Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi sinulla on iphone?

Vierailija
22.01.2020 |

Tiedätkö että iphonet ovat täysin ylihintaisia ominaisuuksiin nähden? Samantasoisen muun merkin saa yli puolet halvemmalla.Miksi maksat 1000e kun saisit paremman puhelimen 400 eurolla?

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin vanhemman mallin, maksoi alle 400€. Minulla on kaikki muistiinpanot, kalenterit, salasanat, suosikit, sovellukset jne tässä. Olisi kamalaa menettää ne kaikki.

Vierailija
2/65 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut MacBook vuodesta 2006, joten iPhone tuntui ensi kokeilulla tutulta. Tosin minulla oli ensin iPhone 4S ja nykyisin on SE, joka maksoi neljä vuotta sitten 400€. Nyt odotan, että SE:stä tulisi ensi vuonna uusi versio.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska minulla on kaikki muutkin laitteet Applelta, ja mulla on varaa niihin. Tykkään niistä.

Vierailija
4/65 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä iphonen ostajia. Minulla on 40€ Nokialainen jolla voi soittaa ja viestittää. Tonnin puhelin ja netti siihen päälle on 100% turhaa ja rahastusta. Pöytä PCn saa tonnilla ja se pelittää monta vuotta. Eikäse edes oikeasti ole mikään älypuhelin vaan vakoilulaite.

Vierailija
5/65 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En maksanut 1000 euroa vaan 700. Ja siksi kun tykkään ulkonäöstä ja käyttöjärjestelmästä. En pidä iPhonea ylivoimaisena. Jotkut tykkää jotkut ei. Onneksi valikoimaa on paljon ja jokaiselle löytyy varmasti puhelin.

Vierailija
6/65 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska työnantaja päätti sen kelpaavan ja henkilökohtaista puhelinta en erikseen tarvitse. Android-luurin ottaisin, jos itse maksaisin.

Vierailija
7/65 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavat muka rikkaat esittävät hienoa ifouneinensa.

Ei kuuluta teihin.

Vierailija
8/65 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska minusta se on hyvä puhelin, toimii yhteen kaikkien muiden apple-laitteideni kanssa, kympissä on hyvä kamera minun tarpeisiini. Ja koska minulla on varaa siihen. Kymmenen vuotta olen ollut tyytyväinen käyttäjä. Joten ei ole mitään syytä vaihtaa muuhun merkkiin.

Vierailija
9/65 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, mutta kun työnantaja tämän käteen tunki, vaihtoehdot olinpaikka vähissä.

Vierailija
10/65 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on työpuhelimena ifooni. Oma on android-pohjainen keskihintainen luuri. Haukattu omena tuo lisää hintaa aika paljon.

Vierailija
11/65 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apple on kaikkiaan ihan p-stä, joten miksi mulla joku I-paska olisi?

Vierailija
12/65 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllästyin iphoneen takavuosina ja vaihdoin Huaweihin, joka toimikin mallikkaasti. Kun Huawein näyttö hajosi viime keväänä, totesin etten enää halua maksaa kiinalaisille uiguurinkyykyttäjille. Tulin matkoilta Helsingin keskustaan viittä vaille seitsemän sunnuntai-iltana, kävelin tectoriin ja ostin omenapuhelimen ihan omilla itse ansaitsemillani rahoilla. Ja onhan tämä kyllä todella hyvä.

JA tällä voi lähettää animojeja :D

Vierailija
13/65 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään käyttöjärjestelmästä ja sen yksinkertaisuudesta ja oon vaan tottunu iPhoneen. Ollu monta eri malli ja yleensä ostan uuden vasta kun edellinen menee rikki ja sillonkaan en uusinta. Nykynenkin makso 500 euroa. Malli kumminkin jo vanha, mutta en tarttekaan uusinta mahdollista.

Vierailija
14/65 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska pidän iPhonesta enemmän kuin androidista, kaikki muutkin laitteet ovat Applen ja kaikilla muillakin perheessä on iPhone. Ja halvin iPhone maksaa uutena alle 400, ei tonnia.

Vierailija
15/65 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä Antero fanipalat on joka foorumilla peppu kipeänä kun jollain on iPhone.

Toisin päin ei mitään mielenkiintoa.

Minulle on ihan sama onko jollain Antero.

Miksi sinua kiinnostaa minun iPhone?

Vierailija
16/65 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhälle kaikki on kallista. iPhone sulautuu yhteen muiden Applen tuotteiden ja palveluiden kanssa. Applen laitteissa pitää maksaa vähän preemiota myös siitä, että ei ole itse se tuote jota myydään, omat tiedot on visusti tallessa turvassa.

Itse laite on mielestäni loistava. Yhtä hyvää kasvojentunnistusta ei esim. saa yhteenkään toiseen laitteeseen vaikka maksaisi mitä. Laitteen responsiivisuus on paljon parempi kuin keskihintaisissa androideissa ja akunkesto paljon parempi.

Vierailija
17/65 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllästyin iphoneen takavuosina ja vaihdoin Huaweihin, joka toimikin mallikkaasti. Kun Huawein näyttö hajosi viime keväänä, totesin etten enää halua maksaa kiinalaisille uiguurinkyykyttäjille. Tulin matkoilta Helsingin keskustaan viittä vaille seitsemän sunnuntai-iltana, kävelin tectoriin ja ostin omenapuhelimen ihan omilla itse ansaitsemillani rahoilla. Ja onhan tämä kyllä todella hyvä.

JA tällä voi lähettää animojeja :D

Iphonet koottiin ainakin aiemmin Kiinassa joten rahaa taisi valua uiguurinkyykyttäjille taas.

Vierailija
18/65 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta iPhonen kalleimpia malleja, nyt käytössä seiska. Myydessä uuden tieltä olen saanut vanhasta ihan hyvän hinnan. Lisäksi on todella tärkeää tietoturvan kannalta, että päivityksiä tulee 5..6 vuotta nopealla aikataululla, kun android-malleihin tulee korkeintaan pari vuotta isolla viiveellä uhkiin nähden. Samoin sujuva toiminta iPadin kanssa on plussaa.

Vierailija
19/65 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luurilla ei oo niin väliä mutta macbook pro oli miellyttävä työkone.

Vierailija
20/65 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli ennen tätä iPhonea kaksi Androidia, jotka molemmat hidastuivat käyttökelvottomaksi kahden vuoden käytön jälkeen. Tämä nykyinen SE on kestänyt neljä vuotta eikä mitään merkkejä samoista ongelmista kuin noissa androideissa. Ostin puhelimen uutena ja maksoin siitä vajaa 500€.