Paljonko teillä menee rahaa juhannukseen?
Minua kauppalasku hirvittää jo etukäteen. Ollaan mökillä ja kiva ois ostaa paljon kaikkea hyvää syötävää ja juotavaa. Ja joku uusi pihalelu lapsille. Vaatteetkin ois kiva olla uudet... Mökille tulee aika paljon porukkaa eli jos ostaa esim. mansikoita niin kaikille tietysti pitää riittää.
Jostain joudun tinkimään :( Ei kiva.
Kommentit (14)
Nyt on mennyt n. 150¿ ja ruokakaupassa käydään huomenna, mistään ei tingitä (alkoholi ei tosin kuulu ostoslistalle).
omaa perheettä on seitsemän henkilöä ja sitten tulee ystäväperhe juhannuksen viettoon, toinen komppania lisää.
mene siis varsinaisesti yhtään... lapsille otan välipalat ja jotain pientä sekä varmaan vien viinipullon, kahvipaketin ja jotain muuta erittäin pientä mukanani..mies on luultavasti töissä, mutta jos ei ole niin saa se ostaa makkarat yms.
Kun uusia perunoita pitää ostaa ja grilliherkkuja.
Ehkäpä 80-100¿ ja 5 henkeä on syömässä :)
Bensat mummolaan ja ehkä 50 eurolla vien viemisiä.
Pitäisikö/saako sinne viedä itse ruokia ja juomia? Ei kuulema tarvi viedä, kun kysyttiin.
Mutta tiedän, että ei he käsitä, että juon esim. limsaa n. 10l mielelläni. Ja haluaisin sisäfilettä ja inhoan makkaraa.
Syökö vieraat sitä mitä tarjotaan? Minä aion viedä jotain mukanani.
tottakai viet mukanasi, jos haluat jotain erikoista tai olet jonkin tuotteen suurkuluttaja. Näin meilläpäin toimitaan.
kaiken kaikkiaan menee ruokiin ja juomiin yhteensä 100-150 ¿. Ja sillä syö jo tosi hyvin monipuolista grilliruokaa!!!
Uusia vaatteita ei todellakaan osteta sillä meidän mökki on korvessa...:-)
no serkkujen mökki on 100 m. päässä, mutta hekin harrastavat " mökkivaatetusta" .
Kaslerpihvit haen cittarista ja muut ruuat lidlistä. Alkoholit on ostettu tallinnasta jo aikoja sitten.
Uudet perunat, grillattavat lihat, mansikat ym. eivät nyt niin hirveästi maksa. Ihan perusruokaa, ei mitään trendihömppää. Ja alkoholit päälle, ei sekään maltaita maksa. Muutama pullo kunnon viiniä ja saunakaljat päälle.
Ei varmaan paljon muita kuluja tule enää.
ja ihan yksin käytän ton summan:)
Normalit ruokamenot. Ei jakseta vauhkota yleisistä juhlapäivistä, paremmat juhlat syntyvät niiden ulkopuolella.