän tonne nyt hyvä ihme kukaan pelkällä ulkonäöllään pääse. Mutta heillä on sitä tarpeeksi että se riittää sosiaalisen luonteen, lahjojen, tuurin ja kovan työn ohella että pääsevät pinnalle.
Tuossa kuvassa Marilyn on teini ja kylläkin minusta hyvin nätti. Ei hänestä huonoja kuvia edes saa.
Vierailija kirjoitti:
Av se jaksaa aina huvittaa. Vai että on Robbie Margot taviksen näköinen.... tervetuloa vaan tänne Tampereelle katsomaan oikeasti taviksen näköisiä, suurin osa on sellaista Terhi Kiemunki -tasoa. Että on siinä vähän eroa.
Paitsi tietty AV_lla jossa olen oppinut että mm, Sara Sieppi, Scarlet Johansson ja Miranda Kerr ovat rumia.
Sallikaa mun nauraa.
Margot Robbie on täysin tavallinen kanttura. Suomessa ruma nainen luulee olevansa tavis ja tavisnainen luulee olevansa kaunis. Ei sillä ettäkö muka suomesta Robbieta paremman näköistä naista löytyisi.
Vierailija kirjoitti:
Pidin häntä todella uljaan karismaattisena Elisabet I:n roolissa. Petyin kun näin että hänellä olikin tekonenä siinä roolissa ja alla olikin melko tavallinen söpö naama.
Mites se roolisuoritus noin muuten? Se kun on näyttelijän hommassa vähän kun niinkun se bointti..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidin häntä todella uljaan karismaattisena Elisabet I:n roolissa. Petyin kun näin että hänellä olikin tekonenä siinä roolissa ja alla olikin melko tavallinen söpö naama.
Mites se roolisuoritus noin muuten? Se kun on näyttelijän hommassa vähän kun niinkun se bointti..
Minusta keskimääräistä laadukkaampi roolisuoritus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivän parhaat naurut taas! Vai että Elizabeth Taylor ja Marilyn Monroe eivät ole kauniita...kannattaisiko nyt katsoa sinne peiliin ja miettiä kuka näistä saisi eniten miehiä ja leffarooleja. Sinä vai nuo?
Mutta onhan se kiva viettää iltaa AV:lla ja arvostella maailman kauneimpia naisia.
On se näköjään vaikea käsittää että joillain voi olla ihan rehellisiä ja erilaisia mielipiteitä.
Vielä vaikeampi on tajuta että joku on sokea ja eikä tajua naiskauneudesta mitään. Varmaan joku tosi nuori tytön tyllerö.
Tajuan enemmän kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elizabeth Taylor ei ole minusta mikään huikaiseva kaunotar, mutta esimerkiksi Hedy Lamarr ja Sophia Loren sen sijaan ovat. Myös Vivien Leigh ja Marilyn Monroe ovat kauniimpia kuin Elizabeth.
Elizabeth oli kultalusikka suussa syntynyt ja saavutti sen avulla asemansa. Marilynilla taas oli niin mieletön kunnianhimo että oli valmis tekemään mitä ikinä se vaati päästäkseen tähdeksi. Silti Marilynia ei ikinä, ainekaan elinaikanaan, arvostettu niinkun Liziä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän Margot Robbie on keskimääräistä kauniimman näköinen. Ei ehkä nyt mikään Elizabeth Taylor kuitenkaan, mutta hyvin sievä joka tapauksessa.
Viime aikoina tehnyt paljon hyviä roolitöitä eikä ole mokaillut julkisuudessa, siksi ollut nosteessa. Ja jos joku näyttelijä pääsee esille hyvien roolisuoritusten ja kassamagneettien kautta, niin hänestä tulee samalla automaattisesti myös seksisymboli ja ihanan näköinen (vrt. esim. Adam Driver).
Elizabeth Taylor oli nuorenakin tunkkaisen ja suttuisen näköinen, eikä hänen luonnollisesta ulkonäöstään päässyt perille. Oli aina ylimeikattu, kulmakarvat piirretty ja silmät rajattu.
Sophia Loren on jotenkin Elizabeth Taylorin vastakohta. Näin sen jossain roolissa ihan tavallisena keski-ikäisenä köyhänä kotirouvana, jolla ei ollut varmaan yhtään meikkiä. En ikinä pystyisi kuvittelemaan Tayloria vastaavaan rooliin.
Kuka pelkää Virginia Woolfia?
Siinä Taylor oli topattu pulleammaksi kuin oli ja muutenkin esitetty sitä rähjäisempänä mitä pidemmälle ilta eteni.
Vierailija kirjoitti:
Siis piditkö sä hänen roolisuorituksestaan vai maskeerauksestaan? Vaikea kuvitella että pelkkä kuminenä tekee kenestäkään uljasta tai karismaattista. Tai jos näin on niin meitsi ainekin ottaa heti vappunenän ympärivuotiseen käyttöön!
Jos tavallinen nainen on Robbien tasoa niin 90% naisista ei ole edes tavallisia o_O
Jos pelkkiä kuvia katsoo, voin ymmärtää, miksei joidenkin mielestä välttämättä erotu lukuisista muista kauniista blondeista. Mun mielestä videoilla hänestä kuitenkin välittyy jotain erityistä viehättävyyttä, jonka perusteella itse ajattelen, että on yksi kauneimmista naisista, joita olen nähnyt.
Nätimpi still kuvissa kuin tuossa haastattelu videossa. Mun mielipide. Jykevä leuka kuvauksellinen mutta livenä videolla on miehekäs. Kun taas joku Kim Kardashian kapeine kasvoinern videolla kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Jos pelkkiä kuvia katsoo, voin ymmärtää, miksei joidenkin mielestä välttämättä erotu lukuisista muista kauniista blondeista. Mun mielestä videoilla hänestä kuitenkin välittyy jotain erityistä viehättävyyttä, jonka perusteella itse ajattelen, että on yksi kauneimmista naisista, joita olen nähnyt.
Mutta suomalaisen av-mamman mielestä hän on tavis. Buahaahaa.
Nainenhan on kuin joku huippumalli!
No ehkä tavis Hollywoodissa, mutta ei oikeassa maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Av se jaksaa aina huvittaa. Vai että on Robbie Margot taviksen näköinen.... tervetuloa vaan tänne Tampereelle katsomaan oikeasti taviksen näköisiä, suurin osa on sellaista Terhi Kiemunki -tasoa. Että on siinä vähän eroa.
Paitsi tietty AV_lla jossa olen oppinut että mm, Sara Sieppi, Scarlet Johansson ja Miranda Kerr ovat rumia.
Sallikaa mun nauraa.
Minusta Margot on perinteisen Suomi-neidon näköinen. Molemmat siskoni ovat olleet nuorena Margotin näköisiä. Onhan heillä aina ollut vientiä, mutta en näe heitä ”superkauniina”. Suvussani on todella paljon vaaleita ja tummia kaunottaria, joten vertailupohjaa on.
No ei todellakaan ole tavis vaan tavallista kauniimpi. Tavallinen (mutta silti yhä kaunis)näyttää mielestäni suunnilleen tältä
https://images.app.goo.gl/w4nAxwHLP3bSHBUe6
Tai tältä:
https://images.app.goo.gl/8cqEpSAE3rZaun3h8
Nuo naiset ovat nättejä eivätkä mitään rumiluksia. Taviksia. Mutta Margot painii vähän eri sarjassa ja sinne ei me tavikset yletytä vaikka kuinka harmittaisi.
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan ole tavis vaan tavallista kauniimpi. Tavallinen (mutta silti yhä kaunis)näyttää mielestäni suunnilleen tältä
https://images.app.goo.gl/w4nAxwHLP3bSHBUe6
Tai tältä:
https://images.app.goo.gl/8cqEpSAE3rZaun3h8
Nuo naiset ovat nättejä eivätkä mitään rumiluksia. Taviksia. Mutta Margot painii vähän eri sarjassa ja sinne ei me tavikset yletytä vaikka kuinka harmittaisi.
Minusta nuo naiset ovat kyllä paljon enemmän nättejä kuin "tavikset".
No, ainakin itse pidän häntä ihan kauniina.Tosin olen 3 vuotta häntä nuorempi (jos nyt sillä jotain merkitystä edes on).
Terveisin: 27-vuotias mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta suomalaisen av-mamman mielestä hän on tavis. Buahaahaa.
Nainenhan on kuin joku huippumalli!
Kun häntä jotkut kutsuu "ihan tavalliseksi", mulle tulee mieleen sana tusinablondi. Että kun hänen sanotaan olevan maailman kaunein, jotkut ajattelevat, että eihän hän erotu muista samankaltaisista. Mulle taas hänessä on jokin wow factor.
Täysin subjektiivistahan tää taitaa olla. Amber Heardista tuli kerran netissä vastaan lähes tieteellistä analyysia, kuinka hän on absoluuttisesti maailman kaunein nainen, mutta itse en tätä näe vaikka kuinka väkisin yritän. Mulle hän näyttää "ihan tavalliselta" muiden kauniiden naisten joukossa.
Nuo ovat ilman meikkiäkin paremmann näköisiä kuin sinä tai suurin osa naisista.