Iltalehden "pilapiirtäjän" Ville Rannan "huumori" on kuin suoraan silakkaryhmästä. Katsokaa noita hänen tekeleitään (linkki)
https://www.iltalehti.fi/villeranta
Hän on mielestäni pikemminkin trollaava töhertelijä, jonka tarkoitus on kai vain ärsyttää tolkun kansalaisia. Uskomatonta, että joku maksaa hänelle noista. Miehellä itsellään ei ole ainakaan kritiikki mennyt yläkertaan asti. Ei pysty ymmärtämään.
Kommentit (33)
Keta nuo arsyttaa, paitsi r_a sis teja ja f_as iste ja? Mun mielesta nuo on aina hyvin oivallettuja ja poliittisesti/yhteiskunnallisesti teravia. Mutta ma olenkin osa mainitsemaasi parvea.
Se koira alahtaa, johon.... ;)
treffit kirjoitti:
Keta nuo arsyttaa, paitsi r_a sis teja ja f_as iste ja? Mun mielesta nuo on aina hyvin oivallettuja ja poliittisesti/yhteiskunnallisesti teravia. Mutta ma olenkin osa mainitsemaasi parvea.
Ovatko rokotteet mädättäneet aivosi?
Sama sille poliittiselle suuntaukselle, mutta huumoria en löydä noista etsimälläkään.
Palstan ilmíantajalle ja hänen kaltaisilleen kohdistettuja pilapiirroksen antioutoversioita ne on.
Kommenttiosioissa on aina vähintään 95% sitä mieltä, että ne ovat ihan perceestä, joten olen samaa mieltä tuosta ärsyttämisestä. Eli iltalehti trollaa Rantaa käyttäen. Sairasta.
Vierailija kirjoitti:
Sama sille poliittiselle suuntaukselle, mutta huumoria en löydä noista etsimälläkään.
Rannan piirroksista ei löydy huumoria etsimälläkään. Sihto on moninverroin parempi.
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Ei, olen rokotusvastainen kuten kaikki jarkevat ihmiset. Janna odottaa tuleeko ensin tuhkarokko vai jaykkakouristus. Olen myos sita mielta etta Taivaan Isa saantelee ilmastonmuutoksen nopeuden eika ihmisen teoilla ole siihen mitaan vaikutusta. Ai juu ja aanestan persssuja.
Kannatan silakkaliikettä mutta en pidä Ville Rannan kuvista koska ne ovat makuuni liian brutaaleja. Silakkaliikkeeseen kuuluu monenlaisia ihmisiä, joita yhdistää vihapuheen ja rasismin vastustaminen. Ei siis voi sanoa, että hra Rannan piirroksen olisivat "suoraan Silakkaliikkeestä".
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Ei, olen rokotusvastainen kuten kaikki jarkevat ihmiset. Janna odottaa tuleeko ensin tuhkarokko vai jaykkakouristus. Olen myos sita mielta etta Taivaan Isa saantelee ilmastonmuutoksen nopeuden eika ihmisen teoilla ole siihen mitaan vaikutusta. Ai juu ja aanestan persssuja.
Olet lähes yhtä hulvaton kuin Ville Ranta. Luultavasti putouskin kolahtaa sinuun ihan kympillä.
Tuo piirustus kai kuvaa kaikkia meitä nykyaikaisia somettavia ihmisiä.
Tällä kertaa siis ei varsinaisesti puolusta/edistä härskisti vihervasemmistolaista ajatusmaailmaansa.
Toisaalta: eikö ole ihan reilua, että tuo Ranta näyttää avoimesti, mikä on hänen maailmankatsomuksensa? Ihan liikaa ihmiset piilottelevat tätä asiaa.
Ville on sosialisti vihreällä sävyllä - that´s it!
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta: eikö ole ihan reilua, että tuo Ranta näyttää avoimesti, mikä on hänen maailmankatsomuksensa? Ihan liikaa ihmiset piilottelevat tätä asiaa.
Ville on sosialisti vihreällä sävyllä - that´s it!
Ei ole reilua pakkotyrkyttää mainstream-mediassa anarkojen maailmankuvaa, etenkin kun palaute on lähes yksipuolisesti kuvien julkaisemista vastaan.
Aika outoja juttuja. Ehkä ihan vähän kuitenkin hymyilytti gallialainen orja nimeltä Netflix ;)
Kiva kun aina täällä jaksatte nostaa näitä sarjiksia esille ihan linkin kanssa, niin muistan käydä lukemassa :) oikein oivaltavia ja ajankohtaisia!
Katson vain Suomen uutisten "pilapiirtäjän" noloja juttuja. Ne naurattavat eniten, tosin ihan eri syistä, kuin mitä "pilapiirtäjä" on tarkoittanut.
Tosissaan tehdyt persumeemit Mestarista leffakyborgina ja machosankarina aikaansaavat huutonaurua myös.
Ranta ei tosiaan naurata, koska jutut ovat totta.