Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon työvuorosuunnittelija saa palkkaa?

Vierailija
23.01.2020 |

Olis sellainen homma tarjolla noissa ilmoituksissa. Palkasta ne ei puhu mitään.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pelkkää työvuorojen suunnittelua? Joka paikassa missä mä oon ollut töissä on joko lähin esimies tai joku hommaan nakitettu työkaveri tehnyt työvuorolistat. Itsekin olen noita joskus tehnyt. Työvuorojen tekeminen on työtehtävä joka hoituu muiden töiden ohella. En ole koskaan kuullut että sitä voisi ihan päätyökseen tehdä!

Vierailija
2/11 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut yhdessä hoiva-alan firmassa tuota tekemässä surkealla palkalla, taisi olla 11,75€/tunti, ja tämäkin vasta tinkimisen jälkeen. Tuttu on ollut jossain vartiointiliikkeellä ja samankaltainen surkea palkkaus, taisi saada kyllä vähän paremmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut yhdessä hoiva-alan firmassa tuota tekemässä surkealla palkalla, taisi olla 11,75€/tunti, ja tämäkin vasta tinkimisen jälkeen. Tuttu on ollut jossain vartiointiliikkeellä ja samankaltainen surkea palkkaus, taisi saada kyllä vähän paremmin.

Pakko kommentoida tähän, että olen itse siivooja, ja tuntipalkkani on 11.76.

Vierailija
4/11 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja minulla, myyjänä 11.50€/h ja pienet viikkotunnit.

Vierailija
5/11 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On yleensä kk-palkkaista päivätyötä, eikä sitä tarvitse tehdä ainakaan pääkaupunkiseudulla alle 3 tonnin liksalla. Erilaiset suoritepalkkiot/bonarit saattavat tulla vielä päälle, jos suunniteltava henkilömäärä on reilusti yli sadan.

Vierailija
6/11 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

11,5€ ei tuosta hommasta ole mitenkään liian vähän.

Vierailija
7/11 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surkea palkka se silti on, vaikka säkin sillä töitäs teet, kuten moni muukin.

Vierailija
8/11 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos palkkaa pitää täällä kysellä, työpaikan tarjoajan sijaan, paikka ei ole sinua varten.

Vierailija
9/11 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan työpaikan henkilöstön määrästä. Olen pienen työpaikan esimies ja teen työvuorolistat muun esimiestyön lisäksi. Kk palkka 3100.

Vierailija
10/11 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä korkeakoulusektorilla saavat 3500 euron huitteilla. Suunnittelevat siis tuntien aikataulut opettajille.

Vierailija
11/11 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitavatko työvuorojen muutokset ja sijaiset myös, työntekijän sairastuessa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi