Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä jos suhde toimii ja seksi ei, mutta ei tahdo erota

Vierailija
21.01.2020 |

Meillä toimii kaikki muu paitsi seksi. Missä vaiheessa saa etsiä sivusuhteen, jossa kohtaa toisen ihmisen tällä saralla, koska tilanne tuntuu nöyryyttävältä ja kamalalta eikä vain korjaannu edes ajan kanssa?
Kaikkea on yritetty puhumisesta lähtien ja mies jaksaa olla kiinnostunut viikon keskusteluiden jälkeen. Suhteen alussa hän oli itsekäs, lapsen saannin jälkeen hän hylkäsi minut jo raskausaikana ja vielä pitkään lapsen synnyttyä. Lopulta minulle valkeni miehen p oken suurkulutus, mutta se ei silti ole kuin yksi osatekijä kokonaisuudessa. En haluaisi viettää koko aikuisuuttani pelkkänä rei kän ä, jota mies käyttää silloin kun muistaa tai kehtaa. Viimeksi eilen meillä oli pitkän tauon jälkeen jotain, mutta se kesti van pari minuuttia ja itse en hyötynyt siitä mitenkään. Tänään olisi ollut hetken sauma viettää aikaa kaksin, niin mies ennemin lähti hakemaan lasta akemmin hoidosta - muisteltuaan toki ensin, miten ei halunnut harrastaa se k siä heti raskauden alettua.

Kommentit (22)

21/22 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sarka, ei sara.

Miehesi kuulostaa vastenmieliseltä. Ehdota avointa suhdetta tai lähde.

Tiedätkö itsekään mitä noi sanat tarkoittavat?

Sarka tässä yhteydessä maakaistaletta — abstraktimmin osa-aluetta.

Sarat ovat heinäkasvien tapainen kasvien joukko.

Olin lapsena paljon mökillä, sadepäivinä isoisän kirjojen kanssa :)

Taisi vähän jäädä kesken se lukeminen kuitenkin?

Parka - paralla, sarka - saralla. 

Heinät el liity tähän mitenkään, vaan on kyse sanan sarka muodosta saralla, se ei se ole sarkalla.

Vierailija
22/22 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voitko ottaa enemmän ohjat? Tehdä aloitteen koskettamalla ja siitä viedä tilannetta mihin haluat että se menee.

Mun exä vältteli tilanteita hyvin tehokkaasti. Esim katsoi urheilua eri huoneessa kuulokkeet korvilla ja tuli nukkumaan 2h mun jälkeen tai jäi suoraan sohvalle.

Ohis

Vaimo tekee samaa, Netflix & HBO

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi