Lähetti luuli ulkomaalaistaustaista aviomiestä siivoojaksi
Elikkä paketin vastaanottaja ei ollut itse kotona mutta vastaanottajan ulk. taust. aviomies oli. Tämä oli siivoamassa ja avasi oven. Lähetti antoi paketin miehelle ja kertoi puolisolle jättäneensä paketin asunnossa olleelle siivoojalle.
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Arvatkaa kuinka jotkut ihmiset tuijottaa kun afrikkalaistaustainen mieheni ajaa kalliilla autolla :D
Minä saatan katsoa autoa, mutta kuski kyllä jää huomaamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, siis mikä tämä juttu on?
Onko siivoojan ammatti jonkun mielestä halveksittava?
Entä jos lähetti itse oli ulkomaalaistaustainen, eikä osannut suomea kovin hyvin. Eli hänelle siivoamassa oleva henkilö = siivooja. Eli tässä nyt sitten pilkataan heikosti suomea osaavaa, kiireistä työtä tekevää ihmistä?
Te olette kyllä aivan sekaisin.
Täsmälleen.
Joku kermaperse vetänyt herneen nenään, että miten häntä edes kehdataan olettaa siivoojaksi, kun se on niin halveksuttava ammatti!
Niin kiusataanpa sitten pienipalkkaista, kiireistä työtä tekevää, todennäköisesti ulkomaalaista – eli huonommin suomea puhuvaa – ihmistä.
H*lvetti mitä ihmisp*skoja nuo silakat ovat! Kiusataan alemmassa ja heikommassa asemassa olevia.
En ota vakavasti henkilöitä, jotka käyttävät sanoja kermaperse ja ihmisp*ska. Myös kiellettyjen sanojen kiertäminen tähdellä kertoo sanojan olevan aktiiviöyhöittäjä.
Tein kommentistasi rikosilmoituksen.
Oliko mies vai nainen se lähetti?
Vierailija kirjoitti:
Arvatkaa kuinka jotkut ihmiset tuijottaa kun afrikkalaistaustainen mieheni ajaa kalliilla autolla :D
Varmasti tuijottaa, kun tietävät, että KELA on sen maksanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OT, mutta mä odotin päivällä bussia pysäkillä ja katselin vastaan tulevia autoja ja ihmisiä niissä. Yhtäkkiä vastaan tuli auto, jonka sisällä näin olevan mustan verhoilun, mutta ei kuskia ollenkaan. Tuijotin sitten ihmeissäni tätä autoa, kunnes ihan kohdalla erotin, että siellä istuikin ihan musta mies. Auton kalleudesta tai muusta en osaa sanoa, mutta jos teillä on musta verhoilu, tässä voi olla syy epäuskoisiin katseisiin. Vähän nolotti jälkikäteen oma tuijotus ja ilme, jonka mies varmasti huomasi :'D
Minulla kävi näin bussipysäkillä. Outo tunne, kun ehdin pelästyä, ettei bussissa ole kuskia ollenkaan. 😮
Vierailija kirjoitti:
Kun se ajelee sillä autolla, niin onko siellä takana joku taulu, jossa on Afrikan kuva ?
Zinccis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun se ajelee sillä autolla, niin onko siellä takana joku taulu, jossa on Afrikan kuva ?
Zinccis
Katolla on helvetillinen bongorumpu. Kaikkien siltojen alta ei pääse.
Vierailija kirjoitti:
Okei, siis mikä tämä juttu on?
Onko siivoojan ammatti jonkun mielestä halveksittava?
Entä jos lähetti itse oli ulkomaalaistaustainen, eikä osannut suomea kovin hyvin. Eli hänelle siivoamassa oleva henkilö = siivooja. Eli tässä nyt sitten pilkataan heikosti suomea osaavaa, kiireistä työtä tekevää ihmistä?
Te olette kyllä aivan sekaisin.
Silkka sekaannushan toi oli. Lähetille oli ilmoitettu, ettei vastaanottaja miehen puoliso ole kotona. Ehkä lähetti oletti, että puoliso on nainen, eikä hikipäässä siivoava mies. Paljon melua tyhjästä.
Ei varmaan tarkoittanut mitään pahaa.
joko siivoojaksi luuleminenkin on rassismia, entä insinööriksi luuleminen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OT, mutta mä odotin päivällä bussia pysäkillä ja katselin vastaan tulevia autoja ja ihmisiä niissä. Yhtäkkiä vastaan tuli auto, jonka sisällä näin olevan mustan verhoilun, mutta ei kuskia ollenkaan. Tuijotin sitten ihmeissäni tätä autoa, kunnes ihan kohdalla erotin, että siellä istuikin ihan musta mies. Auton kalleudesta tai muusta en osaa sanoa, mutta jos teillä on musta verhoilu, tässä voi olla syy epäuskoisiin katseisiin. Vähän nolotti jälkikäteen oma tuijotus ja ilme, jonka mies varmasti huomasi :'D
Mä joskus surffailin telkkarikanavia läpi ja päädyin katsomaan jotakin jalkapallo-ottelua ulkomaiselta kanavalta. Ihmettelin, että katsomo on ihan tyhjä mutta näköjään lunta satanut tuolla päin maailmaa kun istuimet oli ihan valkoiset. Toinen joukkue tekikin maalin ja valkoinen katsomo heräsi eloon :D. Katsomo oli siis täynnä näitä valkokaapuisia "sheikkejä" , ei lunta :D.
Vierailija kirjoitti:
Kenen rahoilla?
Täsmälleen.
Joku kermaperse vetänyt herneen nenään, että miten häntä edes kehdataan olettaa siivoojaksi, kun se on niin halveksuttava ammatti!
Niin kiusataanpa sitten pienipalkkaista, kiireistä työtä tekevää, todennäköisesti ulkomaalaista – eli huonommin suomea puhuvaa – ihmistä.
H*lvetti mitä ihmisp*skoja nuo silakat ovat! Kiusataan alemmassa ja heikommassa asemassa olevia.