Muori haluaa suunnitella yo-juhlat itse, en luota 18v. osaamiseen
Olen ehdottanut että hankittaisiin suunnittelu ammattilaiselta mutta on itsepäinen. Minä kuitenkin joudun kaiken tekemään mutta en saa sanoa edes mielipidettä. Ei myöskään aio käyttää lakkia...
Kommentit (15)
Jos muori haluaa juhliinsa juhlamokkaa ja nisua, niin ei kai se niin vaarallista ole.
Anna muorin touhuta, sillä on kokemusta isoista kinkereistä 👵🏻🧡
Vierailija kirjoitti:
Jos muori haluaa juhliinsa juhlamokkaa ja nisua, niin ei kai se niin vaarallista ole.
Vieraat haluaa juhlamokkaa.
Vierailija kirjoitti:
Anna muorin touhuta, sillä on kokemusta isoista kinkereistä 👵🏻🧡
Ja vaari tiirailee vieraiden sääriä?
Ota tosta aloituksesta nyt selvää, kuka on sankari ja onko muori 18 v. vai äiti, joka ei huomioi 18 v:n toiveita. Onko ap ylppärin isä vai ylppäri itse?
Kyllä Yo!-juhlissa pitää käyttää räppikattilaa, sano se sille muorille.
Miksi joudut kaiken tekemään? Kyllä tuon ikäinen osaa, jos ei ole keittiöstä aina ajettu pois. Vaikuttaa siltä että ap ei ole antanut nuoren tehdä koskaan mitään. Minä leivoin meillä vieraille jo paljon nuorempana ja hyvin onnistui, aina. Myös ylppärijuhlat päätin itse, siihen aikaan oli tavallista hankkia tietyn tyyppiset kakut mutta mitä kotona leivottiin, leivoin ja suunnittelin itse.
Anna muorin touhuta, onhan hänelle 18v osaaminen.
Onnea valmistuneelle aikuisopiskelijalle. Kyllä se lakki muorinkin päätä kaunistaisi.
Et luota ylioppilaaseen? Sun omaan lapseen? Ylioppilas päättää itse oman juhlansa. Sinä tai muori ei määrää!
Siis mikä muori?