Lähetti luuli ulkomaalaistaustaista aviomiestä siivoojaksi
Elikkä paketin vastaanottaja ei ollut itse kotona mutta vastaanottajan ulk. taust. aviomies oli. Tämä oli siivoamassa ja avasi oven. Lähetti antoi paketin miehelle ja kertoi puolisolle jättäneensä paketin asunnossa olleelle siivoojalle.
Kommentit (78)
Minusta hassu ja harmiton erehdys.
Vierailija kirjoitti:
Silakka-hörhöissä oikein odotetaan tällaisia erhdyksiä, että päästään öyhöttämään ja julistamaan omaa erinomaisuuttaan.
Vierailija kirjoitti:
Arvatkaa kuinka jotkut ihmiset tuijottaa kun afrikkalaistaustainen mieheni ajaa kalliilla autolla :D
Täytyy myöntää, että itsekin katson, kun joskus harvoin näen huivitetun naisen ajavan jollain siistillä ja kalliilla autolla. Ja olen iloinen heidän puolestaan, ettei jokainen työnnä lastenvaunuja ja raahaa kauppakasseja loskassa kaavunhelmat ravassa.
Vierailija kirjoitti:
Arvatkaa kuinka jotkut ihmiset tuijottaa kun afrikkalaistaustainen mieheni ajaa kalliilla autolla :D
Yrittävät nähdä mahdollisimman paljon tuntomerkkejä ja jäävät odottamaan ilmoitusta autovarkaudesta
Itse tuijotan kaikkia ja minua tuijotellaan, varsinkin kun nousen usein yleisön joukosta esittämään kirpeitä kysymyksiä vaikkapa poliitikoille.
Olemme perusarkoja ihmisiä ja herkkähipiäisiä. Mutta onneksi pikkuhiljaa sietokykymmekin kavaa.
Miespari. Eli oliko kyseessä Pekka Haavisto ja Antonio?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silakka-hörhöissä oikein odotetaan tällaisia erhdyksiä, että päästään öyhöttämään ja julistamaan omaa erinomaisuuttaan.
Käytät vihaista, kieltä, ikään kuin olisit katkera jostakin. Kannattaa tutkia itseään.
Jos siivoojat yleensä ovat muita kuin valkoisia niin tietysti erehdyksiä sattuu.
Mitä paketissa luki kotiinkuljetuksesta?
Vierailija kirjoitti:
B L A C K E D
Missä lukee että lähetti oli mies?
Vierailija kirjoitti:
Entinen hierojani, joka on värillinen omistaa Mersun. Hän on kokenut häirintää liikenteessä. Hän on menestyvän yrityksen omistaja. Omistaa myös asunnon. Tuli Suomeen suvaitsevalla seitsemänkymmen luvulla.
Riiiiiight ....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytät vihaista, kieltä, ikään kuin olisit katkera jostakin. Kannattaa tutkia itseään.
Ehkä tuo on se kassatyöntekijä, jota joku silakka kiusasi ja häiriköi pari viikkoa sitten, painostaen rikkomaan lakia. Kun oli idiootti-silakka kuvitellut, että on r*sismia kun ei myydä tupakkaa ilman henkilöpapereita, niin kävi vetämässä kunnon raivarit kassatyöntekijälle.
Voihan tuollaisesta jäädä vähän katkeruutta.
Vihapuhujat riehuvat nyt kun silakoiden suosio pelottaa.
Silakkaryhmä on loputonta viihdettä.
Näin omituista ketjua en ole aikoihin lukenut....
Vierailija kirjoitti:
OT, mutta mä odotin päivällä bussia pysäkillä ja katselin vastaan tulevia autoja ja ihmisiä niissä. Yhtäkkiä vastaan tuli auto, jonka sisällä näin olevan mustan verhoilun, mutta ei kuskia ollenkaan. Tuijotin sitten ihmeissäni tätä autoa, kunnes ihan kohdalla erotin, että siellä istuikin ihan musta mies. Auton kalleudesta tai muusta en osaa sanoa, mutta jos teillä on musta verhoilu, tässä voi olla syy epäuskoisiin katseisiin. Vähän nolotti jälkikäteen oma tuijotus ja ilme, jonka mies varmasti huomasi :'D
Vähän samantapainen juttu tapahtui talousrikoksista istuneelle juristille, K. Uotille kun asuntoaan remontoitiin ja paikalla oli vain nuori tyttöystävä. Remonttimies käski sanoa isälle terveisiä. Oletti että remppaavat tyttären kämppää ja iskä maksaa.
Tämä vitutti Karia rankasti.
Okei, siis mikä tämä juttu on?
Onko siivoojan ammatti jonkun mielestä halveksittava?
Entä jos lähetti itse oli ulkomaalaistaustainen, eikä osannut suomea kovin hyvin. Eli hänelle siivoamassa oleva henkilö = siivooja. Eli tässä nyt sitten pilkataan heikosti suomea osaavaa, kiireistä työtä tekevää ihmistä?
Te olette kyllä aivan sekaisin.
Oletko jo vaatinut vahingonkorvausta, vai ruikutatko pelkästään palstalla?