Voitko kirkkain silmin rehellisesti väittää, ettet ole kertaakaan aikuisena yli 25 vuotiaana laskenut allesi nukkuessa?
Joillain myöhöisimmillä yökastelu voi jatkua jopa nuorelle aikuisiällä asti mutta voitko väittää että tippaakaan ei aikuisena (eli yli25v) lirahtanut
Kommentit (50)
Voin.
Teininä viimeksi lirahti, olin silloin lääketokkurassa. Sen jälkeen ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heräsin kun poikaystävä, 23v oli kussut sänkyyn.
Miten muka heräsit siihen?
Jospa vaikka nukkui poikaystävän vieressä ja sänky alkoi kastumaan?
En ole kussut alleni edes humalassa. Muutamia olen tosin kussut silmään.
Voin. Ja joskus kysyin äidiltä, niin en lapsenakaan kastellut sänkyä.
Jouduin kerran katuväkivallan uhriksi (hengenlähtö oli lähellä, koska aseistettuja olivat ne ryöstäjät) Jälkeenpäin huomasin, että tulinpahahan näköjään ihan kusseeksi housuihini.
Tuo 25v siis siitä että itse yökastelin siihen asti ja 26v alkoi kivekset laskeutua joten en ollut enää lapsi.
Voin sanoa. Kakkonen tuli kerran housuun. Pelasin candy crushin aikatasoa tietsikalla, ja eihän sitä voinut kesken jättää ja vessaan mennä. Tuli sitten vahingossa housuun.
En ole pissannut sänkyyn edes pienenä, enkä myöskään aikuisena.
En oo pissannut. Mutta hiton monta kertaa olen nähnyt unta missä mulla on hirveä pissahätä ja yritän ja yritän saada sen tulemaan. Ei se vaan tule. Sitten herään pissahätään. Ja olen kiitollinen että ainakin vielä on lihakset kunnossa siellä.
Kärsin vielä kouluiässä yökastelusta, mutta aikuisena en ole sänkyä kastellut. Pari kertaa on aamulla heti herättyä lirahtanut housuun, kun on ollut kova hätä mutta olen hslunnut laittaa kahvin tulemaan ennen pissalle menoa.
Voin.
Kerran kolmekymppisenä kusin jurrissa yhen naisen sänkyyn.
M45
Vierailija kirjoitti:
En voi. Viimeksi pari viikkoa sitten näin unta että istuin vessassa ja kuinkas sitten kävikään.
N26
Hih, minäkin näen näitä. Istun pöntöllä, karmea hätä, yritän pissata mut ei onnistu. Sitten herään eli mekanismi toimii kuten pitääkin 😊 Vastaus alkuperäiseen kysymykseen: voin. Mutta paska on tullut housuun useammankin kerran, nukkuessa siis 😂
En muista ikinä kastelleeni sänkyä.
t. 52v nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enemmän ihmettelen miksi joku aikuinen ihminen muka pissaa alleen.
Kärsii pidätyskyvyn häiriöstä. On viimeisillään raskaana. On niin sairas ettei pääse sängystä ylös. Siinä muutama ensin mieleen tullut esimerkki.
On terminaalivaiheen alkkis tai narkki.
No en ole pissannut sänkyyn enkä housuun. Muutama scheiße-tilanne on ollut aikuisiällä ihan hereillä, kun kunnon noro on iskenyt. Ei sängyssä, onneksi.
Onko jokin sairaus,joka painaa virtsarakkoa,vai muuten pidätyskyvytön.Ei kuulosta terveen ihmisen touhulta.