Voitko kirkkain silmin rehellisesti väittää, ettet ole kertaakaan aikuisena yli 25 vuotiaana laskenut allesi nukkuessa?
Joillain myöhöisimmillä yökastelu voi jatkua jopa nuorelle aikuisiällä asti mutta voitko väittää että tippaakaan ei aikuisena (eli yli25v) lirahtanut
Kommentit (50)
Voin. Ja varmasti kaikki normaalit ihmiset voivat.
Heräsin kun poikaystävä, 23v oli kussut sänkyyn.
Joo.
Opin muutenkin kuivaksi ennätys nopeasti, äitini on aina kehunut siitä ja ylpeillyt sillä. Siihen maailman aikaan ei ollut niin tehokkaita vaippoja kuin nykyisin.
Vierailija kirjoitti:
En, mutta 21v olen.
lasten mielipidettä ei kysytty
Vierailija kirjoitti:
Tosi mielenkiintoista, mutta mitä ihmettä se tähän ketjuun liittyy?
Kyllä voin. En tietääkseni ole pissinyt sänkyyn sen jälkeen kun 5-vuotiaana olin niin kovassa kuumeessa ja kävi muutamiakin vahinkoja.
En voi. Viimeksi pari viikkoa sitten näin unta että istuin vessassa ja kuinkas sitten kävikään.
N26
Vierailija kirjoitti:
Miten muka heräsit siihen?
En ole pissannut nukkuessani. Ehkä jos pienenä, mutta tätäkään en muista. Mutta hereillä ollessani olen, muutaman kerran loppuraskaudessa ja kerran pari synnytyksen jälkeen, pieni määrä pissaa. Pari kertaa tullut myös vähän ripulia aikuisiällä.
Todellakin voin. Rappuun olen kyllä pissannu kännissä.
Enemmän ihmettelen miksi joku aikuinen ihminen muka pissaa alleen.
Voin. Ehkä kannattaa käydä lääkärissä, jos aikuisena vielä laskee alleen.
Vierailija kirjoitti:
Enemmän ihmettelen miksi joku aikuinen ihminen muka pissaa alleen.
Kärsii pidätyskyvyn häiriöstä. On viimeisillään raskaana. On niin sairas ettei pääse sängystä ylös. Siinä muutama ensin mieleen tullut esimerkki.
Olen pissannut "pidätysikäisenä" eli yli 3-4 -vuotiaana tasan yhden kerran unissani alleni, olin silloin ala-asteen ensimmäisillä luokilla ja todella ihmeissäni miksi näin oli käynyt. Sen jälkeen ei kertaakaan, tipaakaan, koskaan. Olen nyt 38-vuotias.
Älä yritä tehdä normaalia jostain mikä ei ole sitä.
Voin. Jos en voisi, kipittäisin pikapuoliin lääkäriin. Suosittelen sitä sinullekin, jos on ongelmia pidätyskyvyn kanssa.
Ap, silloin on jotain pielessä, jos edelleen aikuisena on yökastelija. Normaali aikuinen herää pissahätään. Ainoastaan päihteiden alaisena tai tajuttomana on normaali ilmiö laskea alleen tahdottomasti. Muussa tapauksessa on jokin elimellinen tai miksei jopa psyykkinen vaiva kyseessä.
Voin väittää, itse asiassa en muista koskaan pissanneeni sänkyyn tai housuun.